abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 15 juli 2017 @ 22:20:46 #1
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_172447143
http://www.rolereboot.org(...)-men-safe-even-sons/

If the feminist men—the men who proudly declare their progressive politics and their fight for quality—aren’t safe, then what man is? No man, I fear.

I have two sons. They are strong and compassionate—the kind of boys other parents are glad to meet when their daughters bring them home for dinner. They are good boys, in the ways good boys are, but they are not safe boys. I’m starting to believe there’s no such thing.

I wrote an essay in The Washington Post last year, during the height of the Brock Turner case, about my sons and rape culture. I didn’t think it would be controversial when I wrote it; I was sure most parents grappled with raising sons in the midst of rape culture. The struggle I wrote about was universal, I thought, but I was wrong. My essay went semi-viral, and for the first time my sons encountered my words about them on their friends’ phones, their teachers’ computers, and even overheard them discussed by strangers on a crowded metro bus. It was one thing to agree to be written about in relative obscurity, and quite another thing to have my words intrude on their daily lives.

One of my sons was hurt by my words, although he’s never told me so. He doesn’t understand why I lumped him and his brother together in my essay. He sees himself as the “good” one, the one who is sensitive and thoughtful, and who listens instead of reacts. He doesn’t understand that even quiet misogyny is misogyny, and that not all sexists sound like Twitter trolls. He is angry at me now, although he won’t admit that either, and his anger led him to conservative websites and YouTube channels; places where he can surround himself with righteous indignation against feminists, and tell himself it’s ungrateful women like me who are the problem.

I teeter frequently between supporting my son and educating him. Is it my job as his mother to ensure he feels safe emotionally, no matter what violence he spews? Is it my job as his mother to steer and educate, no matter how much that education challenges his view of himself? I think it’s both, but the balance between the two has proven impossible to pinpoint. When I hear his voice become defensive, I back off but question whether I’m doing him any favors by allowing his perception of himself to go unchallenged. When I confront him with his own sexism, I question whether I’m pushing too hard and leaving him without an emotional safe space in his home.

As a single mother, I sometimes wonder whether the real problem is that my sons have no role models for the type of men I hope they become. But when I look around at the men I know, I’m not sure a male partner would fill that hole. Where are these men who are enlightened but not arrogant? Who are feminists without self-congratulation? If my sons need role models, they may have to become their own.

I joined Bumble recently, after a six-plus year break from dating. I’m not overly interested in dating in the first place, but I’m starved for adult conversation so dating feels like a necessary evil. Bumble, as I explained to my married friends, is like the feminist Tinder. Women have to initiate contact with men, so at least there’s no inbox full of dick picks every day. But, feminist or not, the men are no different from the men anywhere else and I quickly felt deflated. If the feminist men — the men who proudly declare their progressive politics and their fight for quality — aren’t safe, then what man is? No man, I fear.

I know I’m not supposed to cast an entire sex with a single paint brush — not all men, I’m sure some readers are thinking and preparing to type or tweet. But if it’s impossible for a white person to grow up without adopting racist ideas, simply because of the environment in which they live, how can I expect men not to subconsciously absorb at least some degree of sexism? White people aren’t safe, and men aren’t safe, no matter how much I’d like to assure myself that these things aren’t true.

My sons won’t rape unconscious women behind a dumpster, and neither will most of the progressive men I know. But what all of these men share in common, even my sons, is a relentless questioning and disbelief of the female experience. I do not want to prove my pain, or provide enough evidence to convince anyone that my trauma is merited. I’m through wasting my time on people who are more interested in ideas than feelings, and I’m through pretending these people, these men, are safe.

I love my sons, and I love some individual men. It pains me to say that I don’t feel emotionally safe with them, and perhaps never have with a man, but it needs to be said because far too often we are afraid to say it. This is not a reflection of something broken or damaged in me; it is a reflection of the systems we build and our boys absorb. Those little boys grow into men who know the value of women, the value that’s been ascribed to us by a broken system, and it seeps out from them in a million tiny, toxic ways.

I don’t know what the balance is between supporting these men and educating them, but I know the toll it takes on me to try. I am too valuable and too worthy to waste my time on men who are not my flesh and blood. But as my boys grow into men, I wonder whether I’ve done enough to combat the messages they hear from everyone but me. They are good boys, and maybe that’s the best they can be in the system we’ve created for them.

Jody Allard is a former techie-turned-freelance-writer living in Seattle. She can be reached through her website, on Twitter or via her Facebook page.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zaterdag 15 juli 2017 @ 22:21:37 #2
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_172447165
Jullie gedachten hierover? Compleet gestoord wijf of is er nog wat zinnigs uit de brokken te halen?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  Moderator zaterdag 15 juli 2017 @ 23:01:03 #3
54278 crew  Tijger_m
42
pi_172448338
Geen flauw idee wat dit met POL te maken heeft.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_172448423
Korte samenvatting zou wel handig zijn.
  zaterdag 15 juli 2017 @ 23:06:01 #5
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_172448430
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 23:01 schreef Tijger_m het volgende:
Geen flauw idee wat dit met POL te maken heeft.
Feminisme. Kon geen beter subforum bedenken.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zaterdag 15 juli 2017 @ 23:10:38 #6
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_172448503
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 23:05 schreef LelijKnap het volgende:
Korte samenvatting zou wel handig zijn.
Schrijfster geeft aan te denken dat alle mannen (simpelweg door het niet met haar over alles eens te zijn) haar emotioneel (zouden) mishandelen. Ze heeft haar zoons in vorige publicaties al misbruikt om radicaal feministische talkingpoints te pushen. Dit is uitgemond in dat 1 van de zoons zich begint af te zetten tegen haar onzin en bepaalde anti-feministische youtubers volgt en zich actief tegen haar spuisels aan de eettafel begint te verzetten. Dit ervaart ze als verraad waar ze niet goed mee om kan gaan en maakt het punt dat het een voorbeeld is dat zelfs haar bloedeigen zoons typische vrouwen-hatende mannen (*spuug op de grond*) zijn en dat geen enkele man dus "veilig" is.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_172448555
_O- een volledig door het cm naar de klote geholpen vrouw dus. Zozeer zelfs, dat ze zich afkeert van haar eigen kroost. Hoe anti-vrouwelijk (moederlijk) kun je als feminist zijn? Zeer.
  zaterdag 15 juli 2017 @ 23:14:09 #8
8369 speknek
Another day another slay
pi_172448566
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 22:21 schreef SpecialK het volgende:
Jullie gedachten hierover? Compleet gestoord wijf of is er nog wat zinnigs uit de brokken te halen?
Beiden.

Nouja ze schrijft veel te coherent om haar compleet gestoord te noemen, maar het lijkt me wel duidelijk dat ze een beetje te ver doorgeschoten is. Als ik mezelf wat psychologie van de koude grond permitteer heeft ze een keer getracht een column extra kracht bij te zetten door het persoonlijk te maken en is dat gebackfired op haar kinderen. In plaats van het goede te doen en het te laten rusten volhardt ze er nou in. Dat zie je dagelijks ook op dit forum. Een soort cognitieve dissonantie.

Maar dat laat onverlet dat er, als je al dat gebeuren over rape culture wegdenkt, er ook nog best wat zinnige dingen instaan.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 15 juli 2017 @ 23:15:09 #9
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_172448587
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 22:20 schreef SpecialK het volgende:
White people aren’t safe, and men aren’t safe, no matter how much I’d like to assure myself that these things aren’t true.
Gestoord dus.
Met 'safe' bedoelt ze: ontdaan van testosteron en elke andere vorm van mannelijkheid.
Wat een verschrikkelijk wijf.
  zaterdag 15 juli 2017 @ 23:16:12 #10
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_172448606
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 23:14 schreef speknek het volgende:

[..]

Beiden.

Nouja ze schrijft veel te coherent om haar compleet gestoord te noemen, maar het lijkt me wel duidelijk dat ze een beetje te ver doorgeschoten is. Als ik mezelf wat psychologie van de koude grond permitteer heeft ze een keer getracht een column extra kracht bij te zetten door het persoonlijk te maken en is dat gebackfired op haar kinderen. In plaats van het goede te doen en het te laten rusten volhardt ze er nou in. Dat zie je dagelijks ook op dit forum. Een soort cognitieve dissonantie.
Sure.

quote:
Maar dat laat onverlet dat er, als je al dat gebeuren over rape culture wegdenkt, er ook nog best wat zinnige dingen instaan.
Kan je die zinnige dingen aanwijzen? Want ik heb oprecht moeite iets te vinden.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zaterdag 15 juli 2017 @ 23:37:03 #11
8369 speknek
Another day another slay
pi_172448990
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 23:16 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Sure.

[..]

Kan je die zinnige dingen aanwijzen? Want ik heb oprecht moeite iets te vinden.
Ja misschien dat "best wat" wel erg veel eer is. Het is nu ik het nog een keer lees vooral een emotioneel relaas. Dus dat zijn haar ervaringen en daar kun je wat van vinden maar verder niet zoveel over zeggen. En dat is denk ik waar ik wel een beetje, niet sympathie, maar wel begrip voor heb.

Mijn vrouw vertelt wel eens iets dat haar dwars zit. En dan probeer ik een oplossing te bedenken. En dan wordt ze boos en zegt ze ik zit helemaal niet op jouw oplossing te wachten, ik wil gewoon dat je voor een keer eens met me meevoelt. En dan zeg ik waarom val je mij er dan mee lastig als je geen oplossing wil.

Ik weet niet of dat nature of nurture is, maar ontegenzeggelijk zijn er ontwikkelingsverschillen in epistemisch wereldbeeld tussen mannen en vrouwen, en ik denk dat de wereld een stuk beter zou zijn als we ons daar wat meer bewust van zijn en het niet gebruiken om onszelf beter te voelen dan de ander. Laten we het allemaal gebruiken om van te leren en onszelf beter te maken.

Dus wat dat betreft snap ik haar wel dat ze zegt dat mannen nou eenmaal opgroeien om vrouwen niet te (willen) begrijpen. En dat er een soort systeem is dat de verschillen tussen ons bijna onoverbrugbaar maken. Dat zelfs de zogenaamd feministische mannen zelfgenoegzame mansplainers zijn die allemaal weten hoe de vrouwtjes in elkaar zitten. Dus dat lijkt me dan nog wel een zinnige observatie.

Alleen moet ze die boodschap dan weer extreem uitvergroten en met veel drama omkleden.

Typisch vrouwelijk.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 16 juli 2017 @ 10:20:02 #12
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_172452841
Ze stelt gevoelens boven feiten. Ze voelt zich onderdrukt dus is het zo en moeten alle mannen zich schuldig voelen. En anders ben je de vijand. Is er nog een betere uitdrukking dan self fulfilling prophacy?

Over rape-culture gesproken:

https://www.groene.nl/artikel/alleen-nog-bij-een-kopje-thee
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_172453334
quote:
I’m through wasting my time on people who are more interested in ideas than feelings,
Zo heb je altijd gelijk, want jij voelt het zo.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  maandag 17 juli 2017 @ 07:53:12 #14
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_172477176
Dit soort feminisme is gewoon mannenhaat, waarbij het in haar perceptie een feit is dat haar eigen zonen onderdeel zijn van het probleem van seksisme en de zogenaamde verkrachtingscultuur, want mannen.
Ik vind het stuitend hoe ze haar eigen kinderen onder de bus gooit.
Ik heb bijna medelijden met die jongens dat ze zo'n opvoeding krijgen, dat zij als het ware gebrandmerkt zijn en verantwoordelijk worden gehouden voor elk strafbaar feit tegen ieder willekeurige vrouw.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 17 juli 2017 @ 08:40:53 #15
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_172477627
Gelukkig zijn die knullen snel op een leeftijd dat ze van dat mens kunnen wegvluchten.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  maandag 17 juli 2017 @ 09:10:50 #16
66825 Reya
Fier Wallon
pi_172478006
Ik lees het relaas van iemand met te weinig empathie en te veel ideologie. Eerst en vooral een persoonlijk drama voor de betreffende zoons.
  maandag 17 juli 2017 @ 09:17:30 #17
8369 speknek
Another day another slay
pi_172478104
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 07:53 schreef dellipder het volgende:
Ik vind het stuitend hoe ze haar eigen kinderen onder de bus gooit.
Ja daar ben ik het wel mee eens. Ze vindt zichzelf duidelijk belangrijker dan haar kinderen. Ik bedoel dat kun je vinden, maar dat laat wel een gemankeerde ontwikkeling zien. Dus toch een beetje gestoord.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_172478355
Wat een gestoord wijf!

Helaas de nieuwe norm tegenwoordig. :{
  maandag 17 juli 2017 @ 10:17:32 #19
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_172479065
Mensen als dit weten nooit uit te leggen wat 'rape culture' nou eigenlijk is. Ja dan komen er vage termen als 'institutioneel seksisme' enz. Het argument 'not all men' (zoals ook in het artikel aangehaald) wordt weggezet als onzin, want het 'leidt af' van de discussie dat verkrachting (definitie onduidelijk) het probleem is. Deze vrouw schildert zelfs haar mannelijke mede-activisten af als fout omdat ze trots zijn op hun activisme (waarom???). Wat overblijft aan goede mannen zijn zij die zonder er trots op zijn exact haar denkbeelden overnemen zonder ook maar twijfel te uiten over bepaalde ideeën (want vrouwen zijn nu aan zet!!1!!).

Ik weet niet hoe oud die kinderen zijn, maar die worden door haar radicale denkbeelden gepest op school en krijgen een minderwaardigheidscomplex aangepraat door hun eigen moeder.

Is er hier iemand die in duidelijke taal kan beschrijven wat deze rape culture inhoudt zodat wr misschien IETS van de wereld in haar cocon kunnen snappen?
:')
pi_172479222
Volgens mij heeft dit vrouwtje eens een goeie beurt nodig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 17 juli 2017 @ 10:39:09 #21
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_172479371
Als ik die zoon was zou ik voorgoed met haar breken. Of de keuze maken: kies je voor je mannenhaat, of kies je voor mij?
pi_172479509
Ze zou eventueel best een punt kunnen hebben. Het is natuurlijk vrij logisch dat bepaalde misogyne ideeën ook haar eigen zoons kunnen bereiken. Probleem is dat ze in dit stuk zelf geen enkel punt maakt.

Ze geeft niet aan op welke vlakken haar kinderen dus beïnvloed worden, door wat ze rape culture noemt. Hierdoor kun je het niet met haar eens worden, als je niet zelf al zo dacht, maar helaas kunnen wij er ook weinig zinnigs tegenin brengen. Daarvoor zijn argumenten nodig, om te ontkrachten (wat uitlokt dat dit topic vooral ongebreideld feministenbashing gaat worden).

Wel kan ik uit haar verhaal halen, dat ze het haar zoons moeilijk maakt. Ze erkent zelf al dat er mogelijk een gemis aan mannelijke voorbeelden is in hun leven. Ook leert ze ze een erg raar beeld aan over wat 'goede' mannelijkheid inhoudt. De frustratie die hieruit ontstaat is een belangrijk ingrediënt in het creëren van ofwel enorme deurmatten, ofwel hardcore vrouwenhaters.
pi_172479711
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 22:21 schreef SpecialK het volgende:
Jullie gedachten hierover? Compleet gestoord wijf of is er nog wat zinnigs uit de brokken te halen?
Niet doorheen te worstelen en hoe dan ook idioot.

En dan klagen over dat haar zoons ook niet veilig zijn, terwijl in ieder geval vast staat dat haar zoons niet veilig waren voor haar stupide gedachtes!
  maandag 17 juli 2017 @ 11:36:41 #24
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_172480300
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 10:39 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Als ik die zoon was zou ik voorgoed met haar breken. Of de keuze maken: kies je voor je mannenhaat, of kies je voor mij?
Voer voor een volgend column lijkt me waarin ze kan huilen over hoe haar zoon niet snapt dat ze geen mannenhater is maar dat ze gewoon nagenoeg elke vorm van mannelijk gedrag haat en eigenlijk toch ja.. stiekem wel mannen haat maar dat is het punt niet.

Het voelt gewoon alsof ze niet begrepen wordt maar ik denk dat de meeste weldenkende mensen dondersgoed snappen waar ze het over heeft.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_172480726
Het punt wat ze wil maken (geen enkele man is vrij van seksisme, net zoals geen enkel mens vrij is van een bepaalde mate van discriminatie / privilege) raakt echt compleet ondergesneeuwd door dat emotionele relaas van haar.

En daarom mag je als lezer ergens de kern van het hele gedoe terugzoeken in één enkele zin; "But if it’s impossible for a white person to grow up without adopting racist ideas, simply because of the environment in which they live, how can I expect men not to subconsciously absorb at least some degree of sexism?"

Bovendien snap ik die zonen verdomde goed. Die hebben geen zin om ongevraagd meegetrokken te worden in het gezeik / de onzekerheid van hun ma door het schaden van hun privacy middels die column.
"Pools are perfect for holding water"
pi_172480744
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 23:37 schreef speknek het volgende:

[..]

Ja misschien dat "best wat" wel erg veel eer is. Het is nu ik het nog een keer lees vooral een emotioneel relaas. Dus dat zijn haar ervaringen en daar kun je wat van vinden maar verder niet zoveel over zeggen. En dat is denk ik waar ik wel een beetje, niet sympathie, maar wel begrip voor heb.

Mijn vrouw vertelt wel eens iets dat haar dwars zit. En dan probeer ik een oplossing te bedenken. En dan wordt ze boos en zegt ze ik zit helemaal niet op jouw oplossing te wachten, ik wil gewoon dat je voor een keer eens met me meevoelt. En dan zeg ik waarom val je mij er dan mee lastig als je geen oplossing wil.

Ik weet niet of dat nature of nurture is, maar ontegenzeggelijk zijn er ontwikkelingsverschillen in epistemisch wereldbeeld tussen mannen en vrouwen, en ik denk dat de wereld een stuk beter zou zijn als we ons daar wat meer bewust van zijn en het niet gebruiken om onszelf beter te voelen dan de ander. Laten we het allemaal gebruiken om van te leren en onszelf beter te maken.

Dus wat dat betreft snap ik haar wel dat ze zegt dat mannen nou eenmaal opgroeien om vrouwen niet te (willen) begrijpen. En dat er een soort systeem is dat de verschillen tussen ons bijna onoverbrugbaar maken. Dat zelfs de zogenaamd feministische mannen zelfgenoegzame mansplainers zijn die allemaal weten hoe de vrouwtjes in elkaar zitten. Dus dat lijkt me dan nog wel een zinnige observatie.

Alleen moet ze die boodschap dan weer extreem uitvergroten en met veel drama omkleden.

Typisch vrouwelijk.
Goede post.
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 17 juli 2017 @ 12:00:07 #27
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_172480757
quote:
10s.gif Op maandag 17 juli 2017 11:36 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Voer voor een volgend column lijkt me waarin ze kan huilen over hoe haar zoon niet snapt dat ze geen mannenhater is maar dat ze gewoon nagenoeg elke vorm van mannelijk gedrag haat en eigenlijk toch ja.. stiekem wel mannen haat maar dat is het punt niet.

Het voelt gewoon alsof ze niet begrepen wordt maar ik denk dat de meeste weldenkende mensen dondersgoed snappen waar ze het over heeft.
Het is moeilijk te snappen als je de kern van je ideeën niet onderbouwd met fatsoenlijke argumenten een in plaats daarvan aanneemt dat het een soort algemeen bekende en geaccepteerde ideologie is
:')
pi_172480769
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 12:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Het is moeilijk te snappen als je de kern van je ideeën niet onderbouwd met fatsoenlijke argumenten een in plaats daarvan aanneemt dat het een soort algemeen bekende en gevoerdegeaccepteerde ideologie is
wat, patriarchy?
  maandag 17 juli 2017 @ 13:32:09 #29
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_172482422
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 12:00 schreef Drug het volgende:

[..]

wat, patriarchy?
Rape culture toch?
:')
pi_172483314
Volgens mij heeft deze vrouw haar mislukte huwelijk nog niet echt goed kunnen verwerken en geeft daarom maar de complete mannelijkheid de schuld van haar eenzaamheid en pijn.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  maandag 17 juli 2017 @ 14:40:48 #31
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_172483694
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 23:37 schreef speknek het volgende:

[..]
Alleen moet ze die boodschap dan weer extreem uitvergroten en met veel drama omkleden.

Typisch vrouwelijk.
:D.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 17 juli 2017 @ 17:27:13 #32
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_172486926
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 11:58 schreef probeer het volgende:
Het punt wat ze wil maken (geen enkele man is vrij van seksisme, net zoals geen enkel mens vrij is van een bepaalde mate van discriminatie / privilege) raakt echt compleet ondergesneeuwd door dat emotionele relaas van haar.

En daarom mag je als lezer ergens de kern van het hele gedoe terugzoeken in één enkele zin; "But if it’s impossible for a white person to grow up without adopting racist ideas, simply because of the environment in which they live, how can I expect men not to subconsciously absorb at least some degree of sexism?"

Bovendien snap ik die zonen verdomde goed. Die hebben geen zin om ongevraagd meegetrokken te worden in het gezeik / de onzekerheid van hun ma door het schaden van hun privacy middels die column.
Spijker op zijn kop.
  Overall beste user 2022 dinsdag 18 juli 2017 @ 11:33:15 #33
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172500986
Wat nou verkrachtingsCULTUUR?

Het is toch juist NATUURLIJK dat je vrouwen een veeg wilt geven?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_172501004
Arme kinderen met zo'n vermoeiende moeder :')
Conscience do cost.
pi_172508590
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 11:34 schreef ems. het volgende:
Arme kinderen met zo'n vermoeiende moeder :')
Idd.
Ik lees elders dat ze zeven kinderen (van drie vaders) heeft. Vorig jaar schreef ze ondermeer: I Knew My Son Was Depressed, But I Didn’t Know He Wanted to Die...

Andere artikels van haar hand:

Why I Make My Teen Sons Buy My Tampons
Why I Hope My Kids Fail
My adopted sister tried to kill me
I spent my life in debt. Now I know childhood trauma was to blame
I'm a rape survivor with a rape apologist son
My teen boys are blind to rape culture
Your Slut-Shaming Dress Code Is Distracting My Daughter From Learning
I'm a single mom of seven kids and never want a husband (na drie echtscheidingen...)

[ Bericht 11% gewijzigd door crystal_meth op 18-07-2017 18:48:04 ]
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  dinsdag 18 juli 2017 @ 19:02:56 #36
451005 Grems
Clown World
pi_172510165
Alle criminelen worden gebaard door een vrouw. Tevens bepalen vrouwen de evolutionaire druk op mannelijk gedrag.
  dinsdag 18 juli 2017 @ 19:48:59 #37
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_172511231
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 19:02 schreef Grems het volgende:
Alle criminelen worden gebaard door een vrouw.
Ghehehee
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_172515554
Volgens mij heeft zij een andere definitie van 'safe' dan ik..
  woensdag 19 juli 2017 @ 11:51:15 #39
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_172522986
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 17:49 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Idd.
Ik lees elders dat ze zeven kinderen (van drie vaders) heeft. Vorig jaar schreef ze ondermeer: I Knew My Son Was Depressed, But I Didn’t Know He Wanted to Die...

Andere artikels van haar hand:

Why I Make My Teen Sons Buy My Tampons
Why I Hope My Kids Fail
My adopted sister tried to kill me
I spent my life in debt. Now I know childhood trauma was to blame
I'm a rape survivor with a rape apologist son
My teen boys are blind to rape culture
Your Slut-Shaming Dress Code Is Distracting My Daughter From Learning
I'm a single mom of seven kids and never want a husband (na drie echtscheidingen...)
Wat een verzuurd mens. Iedereen de schuld geven van haar slechte keuzes en haar kinderen deel laten uitmaken van je traumaverwerking door ze een minderwaardigheidscomplex aan te praten :{
:')
  woensdag 19 juli 2017 @ 12:49:59 #40
451005 Grems
Clown World
pi_172524703
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 17:49 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Idd.
Ik lees elders dat ze zeven kinderen (van drie vaders) heeft. Vorig jaar schreef ze ondermeer: I Knew My Son Was Depressed, But I Didn’t Know He Wanted to Die...

Andere artikels van haar hand:

Why I Make My Teen Sons Buy My Tampons
Why I Hope My Kids Fail
My adopted sister tried to kill me
I spent my life in debt. Now I know childhood trauma was to blame
I'm a rape survivor with a rape apologist son
My teen boys are blind to rape culture
Your Slut-Shaming Dress Code Is Distracting My Daughter From Learning
I'm a single mom of seven kids and never want a husband (na drie echtscheidingen...)
Tering wat een zure fokzeug _O-
pi_172593271
Triest om zo je zoons mee te nemen in je ideologische strijd. Ik heb het met ze te doen. Gestoord wijf.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zondag 23 juli 2017 @ 09:07:30 #42
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172614021
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 17:49 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Idd.
Ik lees elders dat ze zeven kinderen (van drie vaders) heeft. Vorig jaar schreef ze ondermeer: I Knew My Son Was Depressed, But I Didn’t Know He Wanted to Die...

Andere artikels van haar hand:

Why I Make My Teen Sons Buy My Tampons
Why I Hope My Kids Fail
My adopted sister tried to kill me
I spent my life in debt. Now I know childhood trauma was to blame
I'm a rape survivor with a rape apologist son
My teen boys are blind to rape culture
Your Slut-Shaming Dress Code Is Distracting My Daughter From Learning
I'm a single mom of seven kids and never want a husband (na drie echtscheidingen...)
Mijn god... wat klinkt dat als een karikatuur van een feminist zeg. Als ik een van haar zoons was dan wist ik het wel, dahaag mam, fijn leven verder met je idioterie.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  zondag 23 juli 2017 @ 09:55:52 #43
451005 Grems
Clown World
pi_172614533
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 09:07 schreef nixxx het volgende:

[..]

Mijn god... wat klinkt dat als een karikatuur van een feminist zeg. Als ik een van haar zoons was dan wist ik het wel, dahaag mam, fijn leven verder met je idioterie.
Dat is erg moeilijk na een leven vol geestelijke mishandeling door je opvoeder.
  zondag 23 juli 2017 @ 10:09:17 #44
365231 Fera
Fire & Blood
pi_172614727
Het lijkt erop alsof ze wat nare ervaringen met mannen heeft en ze daardoor niet meer vertrouwt. Maar in plaats van het probleem (het niet vertrouwen) aan te pakken als iets wat van haar is, legt ze het bij het gehele mannelijke geslacht neer. Ze is zo paranoïde geworden dat ze in elke gedraging iets misogynistisch lijkt te zien. Zelfs haar eigen zoons, producten van haar opvoeding moeten eraan geloven.

Tevens vraag ik me af wat ze bedoelt met emotioneel veilig. Wanneer ben je honderd procent emotioneel veilig? Dat lijkt mij een onbereikbaar streven, een soort utopie.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zondag 23 juli 2017 @ 10:58:32 #45
451005 Grems
Clown World
pi_172615716
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 10:09 schreef Fera het volgende:
Het lijkt erop alsof ze wat nare ervaringen met mannen heeft en ze daardoor niet meer vertrouwt. Maar in plaats van het probleem (het niet vertrouwen) aan te pakken als iets wat van haar is, legt ze het bij het gehele mannelijke geslacht neer. Ze is zo paranoïde geworden dat ze in elke gedraging iets misogynistisch lijkt te zien. Zelfs haar eigen zoons, producten van haar opvoeding moeten eraan geloven.

Tevens vraag ik me af wat ze bedoelt met emotioneel veilig. Wanneer ben je honderd procent emotioneel veilig? Dat lijkt mij een onbereikbaar streven, een soort utopie.
Mevrouw vergeet tevens dat alle mannen het product zijn van een vrouw. Via de baarmoeder, voor een significant deel via opvoeding en zeker niet te vergeten, als mannen bepaalde negatieve trekken hebben is dat omdat deze generaties lang beloond zijn.
  zondag 23 juli 2017 @ 11:10:31 #46
365231 Fera
Fire & Blood
pi_172616029
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 10:58 schreef Grems het volgende:

[..]

Mevrouw vergeet tevens dat alle mannen het product zijn van een vrouw. Via de baarmoeder, voor een significant deel via opvoeding en zeker niet te vergeten, als mannen bepaalde negatieve trekken hebben is dat omdat deze generaties lang beloond zijn.
Dat klinkt bijna weer alsof de schuld volledig bij de vrouwen ligt, maar moeders hebben inderdaad een enorme impact op hun zoons. :Y

Vaders trouwens ook, zeker bij dochters. De afwezigheid van een vaderfiguur (of deze er letterlijk niet was of bijvoorbeeld altijd aan het werk was maakt dan weinig verschil) zorgt ook voor problemen met het andere geslacht in de toekomst. Misschien heeft de schrijfster ook wat daddy issues?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zondag 23 juli 2017 @ 11:17:35 #47
451005 Grems
Clown World
pi_172616207
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 11:10 schreef Fera het volgende:

[..]

Dat klinkt bijna weer alsof de schuld volledig bij de vrouwen ligt, maar moeders hebben inderdaad een enorme impact op hun zoons. :Y

Vaders trouwens ook, zeker bij dochters. De afwezigheid van een vaderfiguur (of deze er letterlijk niet was of bijvoorbeeld altijd aan het werk was maakt dan weinig verschil) zorgt ook voor problemen met het andere geslacht in de toekomst. Misschien heeft de schrijfster ook wat daddy issues?
Dat is denk ik wel een zekerheidje ja

Het ligt zeker niet volledig bij vrouwen, maar dergelijke figuren hebben vaak een enorme blinde vlek als het gaat om hun aandeel in het eventuele wangedrag van mannen.
pi_172617047
Tsjah, mannen houden van verkrachting, what else is new?

Voor de rest snap ik niet wat dit met politiek heeft te maken.
  zondag 23 juli 2017 @ 11:57:38 #49
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_172617096
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 11:55 schreef grrrrg het volgende:
Tsjah, mannen houden van verkrachting, what else is new?
Nou! Zekers! Mjam!

[ Bericht 9% gewijzigd door SpecialK op 23-07-2017 12:07:57 ]
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  Forum Admin zondag 23 juli 2017 @ 11:59:03 #50
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_172617139
Ik neem haar niet serieus. Zou zij ook moeten doen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Overall beste user 2022 zondag 23 juli 2017 @ 12:14:28 #51
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172617475
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 11:59 schreef Pharkus het volgende:
Ik neem haar.
Dat wil ze niet.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_172617747
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 12:14 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat wil ze niet.
Ze zegt dat ze niet wil, maar stiekem wil ze toch.
  Forum Admin zondag 23 juli 2017 @ 12:31:34 #53
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_172617768
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 12:14 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat wil ze niet.
Ik wil haar niet. :{w
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  zondag 23 juli 2017 @ 12:51:57 #54
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_172618132
quote:
7s.gif Op zondag 23 juli 2017 11:57 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Nou! Zekers! Mjam!
Het ontbreekt bij jou aan inlevingsvermogen en empathie.

Ik verwijs naar de tot verkrachting oproepen door Trump, Roos en Baudet.

Ik kan me voorstellen dat sommigen hier bang van worden, hetgeen over en weer een cirkel van radicalisering teweeg brengt
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 23 juli 2017 @ 14:05:22 #55
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_172619611
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 12:51 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Het ontbreekt bij jou aan inlevingsvermogen en empathie.
Ja? Is dat zo? Of ontbreekt dat bij jou?

quote:
Ik verwijs naar de tot verkrachting oproepen door Trump, Roos en Baudet.
Ja hebben die mensen iedereen opgeroepen om mensen te verkrachten?

quote:
Ik kan me voorstellen dat sommigen hier bang van worden,
Ik ook. Labiele mensen hebben inderdaad een lage drempel tot angst en paranoia. Maar nog veel erger zijn mensen die niet echt bang zijn maar gewoon aandacht willen voor hun "concerns"

quote:
hetgeen over en weer een cirkel van radicalisering teweeg brengt
Ja? Hebben we binnenkort een burgeroorlog tussen mannen en vrouwen? Dat is dan slecht nieuws voor vrouwen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zondag 23 juli 2017 @ 14:41:52 #56
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_172620479
We hebben binnenkort wel Amerikaanse spanningen en cultuuroorlogen

Ja, Baudet, Roos en Trump verheerlijken verkrachtingen
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_172620559
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 14:41 schreef Klopkoek het volgende:
We hebben binnenkort wel Amerikaanse spanningen en cultuuroorlogen

Ja, Baudet, Roos en Trump verheerlijken verkrachtingen
Nee, Klaver, Merkel, Timmermans & co wel, onder de vaandel 'diversiteit is kracht', Sterker nog, via controle over de politie en (enkele mediapartijen) hebben ze geboorte gegeven aan een verkrachtingcultuur.
  zondag 23 juli 2017 @ 15:01:32 #58
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_172620944
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 14:44 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Nee, Klaver, Merkel, Timmermans & co wel, onder de vaandel 'diversiteit is kracht', Sterker nog, via controle over de politie en (enkele mediapartijen) hebben ze geboorte gegeven aan een verkrachtingcultuur.
Alternatieve feiten
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')