Worst broeder!quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:28 schreef BBQSausage het volgende:
Godverdomme, hang jij hier nou nog steeds rond?
Gast. Waar was jij al die tijdquote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:28 schreef BBQSausage het volgende:
Godverdomme, hang jij hier nou nog steeds rond?
Monoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hebben ze die naar ONZ gekickt
Stelletjes debiele moderators
En dan moeten ze nieuwe users lokken naar dit forum
MongolenIk geef je niet eens een note of ban. Bij deze heb je in dit topic vrij spel zolang je geen genitalien post. Je mag verder alles posten wat je wilt. Mits je het goed kan onderbouwen. Het is jouw topic. Leid ons !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al die vrouwen, maak ze af man. Real man go their own way. Laat ze lekker.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mono
Pff, iets met verhuizen en een poging tot leven zoeken ofzo.. Niet gelukt, dus hier ben ik weer even.
quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Al die vrouwen, maak ze af man. Real man go their own way. Laat ze lekker.
quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hebben ze die naar ONZ gekickt
Stelletjes debiele moderators
En dan moeten ze nieuwe users lokken naar dit forum
MongolenRUSTAAAAAAHGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2017 21:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb even het spelletje mee gespeeld. Zie OP!
Toch wel een beetje.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:33 schreef BBQSausage het volgende:
Gast, jij bent ook geen steek veranderd in de laatste ?3? jaar hé? Jezus.
Ik heb je een positieve note gegeven!quote:Op zaterdag 15 juli 2017 21:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Toch wel een beetje.
Ik neem dingen serieuzer dan vroeger
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |