Riesebeek is wel een aardige coureur ook ja, Van der Hoorn schat ik minder in dan Looij.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 21:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Van Empel is niet zo best, maar Riesebeek en Van der Hoorn doen het best aardig.
Roompot is ook maar een matige ploeg, niet zo makkelijk om daar uit te blinken.
Juist wel dan toch?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 21:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Van Empel is niet zo best, maar Riesebeek en Van der Hoorn doen het best aardig.
Het is een grote verzameling net-niet talenten van rond de 24 die nog bij Roompot terecht konden maar anders zouden gaan studeren ofzo. Het is echt een ploeg van niks.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 21:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Slecht materiaal, slechte begeleiding, etc. Moeilijk om dan veel te presteren.quote:
ah. Best aardigquote:
Deed Aru welquote:Op vrijdag 14 juli 2017 21:30 schreef showtimer het volgende:
Heeft Staf die aankomst van Rodez wel helemaal goed? Alsof Froome hier 20 seconden gaat verliezen
Dat lag ook niet echt voor de hand nee.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 19:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Deed Aru wel
Maar binnen 10 minuten weer los
Dat ligt er maar net aan wie de gasten zijn natuurlijk.quote:
Ik heb haar toch echt horen praten.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:00 schreef Smoofie het volgende:
Die ligtlee heeft gisteren de hele uitzending haar momd gehouden
Heeft toch wel effe gesproken hoor. En toen konden we herinneringen ophalen aan de OS, de tijd van mijn leven.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:00 schreef Smoofie het volgende:
Die ligtlee heeft gisteren de hele uitzending haar momd gehouden
Ja een paar keer over BMX em baanwielrennenquote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb haar toch echt horen praten.
Gek he, dat het over haar sporten gaat.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja een paar keer over BMX em baanwielrennen
In Penoza zat hij een tijdje.quote:
Ja. Ze mag ook wat zeggen over de tour en wielrennen als tafelgast hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gek he, dat het over haar sporten gaat.
Preciesquote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja een paar keer over BMX em baanwielrennen
Ja, wat moet ze daar dan over zeggen?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja. Ze mag ook wat zeggen over de tour en wielrennen als tafelgast hoor
Baanwielrennen vind ik wel een middelmatige sport. Omnium is welquote:
Uiteraard.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, wat moet ze daar dan over zeggen?
Alsof Johan het hier veel over de koers gaat hebben.
Nee.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Uiteraard.
Wil jij ook thomas dekker al gast?
Clement/boogie en dijkstra was genot.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee.
Alsjeblieft niet zeg. Droomtafel is Boogerd/Clement/Breukink
walgelijke gozer.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Clement/boogie en dijkstra was genot.
Niet thomas? Dat wordt oorlog aan tafel joh, lekker toch?
Keirinquote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Baanwielrennen vind ik wel een middelmatige sport. Omnium is wel
Mja da's een beetje een kermisonderdeel natuurlijk, maar die zijn vaak leuk, zie shorttrack, bmx, skicross, snowboardcross.quote:
Ik vind leuke dingen dan ook het leukst.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja da's een beetje een kermisonderdeel natuurlijk, maar die zijn vaak leuk, zie shorttrack, bmx, skicross, snowboardcross.
De NOS, omdat hij het over de NOS-commentatoren had. Lastig om dat te horen als je Sporza kijkt.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:13 schreef Smoofie het volgende:
Zou boogie naar sporza of de nos kijken?
Jij schijnt nogal weg te zijn van schansspringen, dus deze stelling klopt niet.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind leuke dingen dan ook het leukst.
Haha. Overigens is biatlon leuker.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij schijnt nogal weg te zijn van schansspringen, dus deze stelling klopt niet.
Dat is inderdaad wel leuk.quote:
Je vergeet schaatsen.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel leuk.
Schansspringen is na alle jurysporten het meest matige onderdeel op de komende OWS.
Vreemde post.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Schansspringen is na alle jurysporten het meest matige onderdeel op de komende OWS.
jij zit al klaar voor het curling?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is beter te koekeloeren dan schaatsen of schansspringen.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
jij zit al klaar voor het curling?
dat is natuurlijk niet waar.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat is beter te koekeloeren dan schaatsen of schansspringen.
Ja, dat komt daar weer voor.quote:
Leuke sport ja, maar ik ben niet zo van de round robins kijken als er ook medailleonderdelen te zien zijn.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
jij zit al klaar voor het curling?
Waarschijnlijk moet je het op dat moment doen met een terugblik op schaatsen door Rivka en Erben.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuke sport ja, maar ik ben niet zo van de round robins kijken als er ook medailleonderdelen te zien zijn.
Gelukkig is er ES en SPORZA (en de Beeb?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet je het op dat moment doen met een terugblik op schaatsen door Rivka en Erben.
dat is wel bijzonder ergerlijk inderdaad.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet je het op dat moment doen met een terugblik op schaatsen door Rivka en Erben.
Dat is afhankelijk van zijn vrouwquote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wanneer komt Dries nou eens een keer
Dat is natuurlijk onzin.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat is beter te koekeloeren dan schaatsen of schansspringen.
8 nachtjes slapen.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wanneer komt Dries nou eens een keer
Helegaar niet.quote:
Dat weet ik wel zekerquote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
We zijn en worden het waarschijnlijk niet eens over dit onderwerp.
Wanneer ben je eens klaar met je studie?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helegaar niet.
Maar sowieso kan ik niet veel meepakken van de komende OWS, want ik moet gewoon in de collegebanken hangen.
ETA Januari 2020.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Wanneer ben je eens klaar met je studie?
Ja, en wie hadden ze daarbij moeten stoppen? Hadden ze Scarponi uit de dood moeten laten herrijzen ofzo?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:30 schreef Sked het volgende:
Kut Astana had gewoon hun beste ploeg moeten sturen
quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, en wie hadden ze daarbij moeten stoppen? Hadden ze Scarponi uit de dood moeten laten herrijzen ofzo?
Die was niet fit. Stop.quote:
Die was na twee dagen weer afgestapt met een gebroken lichaam.quote:
Dat viel mij ook wel tegen hier inderdaad. Maar Aru zal ook echt wel slecht geweest zijn, ik kan mij niet voorstellen dat ie er al 10/15 seconden achter zat in de laatste kilometer.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Valgren en Grivko hadden Aru toch makkelijk kunnen brengen? Ik snap dat gelul over zwakke ploeg niet in dit geval. Het is geen fucking hooggebergte.
Als je ver begint maak je dat niet goed op 500 meter he.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dat viel mij ook wel tegen hier inderdaad. Maar Aru zal ook echt wel slecht geweest zijn, ik kan mij niet voorstellen dat ie er al 10/15 seconden achter zat in de laatste kilometer.
Ja, en die Kangert moet ook maar gewoon weer opstappen. Fuglsang moet niet zo huilen en Miguel had natuurlijk hier moeten zijn. En Cataldo had maar niet moeten vallen en blablablablaquote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, en wie hadden ze daarbij moeten stoppen? Hadden ze Scarponi uit de dood moeten laten herrijzen ofzo?
Nee, maar als je echt goed bent verlies je niet nog eens 10/15 seconden.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je ver begint maak je dat niet goed op 500 meter he.
Kom opquote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:35 schreef heywoodu het volgende:
Nico Verhoeven en Jan Boven kunnen denk ik ook wel gruwelijk boos een partij staan donderen.
Ja, je snapt het. Ik bedoel maar, Astana heeft gewoon een hele hoop matige renners, het is geen Sky of Movistar. En als je beste renners dan aangereden worden door een Italiaanse debiel, vallen door etenszakjes of struikelen over een paaltje in het midden van de weg word je gedecimeerd tot een kutteam. Ja ze hadden LL Cool S dus nog kunnen brengen, of Bilbo, maar daar win je de oorlog ook niet mee nadat die in Italië al hebben gereden.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, en die Kangert moet ook maar gewoon weer opstappen. Fuglsang moet niet zo huilen en Miguel had natuurlijk hier moeten zijn. En Cataldo had maar niet moeten vallen en blablablabla
Als je helemaal achteraan zit dan zit je dus ook achter allerlei jongens die keihard aan het lossen zijn he. Dan moet je aan een reuzenslalom beginnen en dat kost ook tijd.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nee, maar als je echt goed bent verlies je niet nog eens 10/15 seconden.
Nee Rasmussen had gewonnen als hij zijn whereabouts op orde hadquote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Landis had toen wel zich echt helemaal volgestopt ja
Maar Rasmussen had kunnen winnen als ze die bloedzakken niet in de Donau hadden getyft.
Klopt, maar bij dat eerste beeld van hem na de finish zit ie nog in het wiel van Meintjes en Buchmann en die kon die ook al niet volgen.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je helemaal achteraan zit dan zit je dus ook achter allerlei jongens die keihard aan het lossen zijn he. Dan moet je aan een reuzenslalom beginnen en dat kost ook tijd.
Plus het feit dat er een bocht was en daarna meteen een klim, achterin begin je door al het remmen en de opstopping voor je met minder snelheid aan die bult.
Dat ook. Maar hij zei dat zelf over de tour van 2006.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee Rasmussen had gewonnen als hij zijn whereabouts op orde had
haar moeder danquote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
Barbie in beeld bij Boogerd op de achtergrond
quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ook. Maar hij zei dat zelf over de tour van 2006.
quote:De zaak duidde op een schandaal en de pers ontdekte natuurlijk dat zich iets afspeelde in Oostenrijk. Men vroeg zich af waar de zakken vandaan kwamen. In de kliniek van Wenen werd de situatie steeds penibeler en op een nacht in februari 2006 goot de arts in paniek de hele voorraad bevroren atletenbloed in de Donau. Daar gingen mijn Tour de France-overwinningen kopje-onder.
quote:Later las ik dat Floyd aan de Tour was begonnen met 44,5 en hem afsloot met 48,5. Dan heb je dus goede benen aan het einde van een wielerwedstrijd van drie weken. Hij pakte die dag dan ook de Tourzege in de individuele tijdrit en dat maakte zijn comeback waarschijnlijk tot de meest indrukwekkende in de Tourgeschiedenis.
Die ochtend wist ik natuurlijk niets van zijn hoge waarden. Ik was gewoon heel kwaad over wat er in de Donau stroomde. Als ik dat bloed had gehad – en als ik net als Landis had rondgereden met een waarde van 48 – was ik een dag voor alle anderen in Parijs aangekomen. Dan had ik in de Alpen drie etappes op rij gewonnen. Ik had het hele deelnemersveld een ongenadige pak rammel gegeven.
Goed verhaal jaquote:
Boogerd vond het niet kunnen dat Landis het geel toen weggaf aan Pereiro met die vlucht van een half uur.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
weet iemand waarom Boogie en Floyd ruzie hadden dan?
Wat was daar mis mee, dan? Dan hadden andere ploegen maar moeten rijden.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Boogerd vond het niet kunnen dat Landis het geel toen weggaf aan Pereiro met die vlucht van een half uur.
Geen respect voor de gele trui. Boogerd is best wel van al die tradities volgens mij.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat was daar mis mee, dan? Dan hadden andere ploegen maar moeten rijden.
Armstrong deed dat 2 jaar eerder ook met die vlucht van Fuklerquote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Geen respect voor de gele trui. Boogerd is best wel van al die tradities volgens mij.
dat is toch niet echt te vergelijken.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Armstrong deed dat 2 jaar eerder ook met die vlucht van Fukler
Zonder papa Curvers was dat niet mogelijk geweest.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 21:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het was een echte teamoverwinning gisteren van Barguil
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 21:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
dat is toch niet echt te vergelijken.
Bij Lotto Soudal hebben ze alleen maar lulletjes lampenkatoen.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 21:07 schreef Tagliano het volgende:
Sieberg is geen inspirerende persoonlijkheid
Eenheidsworsten, daar houden wij vanquote:Op zaterdag 15 juli 2017 21:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bij Lotto Soudal hebben ze alleen maar lulletjes lampenkatoen.
Benoot is wel een mooie jongen.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 21:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bij Lotto Soudal hebben ze alleen maar lulletjes lampenkatoen.
Het draait allemaal om het TEAM.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 21:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eenheidsworsten, daar houden wij van
Zijn uiterlijk maakt dan weer veel goed.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 21:07 schreef Tagliano het volgende:
Sieberg is geen inspirerende persoonlijkheid
Daar waar de wegkapitein een belangrijke functie invultquote:Op zaterdag 15 juli 2017 21:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het draait allemaal om het TEAM.
Na een paar dagen koers de trui weggeven aan nobuddies om de vlakke dagen die toen daarna volgden niet op kop te hoeven rijden of na twee weken koers een kopgroep een half uur laten wegrijden en het geel weggeven aan een prima renner, die de Tour ook gewonnen zou hebben zonder die lolleractie van Landis.quote:
Pereiro was natuurlijk inderdaad wel gewoon een redelijke renner, dat maakte het natuurlijk wel een beetje gekker.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 21:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Na een paar dagen koers de trui weggeven aan nobuddies om de vlakke dagen die toen daarna volgden niet op kop te hoeven rijden of na twee weken koers een kopgroep een half uur laten wegrijden en het geel weggeven aan een prima renner, die de Tour ook gewonnen zou hebben zonder die lolleractie van Landis.
quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:39 schreef franklop het volgende:
BAM BAM BAM
Corton kan zo ploegleider worden bij LottoNL-Jumbo
Hij weet er veel meer van Dione (ok, dan leg je de lat laag).quote:Op zaterdag 15 juli 2017 21:30 schreef Tagliano het volgende:
Genee heeft echt bijzonder weinig kennis van wielrennen
Zet Derksen en vd Gijp er neer die wat over wielrennen beginnen te raaskallen en de Nederlanders belachelijk maken en de kijkcijfers zijn 3 x zo hoog.quote:
quote:Op zondag 16 juli 2017 11:29 schreef Boezeidekoe het volgende:
Zet Derksen en vd Gijp er neer die wat over wielrennen beginnen te raaskallen en de Nederlanders belachelijk maken en de kijkcijfers zijn 3 x zo hoog.
morgen pasquote:
In het wiel van klasgenotenquote:Op zondag 16 juli 2017 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tussen Zuidhorn en Groningen ligt een befaamd viaduct, daar heeft hij leren klimmen
Had hij daarvoor blaarkopmelk nodig of deed hij het puur natuur?quote:Op zondag 16 juli 2017 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tussen Zuidhorn en Groningen ligt een befaamd viaduct, daar heeft hij leren klimmen
Ikzelf heb daar melk voor nodig, Bauke waarschijnlijk puur natuur.quote:Op zondag 16 juli 2017 20:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Had hij daarvoor blaarkopmelk nodig of deed hij het puur natuur?
Verschil moet er zijnquote:Op zondag 16 juli 2017 20:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ikzelf heb daar melk voor nodig, Bauke waarschijnlijk puur natuur.
Of Filemon.quote:Op zondag 16 juli 2017 20:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ben er nog steeds niet over uit wie mensonterender is. Maijer of Kock...
Dan laten we het FOK!forum toch beslissen?quote:Op zondag 16 juli 2017 20:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ben er nog steeds niet over uit wie mensonterender is. Maijer of Kock...
Toch maar gestemd voor Hanquote:Op zondag 16 juli 2017 20:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan laten we het FOK!forum toch beslissen?
Poll: Wie is het meest mensonterend?
• Han Kock
• Marcel Maijer
• kingflopland
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik op Marcelquote:
Filemon heeft er wel veel meer kijk op dan die twee samenquote:
Maijer natuurlijk, dat lijdt geen twijfelquote:Op zondag 16 juli 2017 20:21 schreef franklop het volgende:
[..]
• Han Kock
• Marcel Maijer
• kingflopland
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Maijer is een beetje een naïeve rare autistische man. Hancock is gewoon een onwijze lul.quote:Op zondag 16 juli 2017 20:21 schreef franklop het volgende:
[..]
• Han Kock
• Marcel Maijer
• kingflopland
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Iedereen hier ook.quote:Op zondag 16 juli 2017 20:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Filemon heeft er wel veel meer kijk op dan die twee samen
Gezien de stand van onze subleague in Cyclingmaster ben ik daar niet meer zo zeker vanquote:
Markt in Almelo.quote:Op zondag 16 juli 2017 20:39 schreef Joezi het volgende:
Weet iemand waar ik het colbertje van de Tank kan kopen!?!
Bij Jumbo Fashionmarktenquote:Op zondag 16 juli 2017 20:39 schreef Joezi het volgende:
Weet iemand waar ik het colbertje van de Tank kan kopen!?!
Normaal gesproken kun je met zo'n ploeg nooit never een grote ronde winnen.quote:Op zondag 16 juli 2017 20:41 schreef franklop het volgende:
Tom had echt een mensonterend slechte ploeg bij zich;
171 John Degenkolb 90
172 Lawson Craddock 42
173 Koen de Kort 64
174 Tom Dumoulin 6
175 Johannes Fröhlinger 143
176 Thierry Hupond 142
177 Luka Mezgec 108
178 Tom Stamsnijder 155
179 Zico Waeytens
Dat is dan ook niet gebeurdquote:Op zondag 16 juli 2017 20:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Normaal gesproken kun je met zo'n ploeg nooit never een grote ronde winnen.
Deden ze dan ook niet.quote:Op zondag 16 juli 2017 20:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Normaal gesproken kun je met zo'n ploeg nooit never een grote ronde winnen.
Oh serri? Ik dacht dat hij giro en vuelta zou rijden!quote:Op zondag 16 juli 2017 20:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
hij start daar alleen niet en als die dat wel doet, dan niet voor winst.
in dienst van Keldermerckx en ter voorbereiding op WKquote:Op zondag 16 juli 2017 20:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oh serri? Ik dacht dat hij giro en vuelta zou rijden!
Zijn hoofddoel is het WK in Noorwegen. Hij gaat in ieder geval de Eneco Tour rijden en dan of naar Canada of de Vuelta, maar sowieso dan alleen alleen voor opbouw richting het WK.quote:Op zondag 16 juli 2017 20:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oh serri? Ik dacht dat hij giro en vuelta zou rijden!
Wielco, Warren en Sam starten gelijkwaardig volgens mij.quote:Op zondag 16 juli 2017 20:51 schreef franklop het volgende:
[..]
in dienst van Keldermerckx en ter voorbereiding op WK
Krijg er honger vanquote:Op zondag 16 juli 2017 21:06 schreef CP360 het volgende:
Kledingsponsor van de Neus weer goed in beeld.
Ging zelfs prima vandaag, alleen wel wat figuren die boeroepenquote:Op zondag 16 juli 2017 21:15 schreef marcodej het volgende:
Het aantal meerenners valt mij wel mee dit jaar.
Dat sowieso.quote:Op zondag 16 juli 2017 21:16 schreef Smoofie het volgende:
Erik was wel veel leuker dan maxim en fillimon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |