abonnement Unibet Coolblue
pi_172441359
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 18:00 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dank je wel :*
Ik wil mensen geen naar gevoel geven of storen (al is het maar één uit honderd), dus ik denk gewoon even een tweede keer na voordat ik wat post. Omdat dit in relatie & psychologie staat, dacht ik dat zulke vragen/opmerkingen tussendoor konden en daar heb ik me in vergist. Geen probleem om me daarop aan te passen.
Ik ben ook maar een simpele ziel.
Wat mij betreft gewoon blijven posten. Als er vragen voorbij komen die beter thuis horen in een ander topic dan komt er wel een linkje voorbij lijkt me.
A mind with a heart of it's own
pi_172441372
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 18:02 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Je hebt hier helemaal gelijk in.
Het spijt me echt... het was niet mijn bedoeling om de sfeer hier te vergallen of mensen ongemakkelijk te maken oid :{
Je hebt voor mij geen sfeer vergalt of iets ongemakkelijks gezegd hoor :*
pi_172441388
Ik ben met mn voeten in zee geweest vandaag O+
compact en kleverig.
  zaterdag 15 juli 2017 @ 18:04:27 #229
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_172441389
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 18:00 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dank je wel :*
Ik wil mensen geen naar gevoel geven of storen (al is het maar één uit honderd), dus ik denk gewoon even een tweede keer na voordat ik wat post. Omdat dit in relatie & psychologie staat, dacht ik dat zulke vragen/opmerkingen tussendoor konden en daar heb ik me in vergist. Geen probleem om me daarop aan te passen.
Ik ben ook maar een simpele ziel.
je bent niemand tot last en zeker geen simpele ziel.
Je weet zelf ook wel dat niemand hier zou zeggen gewoon doorgaan ook al doet het pijn. Je moet jezelf niet zo naar beneden halen. En praat erover met je vriend.
  zaterdag 15 juli 2017 @ 18:04:54 #230
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172441400
Ik heb ook alleen maar seks met mensen die ik ook daadwerkelijk leuk vind. Maar dat is niet wat Yv bedoelt, gok ik zo :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_172441402
En in Noordeinde geweest *O*
compact en kleverig.
pi_172441403
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 18:02 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Het spijt me echt... het was niet mijn bedoeling om de sfeer hier te vergallen of mensen ongemakkelijk te maken oid :{
Volgens mij is er maar 1 iemand die er een opmerking over heeft gemaakt. Laat je daar niet door leiden a.u.b. :)
A mind with a heart of it's own
pi_172441406
Dank jullie wel :*
Gewoon een misverstand van mijn kant en ik ga gewoon een vragenlijstje maken voor mijn psych, als ik zo'n gedachte heb, schrijf ik hem voortaan gewoon op en neem ik het mee.
Het was echt gewoon een domme misvatting.

Zullen we nu weer gezellig overgaan op seks met vreemden en sletten? ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_172441418
Ik heb ook wel seks gehad met mensen die ik niet leuk vond :{
compact en kleverig.
pi_172441423
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 18:02 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ze heeft hulp toch?
Misschien is t handiger om die vragen daar te stellen, maar het hier laten valken is op zich niet perse erg. Hier wordt ook gewoon gezegd wat jij nu zegt: praat erover met iemand die er verstand van heeft, toch?
tja dit zal wel weer verkeerd vallen maar ik denk dat ik er meer zie dan de rest hier
Als ze niet eet zeggen jullie dat ook wel

Maar ik zie zo veel opmerkingen waarin ze de grenzen van het gedrag dat ze moet vertonen op zoekt en probeer daar binnen nog zo veel mogelijk controle te houden en destructief te zijn. En dat lijken heel gewone dingen voor mensen die niet zelf die ervaring hebben of ervaring mee hebben op afstand en die krijgen gewoon luchtige reacties maar het valideert een verkeerd patroon waarvan ze (denk ik) zelf best weet dat ze er mee op een randje loopt
pi_172441431
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 18:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel :*
Gewoon een misverstand van mijn kant en ik ga gewoon een vragenlijstje maken voor mijn psych, als ik zo'n gedachte heb, schrijf ik hem voortaan gewoon op en neem ik het mee.
Het was echt gewoon een domme misvatting.

Zullen we nu weer gezellig overgaan op seks met vreemden en sletten? ;)
Jij post hastikke leuk hoor. :Y
pi_172441434
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 18:04 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Volgens mij is er maar 1 iemand die er een opmerking over heeft gemaakt. Laat je daar niet door leiden a.u.b. :)
Reken maar dat je niet van me af bent. Ik heb ook genoeg gedachten en meningen die niet destructief zijn of voor mijn psych zijn bedoeld.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 15 juli 2017 @ 18:06:57 #238
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_172441447
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 18:04 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook alleen maar seks met mensen die ik ook daadwerkelijk leuk vind. Maar dat is niet wat Yv bedoelt, gok ik zo :P.
Ik bedoelde met leuk inderdaad een stapje verder dan 'Ja, hier kan ik het wel op'
pi_172441451
En nogmaals ik zeg nergens dat ze de sfeer vergalt of weg moet :? Waar komt dat nou weer vandaan
  zaterdag 15 juli 2017 @ 18:07:07 #240
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_172441453
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 18:05 schreef Allures het volgende:

[..]

tja dit zal wel weer verkeerd vallen maar ik denk dat ik er meer zie dan de rest hier
Als ze niet eet zeggen jullie dat ook wel

Maar ik zie zo veel opmerkingen waarin ze de grenzen van het gedrag dat ze moet vertonen op zoekt en probeer daar binnen nog zo veel mogelijk controle te houden en destructief te zijn. En dat lijken heel gewone dingen voor mensen die niet zelf die ervaring hebben of ervaring mee hebben op afstand en die krijgen gewoon luchtige reacties maar het valideert een verkeerd patroon waarvan ze (denk ik) zelf best weet dat ze er mee op een randje loopt
daar heeft ze in het echte leven toch hulp voor.
Daar hoeven wij geen waakhond voor te spelen
pi_172441457
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 18:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
En in Noordeinde geweest *O*
Was leuk?
  zaterdag 15 juli 2017 @ 18:07:25 #242
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172441459
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 18:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel :*
Gewoon een misverstand van mijn kant en ik ga gewoon een vragenlijstje maken voor mijn psych, als ik zo'n gedachte heb, schrijf ik hem voortaan gewoon op en neem ik het mee.
Het was echt gewoon een domme misvatting.

Zullen we nu weer gezellig overgaan op seks met vreemden en sletten? ;)
Dat je dit ook voorlegt aan je psych is goed. Maar laat je alsjeblieft niet tegenhouden vragen te stellen of opmerkingen te maken.

We zijn hier geen psychologen, maar ook niet compleet achterlijk. Komt er iets voorbij dat twijfelachtig is kan daar heel goed een 'praat met je psych' op geantwoord worden.

Overigens vond ik je vraag niet per se raar. Je moet oppassen dat je jezelf niet wegcijfert.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 15 juli 2017 @ 18:07:56 #243
458679 Ruse
Super, man
pi_172441472
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 18:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb ook wel seks gehad met mensen die ik niet leuk vond :{
en was het lekker? :9
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
pi_172441474
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 18:07 schreef Allures het volgende:
En nogmaals ik zeg nergens dat ze de sfeer vergalt of weg moet :? Waar komt dat nou weer vandaan
Nee dat beweer ik ook niet :{
Volgens mij wordt er iets enorm opgeblazen. Je geeft me feedback, ik bedank je ervoor en houd er rekening. Ik ga niet weg, ik denk alleen even beter na. Ik ben het 100% met je eens en je hebt gelijk
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_172441475
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 18:05 schreef Allures het volgende:

[..]

tja dit zal wel weer verkeerd vallen maar ik denk dat ik er meer zie dan de rest hier
Als ze niet eet zeggen jullie dat ook wel

Maar ik zie zo veel opmerkingen waarin ze de grenzen van het gedrag dat ze moet vertonen op zoekt en probeer daar binnen nog zo veel mogelijk controle te houden en destructief te zijn. En dat lijken heel gewone dingen voor mensen die niet zelf die ervaring hebben of ervaring mee hebben op afstand en die krijgen gewoon luchtige reacties maar het valideert een verkeerd patroon waarvan ze (denk ik) zelf best weet dat ze er mee op een randje loopt
ik kom hier niet vaak genoeg om echt n beeld te vormen, meestal val ik ff binnen en ben ik zo weer weg, zou kunnen wat je zegt, maar als anderen dat niet in de gaten hebben, zij zelf ws ook niet.
Dan wordt het ook moeilijk om dat niet meer te doen, of ze moet echt weg. :{
compact en kleverig.
pi_172441485
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 18:07 schreef gcjoel het volgende:

[..]

daar heeft ze in het echte leven toch hulp voor.
Daar hoeven wij geen waakhond voor te spelen
nou zo voel ik me wel als iemand andersom wel hier die validatie voor dat gedrag zoekt
  zaterdag 15 juli 2017 @ 18:08:39 #247
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172441486
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 18:06 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Ik bedoelde met leuk inderdaad een stapje verder dan 'Ja, hier kan ik het wel op'
Dat dacht ik al :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 15 juli 2017 @ 18:08:41 #248
458679 Ruse
Super, man
pi_172441488
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 18:07 schreef Allures het volgende:
En nogmaals ik zeg nergens dat ze de sfeer vergalt of weg moet :? Waar komt dat nou weer vandaan
mwoa, dat las ik er ook wel in
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
pi_172441502
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 18:07 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Was leuk?
ja, best interessant :N en gewoon mooi en goed onderhouden. Soestdijk was wat dat betreft wel anders.
compact en kleverig.
pi_172441507
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 18:08 schreef Allures het volgende:

[..]

nou zo voel ik me wel als iemand andersom wel hier die validatie voor dat gedrag zoekt
Ach kom op, je kan ook weer eens overdrijven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')