quote:Maar ik had me even niet gerealiseerd dat dat natuurlijk niet mag aangezien de meeste fokkers met zo'n bord 'm natuurlijk niet op de legale wijze hebben verkegen.
Hallo,
Ik ga binnenkort op kamers en je wilt dan toch je kamer een persoonlijke 'touche' meegeven. Nou zag ik laatst ergens in een tijdschrift dat er ooit borden hebben bestaan met de boodschap 'pas op voor overstekende eendjes'.Dus zo'n driehoek met een rode rand en een symbooltje met eendjes erin
Als dierenarts-in-spe vind ik dat natuurlijk een geweldig decorstuk voor mijn kamer en hoop dat iemand me bij mijn zoektocht kan helpen.
Ik heb ook iets gehoord over de konijntjes variant, daar heb ik eventueel ook interesse in. De 'pas op voor overstekende rendieren/herten' wil ik niet, die is me iets te standaard.
Dank je wel
In het betreffende topic had iemand het er al over dat je naar een 'instantie' moet bellen of ze er misschien afgedankte over hebben.
Maar heeft iemand een idee in welke hoek ik het dan moet zoeken, is er een bedrijf dat hier in handelt?
Bedankt
quote:ik niet iig
Op zondag 15 december 2002 13:52 schreef Disher het volgende:
is er hier iemand legaal aan een verkeersbord gekomen?
quote:
Op zondag 15 december 2002 13:44 schreef F1908 het volgende:
www.marinol.nl
kunnen allerlei (tekst)borden e.d leveren. suc6
quote:Heb je die Marinol-gasten overvallen dan of zo?
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op zondag 15 december 2002 13:52 schreef Disher het volgende:
is er hier iemand legaal aan een verkeersbord gekomen?
--------------------------------------------------------------------------------ik niet iig
quote://idd. we konden het niet eens worden over de prijs
Op zondag 15 december 2002 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
[..]Heb je die Marinol-gasten overvallen dan of zo?
//nee, dat bedrijfje ontdekte ik pas later. toen stond er al een bord in mn kamer
quote:
Op zondag 15 december 2002 14:01 schreef F1908 het volgende:[..]
//idd. we konden het niet eens worden over de prijs
//nee, dat bedrijfje ontdekte ik pas later. toen stond er al een bord in mn kamer
Die Marinol ga ik eens bellen
quote:-dankje
Op zondag 15 december 2002 14:09 schreef Keroppi het volgende:
Jongens jongens... mijn vorig topic over zo'n bord is al op slot gegaan omdat het over 'illegale zaken' ging. Dus we gaan het hier alleen maar hebben over het verkrijgen van borden op LEGALE wijze
Die Marinol ga ik eens bellen
quote:Heb je enig idee welke afdeling ik daarvoor moet hebben? De afdeling "afgedankte verkeersborden" lijkt me niet te bestaan.
Op zondag 15 december 2002 14:12 schreef Howlin_Mad het volgende:
Kan je niet gewoon naar de 'gemeente' gaan, die hebben vast nog wel wat afgedankte borden liggen of weten iig waar ze die vandaan kunnen halen.
quote:
Op zondag 15 december 2002 13:43 schreef Dr_Flash het volgende, en hij probeert je bij deze die suggestie nogmaals aan de hand te doen:
rijkswaterstaat al geprobeerd?
quote:Probeer eens openbare werken of wijk/stadsbeheer, in ieder geval de buitendienst. (een doos gebak wil daar altijd wel helpen)
Op zondag 15 december 2002 14:22 schreef Keroppi het volgende:[..]
Heb je enig idee welke afdeling ik daarvoor moet hebben? De afdeling "afgedankte verkeersborden" lijkt me niet te bestaan.
quote:welk gedeelte van 'legaal' snap je niet?
Op zondag 15 december 2002 19:20 schreef ChRoNiC het volgende:
... anders ' s nachts..
quote:
Op zondag 15 december 2002 19:21 schreef boomsma het volgende:[..]
Probeer eens openbare werken of wijk/stadsbeheer, in ieder geval de buitendienst. (een doos gebak krat bier wil daar altijd wel helpen)
rijkswaterstaat of gemeente. moeten die borden vernietigen
dat is wat mij ooit ter gehore is gekomen ,
ik spaar ze zelf ook namelijk
anwb route bordjes zijn ook leuk
quote:welk weldenkend persoon gat zo'n ding nou kopen als je ze zo va de straat haalt? en ja ik haal ze wel eens bij de vuilnisbak weg ja.
Op zondag 15 december 2002 19:23 schreef RiXiR het volgende:[..]
welk gedeelte van 'legaal' snap je niet?
ik heb ook een straatnaambord dat weggegooid zou worden.
die op straat LIGGEN zijn legaal hoor.
die aan een paal zitten niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |