abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 18 juli 2017 @ 11:04:36 #226
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172500466
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 10:04 schreef PicoMMP het volgende:
Zo heb je teveel middenvelders (vorige zomer) en nu heb je er maar vier die enigszins goed genoeg zijn voor de Eredivisie.
Eiting moet imo ook gewoon meekunnen, zeker als backup. Dan heb je er vijf in je selectie, waar je Sinkgraven wellicht ook nog mee kan rekenen in noodgevallen. Je kunt er eentje bij halen maar pure noodzaak is het niet imo. Een breedteaankoop zit ik ook niet op te wachten
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_172500469
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 11:02 schreef Tagliano het volgende:

[..]

De Ligt en Viergever/Sinkgraven lijkt het te worden.
Zijn punt blijft valide Marcel Keizer.
pi_172500493
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 11:04 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Eiting moet imo ook gewoon meekunnen, zeker als backup. Dan heb je er vijf in je selectie, waar je Sinkgraven wellicht ook nog mee kan rekenen in noodgevallen. Je kunt er eentje bij halen maar pure noodzaak is het niet imo. Een breedteaankoop zit ik ook niet op te wachten
Eiting is heel erg traag. Ik kan me niet voorstellen dat die het uiteindelijk gaat redden. Anderzijds is het wel het lievelingetje van den trainer.
  Moderator dinsdag 18 juli 2017 @ 11:06:15 #229
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172500494
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 11:04 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Zijn punt blijft valide Marcel Keizer.
Louter een aanvulling. Al ben ik zeker niet overtuigd van Haps voor de top3 en heb ik mijn twijfels bij St Juste. Die laatste begon zeer goed maar heeft vorig jaar wel een matig jaar gehad. Geen idee hoe die zich gaat ontwikkelen, kan ook net zo goed een groot succes worden
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_172500523
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 11:06 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Louter een aanvulling. Al ben ik zeker niet overtuigd van Haps voor de top3 en heb ik mijn twijfels bij St Juste. Die laatste begon zeer goed maar heeft vorig jaar wel een matig jaar gehad. Geen idee hoe die zich gaat ontwikkelen, kan ook net zo goed een groot succes worden
Ik ben ook zeker niet overtuigd. Haps vind ik erg matig. Maar dat vind ik van de Sink en Viergever op Lb ook. St. Juste lijkt wel veel potentie te hebben. Altijd gedacht dat due naar PSV zou komen.
  Moderator dinsdag 18 juli 2017 @ 11:09:27 #231
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172500543
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 11:08 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik ben ook zeker niet overtuigd. Haps vind ik erg matig. Maar dat vind ik van de Sink en Viergever op Lb ook. St. Juste lijkt wel veel potentie te hebben. Altijd gedacht dat due naar PSV zou komen.
Als we het over ED-waardigheid hebben kan ik prima met Sink en Viergever leven. Wanneer je Europa ingaat wordt het wel wat minder en is het een beetje afhankelijk van wat je tegenstander doet imo
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_172500578
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 11:04 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Eiting moet imo ook gewoon meekunnen, zeker als backup. Dan heb je er vijf in je selectie, waar je Sinkgraven wellicht ook nog mee kan rekenen in noodgevallen. Je kunt er eentje bij halen maar pure noodzaak is het niet imo. Een breedteaankoop zit ik ook niet op te wachten
Er is gewoon te veel onzekerheid.

Eiting en De Jong zijn talenten, maar hoe goed zijn ze op dit moment? Schöne gaat hard achteruit. Sinkgraven is een nieuwe Urby: op veel posities inzetbaar, maar nergens echt goed. Kan Van de Beek stappen maken?

Alleen van Ziyech kun je zeggen dat hij echt goed is. De rest is afwachten. Ik vind het nogal karig voor een topclub. We moeten na al die weggegeven titels weer eens kampioen worden, we moeten de CL halen, we moeten in Europa de lat hoog leggen en we moeten ook nog eens leuk voetbal spelen.

De jeugd is niet de oplossing of het doel, maar een middel. Noem eens een club op die in de afgelopen 30 jaar een Europacup gewonnen heeft met bijna alleen maar eigen jeugd? Je hebt kwaliteit en ervaring nodig. Aan Eiting, De Jong en Van de Beek hangt zoveel onzekerheid.
  Moderator dinsdag 18 juli 2017 @ 11:29:02 #233
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172500908
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 11:11 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Er is gewoon te veel onzekerheid.

Eiting en De Jong zijn talenten, maar hoe goed zijn ze op dit moment? Schöne gaat hard achteruit. Sinkgraven is een nieuwe Urby: op veel posities inzetbaar, maar nergens echt goed. Kan Van de Beek stappen maken?

Alleen van Ziyech kun je zeggen dat hij echt goed is. De rest is afwachten. Ik vind het nogal karig voor een topclub. We moeten na al die weggegeven titels weer eens kampioen worden, we moeten de CL halen, we moeten in Europa de lat hoog leggen en we moeten ook nog eens leuk voetbal spelen.

De jeugd is niet de oplossing of het doel, maar een middel. Noem eens een club op die in de afgelopen 30 jaar een Europacup gewonnen heeft met bijna alleen maar eigen jeugd? Je hebt kwaliteit en ervaring nodig. Aan Eiting, De Jong en Van de Beek hangt zoveel onzekerheid.
Als je een club wil zijn die spelers opleidt, zul je die onzekerheid altijd hebben. Dan zou ik niet een breedte-aankoop doen omdat je niet zeker weet of Eiting wel een goede back-up is. Da's een keuze die je imo maakt, kun je natuurlijk van alles van vinden :) En natuurlijk is kiezen voor de jeugd een middel en moet het niet het doel zijn, maar met dat middel gaat simpelweg onzekerheid samen

Ik heb overigens nooit een speler goed zien voetballen die louter ervaring heeft. Juist met de Westermannetjes van deze wereld zou Ajax eens lekker moeten nokken maar daar zullen we het wel eens over zijn :+
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  dinsdag 18 juli 2017 @ 11:37:11 #234
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_172501062
Frenkie O+ Hoop dat die ons dit seizoen kan verrassen.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_172501116
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 11:09 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Als we het over ED-waardigheid hebben kan ik prima met Sink en Viergever leven. Wanneer je Europa ingaat wordt het wel wat minder en is het een beetje afhankelijk van wat je tegenstander doet imo
Ik denk dat je Sink en Viergever wat overschat. Maar daarom ben je ook supporter he. Viergever heeft me overigens vorig jaar wel positief verrast. Maar dat is natuurlijk inherent aan het verwachtingspatroon. Dat was heel laag. Sanchez daarentegen begon me op het eind van de competitie wat tegen te staan doordat hij aan de bal heel matig was. En dat is natuurlijk onzin. Maar daar pas je je verwachtingspatroon ook aan naargelang je hem ziet spelen. En hoop je hem kwaliteiten toe te dichten die hij eigenlijk niet bezit.

Ik vergelijk het graag met Alex en Gomes. Aan de hand van die twee blonken Ooijer, Lucius, Bouma en Lee ook uit. Modale spelers die zich optrokken aan twee klasbakken. In jullie geval Sanchez en Onana.
  Moderator dinsdag 18 juli 2017 @ 11:42:45 #236
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172501153
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 11:40 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik denk dat je Sink en Viergever wat overschat. Maar daarom ben je ook supporter he. Viergever heeft me overigens vorig jaar wel positief verast. Maar dat is natuurlijk inherent aan het verwachtingspatroon. Dat was heel laag. Sanchez daarentegen begon me op het eind van de competitie wat tegen te staan doordat hij aan de bal heel matig was. En dat is natuurlijk onzin. Maar daar pas je je verwachtingspatroon ook aan naargelang je hem ziet spelen. En hoop je hem kwaliteiten toe te dichten die hij eigenlijk niet bezit.

Ik vergelijk het graag met Alex en Gomes. Aan de hand van die twee blonken Ooijer, Lucius, Bouma en Lee ook uit. Modale spelers die zich optrokken aan twee klasbakken. In jullie geval Sanchez en Onana.
Daar zal ook zeker wat in zitten, het zal natuurlijk fijn voetballen zijn met in ieder geval Sanchez in je rug. Van Onana had ik een jaar geleden niet verwacht dat hij afgelopen seizoen überhaupt eerste keeper zou zijn en dat hij dan ook nog eens veel rustiger is dan een jaar geleden. Ook al heeft hij nog steeds zijn momentjes
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_172501235
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 11:37 schreef Lindgren. het volgende:
Frenkie O+ Hoop dat die ons dit seizoen kan verrassen.
Het zou me eerder verrassen als hij niet doorbreekt. Grootste talent die we hebben.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_172501376
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 11:46 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Het zou me eerder verrassen als hij niet doorbreekt. Grootste talent die we hebben.
Dat
  dinsdag 18 juli 2017 @ 12:01:48 #239
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_172501456
Gewoon lekker wachten tot er buitenkansjes onze kant op komen, zelf niks ondernemen en verder lekker de hele dag geld tellen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator dinsdag 18 juli 2017 @ 12:03:50 #240
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172501485
Sowieso is het natuurlijk ook pas half juli. De meeste spelers die Ajax binnen zou willen halen wachten waarschijnlijk ook nog wel even af of er betere opties zijn, zo simpel is het ook soms

Waarmee ik ook niet wil zeggen dat Overmars perfect handelt ofzo
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  dinsdag 18 juli 2017 @ 12:05:32 #241
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_172501508
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 12:03 schreef Tagliano het volgende:
Sowieso is het natuurlijk ook pas half juli. De meeste spelers die Ajax binnen zou willen halen wachten waarschijnlijk ook nog wel even af of er betere opties zijn, zo simpel is het ook soms

Waarmee ik ook niet wil zeggen dat Overmars perfect handelt ofzo
feit blijft dat we eigenlijk niet weten wat Overmars doet, en niet doet.
De echte waardevolle aankopen wachten inderdaad af, ook of Ajax CL haalt natuurlijk.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  dinsdag 18 juli 2017 @ 12:09:57 #242
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_172501593
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 12:03 schreef Tagliano het volgende:
Sowieso is het natuurlijk ook pas half juli. De meeste spelers die Ajax binnen zou willen halen wachten waarschijnlijk ook nog wel even af of er betere opties zijn, zo simpel is het ook soms

Waarmee ik ook niet wil zeggen dat Overmars perfect handelt ofzo
Ga weg met je logica OVERMARS DOET NIKS
pi_172501611
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 09:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Gelukkig boeit me dit weinig meer maar toch zo voorspelbaar elk jaar hetzelfde liedje.
nooit meer kampioen
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_172501819
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 10:04 schreef PicoMMP het volgende:
Zo heb je teveel middenvelders (vorige zomer) en nu heb je er maar vier die enigszins goed genoeg zijn voor de Eredivisie.
Vergeten ze nog even dat ze met Davy zo'n 20 doelpunten mislopen, maarja.
pi_172504788
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 11:37 schreef Lindgren. het volgende:
Frenkie O+ Hoop dat die ons dit seizoen kan verrassen.
Ik zie in De Jong meer potentie dan vd Beek.
  Moderator dinsdag 18 juli 2017 @ 15:21:14 #246
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172505481
Onze (nu nog) linksback is een filosofisch wonder.

Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  dinsdag 18 juli 2017 @ 15:47:04 #247
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_172506014
Dijksgod
pi_172506048
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 12:22 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Vergeten ze nog even dat ze met Davy zo'n 20 doelpunten mislopen, maarja.
Maakt iemand anders wel.
Gino ♥
pi_172506683
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=309184

Prachtig beleid weer van Ajax. Traantje weggepinkt. Zo weinig verdedigers en zelfs dan ze geen aanbiedingen doen, zodat ze wegwillen.
  Moderator dinsdag 18 juli 2017 @ 16:28:24 #250
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172506797
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 16:23 schreef TheJanitor het volgende:
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=309184

Prachtig beleid weer van Ajax. Traantje weggepinkt. Zo weinig verdedigers en zelfs dan ze geen aanbiedingen doen, zodat ze wegwillen.
Oke laat maar, volgende keer lees ik wel goed :')
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')