weet ik het die kerel met die bril die de heletijd over die kutplanten praat. M'n vrouw vind het helemaal geweldig.quote:
En dan van die kutmuziek met voor en na fotosquote:Op zaterdag 15 juli 2017 17:59 schreef Sigaartje het volgende:
Ik heb ook zo de pest aan dat programma van VT wonen op zondagavond om acht uur, SBS 6 geloof ik, daar loopt ook zo'n aandachtskangoeroe rond. Doet helemaal geen moer, maar doet alsof de heleboel een groot feest is. En dan komt er af en toe zo'n homo langs met een bril en een baard, dan denk ik, het is ook wel een grote darkroom bij elkaar daar.
Ik heb haar ook al 10 jaar niet meer mogen volpompen. En nu ben ik 67quote:Op zaterdag 15 juli 2017 18:24 schreef Piger het volgende:
Als je woorden als eega gebruikt dan verdien je niet beter
Flikker dat mens buiten.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 18:25 schreef Bluffertje00 het volgende:
[..]
Ik heb haar ook al 10 jaar niet meer mogen volpompen. En nu ben ik 67
Dat betekent: eega uit de kleren, fotootje maken en hier neer zetten.quote:
Dat wil je echt niet zien. Je ogen gaan er kapot van. Trouwens fotos maken kost tijd. Dan moet ook nog de film opsturen om te laten ontwikkelen.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 18:52 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Dat betekent: eega uit de kleren, fotootje maken en hier neer zetten.
eh, ik heb een bejaarden-fetish.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 19:14 schreef Bluffertje00 het volgende:
[..]
Dat wil je echt niet zien. Je ogen gaan er kapot van. Trouwens fotos maken kost tijd. Dan moet ook nog de film opsturen om te laten ontwikkelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |