abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 14 juli 2017 @ 22:32:36 #26
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_172425477
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 22:31 schreef zarGon het volgende:

[..]

Mjah, je komt toch wel een beetje 'verliefd' over. En dat vind ik ergens toch opmerkelijk, omdat je in die maand én je breuk hebt verwerkt en jezelf hebt opengesteld voor een ander.

Maar goed, let niet op mij. Dat is wat ik ervan maak aan de hand van je tekst. Reageer verder vooral niet op de post waarin staat wat je zou kunnen doen, want ja, het is niet zo dat je hebt gevraagd wat je zou moeten doen.
Boeie. Verliefd maakt de kut wel lekker nat.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_172425496
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 22:31 schreef zarGon het volgende:

[..]

Mjah, je komt toch wel een beetje 'verliefd' over. En dat vind ik ergens toch opmerkelijk, omdat je in die maand én je breuk hebt verwerkt en jezelf hebt opengesteld voor een ander.

Maar goed, let niet op mij. Dat is wat ik ervan maak aan de hand van je tekst. Reageer verder vooral niet op de post waarin staat wat je zou kunnen doen, want ja, het is niet zo dat je hebt gevraagd wat je zou moeten doen.
Nou nee ik ben natuurlijk nog niet verliefd, maar voel wel enige klik met hem.. Ik vind het gewoon ook allemaal heel erg raar en in het begin heb ik het contact ook een beetje afgewimpeld.. Maar ik merk dat ik nu gewoon steeds blij ben als ik een appje van hem krijg ofzo.. Raar gevoel
pi_172425506
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 22:32 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Boeie. Verliefd maakt de kut wel lekker nat.
Haha vraag me een beetje af hoe het met jou liefdesleven is ;)
  vrijdag 14 juli 2017 @ 22:35:17 #29
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_172425542
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 22:33 schreef Ellechimxx het volgende:

[..]

Haha vraag me een beetje af hoe het met jou liefdesleven is ;)
:'(
Ik ben getrouwd, of nou ja, ik heb een homohuwelijk, en 3 kinderen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_172425556
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 22:33 schreef Ellechimxx het volgende:

[..]

Nou nee ik ben natuurlijk nog niet verliefd, maar voel wel enige klik met hem.. Ik vind het gewoon ook allemaal heel erg raar en in het begin heb ik het contact ook een beetje afgewimpeld.. Maar ik merk dat ik nu gewoon steeds blij ben als ik een appje van hem krijg ofzo.. Raar gevoel
Ja, wat zou dat gevoel toch kunnen zijn...

Maar goed, het is wel duidelijk dat hij passief is en jij ook geen initiatief gaat nemen.

Cool, cool, cool.
  vrijdag 14 juli 2017 @ 22:36:09 #31
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_172425562
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 22:33 schreef Ellechimxx het volgende:

[..]

Nou nee ik ben natuurlijk nog niet verliefd, maar voel wel enige klik met hem.. Ik vind het gewoon ook allemaal heel erg raar en in het begin heb ik het contact ook een beetje afgewimpeld.. Maar ik merk dat ik nu gewoon steeds blij ben als ik een appje van hem krijg ofzo.. Raar gevoel
:')
Die kriebels, ja wat zou dat toch zijn?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 14 juli 2017 @ 22:36:26 #32
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_172425573
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 22:21 schreef zarGon het volgende:
Kunnen we gewoon alsjeblieft de juiste personen aandacht geven, zodat het topic niet ontspoort?

[..]

Het gaat hierover: R&P / Waarom reageert hij opeens niet meer.... Heb jij verder niets aan.
Dezelfde schrijfstijl anders met alle 'haha's' (!)
pi_172425756
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 21:26 schreef Ellechimxx het volgende:

[..]

Ook nog tips hoe ik interessant kan blijven voor hem haha? Ik vind persoonlijk dat het interessante na een tijdje whatsappen er wel vanaf gaat..
Gewoon jezelf zijn joh! Komt goed en zo nee, dan zijn er wel weer andere mannen. :)
  zaterdag 15 juli 2017 @ 14:07:12 #34
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_172436113
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 21:17 schreef Ellechimxx het volgende:
Hallo allemaal,

Een tijdje geleden heb ik een topic gestart over dat mijn relatie van 5 jaar beëindigd is. Vervolgens had ik ook verteld dat ik twee weken later een andere jongen via Facebook heb leren kennen. Ik heb sinds die tijd leuke gesprekken met hem via WhatsApp en sturen elkaar geregeld (normale) foto's. Ik vind het echt een super leuke jongen om te zien en zoals ik `m nu qua praten via WhatsAppp ken ook. Hij flirt ook regelmatig en gaf naar mijn idee af en toe stille hints om eens iets te gaan doen. Laatst ging ik een beetje in op een stille hint door te zeggen van: Goed, wanneer zien we elkaar dan eens? Maar hier draaide hij naar mijn mening omheen. Later vroeg ik eens wat hij voor een idee had met dat appen enzo en of ik misschien tijdverdrijf zou zijn. Nee dat was ik volgens hem niet en dat afspreken zou vast en zeker wel eens goedkomen. Maar daar verder op ingaan doet hij niet. Toch blijft hij mij steeds appen.
Ik kan hem zo niet peilen!! wat moet ik doen?

Ps: ik weet dat het allemaal snel is, maar heb voor mijn gevoel echt zo'n klik met die jongen!!
Klinkt als een rebound.

Maar even ontopic, ik ken ook toevallig een meisje die veel appt met een jongen zonder dat hij zijn intenties uitspreekt. :O
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_172439497
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 14:07 schreef Montelly het volgende:

[..]

Klinkt als een rebound.

Maar even ontopic, ik ken ook toevallig een meisje die veel appt met een jongen zonder dat hij zijn intenties uitspreekt. :O
Bedoel je dan van mijn kant uit een rebound of van zijn kant?
Oh en hoe gaat dat dan allemaal?
  Moderator zaterdag 15 juli 2017 @ 18:22:41 #36
441859 crew  Lenny77
pi_172441786
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 22:26 schreef zarGon het volgende:
Je gaat trouwens wel heel snel.

Je relatie van 4,5 jaar is pas een maandje uit, en je bent al toe aan nieuwe liefde...
Ja mensen moeten verplicht 1 jaar rouwen en kuis zijn :')

Ik heb liever dat mensen op deze manier over een breuk komen, ook al is het een rebound, dan dat ze depressief zijn.
Leef en laat leven!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_172450339
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 18:22 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja mensen moeten verplicht 1 jaar rouwen en kuis zijn :')

Ik heb liever dat mensen op deze manier over een breuk komen, ook al is het een rebound, dan dat ze depressief zijn.
Leef en laat leven!
Helemaal mee eens. Hoe vaak zie of hoor je dat een man al snel weer een andere dame aan de haak heeft geslagen en niemand daar over valt onder het mom van rebound of je moet het eerst verwerken. Waarom dat wel bij dame gedaan wordt, is me een raadsel.
pi_172475407
Nou.. vanavond een heel gesprek met hem gehad over het afspreken enzo.
Hij heeft mij een verhaal verteld van zijn verleden, waardoor hij het moeilijker vindt om af te spreken. Hij gaf wel aan dat hij voor mij uit zijn comfortzone wilde stappen en ook het idee had dat er een klik zou kunnen zijn. Daarna zei hij dat hij alleen zo bang is dat dalijk één van ons twee wel verder wil en de ander niet. Ik zei tegen hem dat dat nu eenmaal het risico is van daten..
Ik begrijp nu wel zijn reacties iets meer door zijn verleden, maar kan hem toch nog moeilijk peilen. Vanmiddag stelde hij zondag voor, maar ik heb zo'n vermoeden dat hij dit gaat afzeggen ofzo..
Wat een gedoe ook... hahaha
  maandag 17 juli 2017 @ 13:13:45 #39
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_172482078
NA 2 weken alweer een nieuwe? wtf :') _O-
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_172483399
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
NA 2 weken alweer een nieuwe? wtf :') _O-
Hoe kom jij op 2 weken...? Dikke maand. En nee, heb toch niets met hem ;)
pi_172483403
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
NA 2 weken alweer een nieuwe? wtf :') _O-
Sommige mensen kunnen echt niet alleen zijn :')
pi_172483422
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 14:23 schreef Ellechimxx het volgende:

[..]

Hoe kom jij op 2 weken...? Dikke maand. En nee, heb toch niets met hem ;)
'Een tijdje geleden heb ik een topic gestart over dat mijn relatie van 5 jaar beëindigd is. Vervolgens had ik ook verteld dat ik twee weken later een andere jongen via Facebook heb leren kennen'
;)
pi_172483431
quote:
7s.gif Op maandag 17 juli 2017 14:23 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Sommige mensen kunnen echt niet alleen zijn :')
Haha what the hell. Hebben jullie ergens gelezen dat ik überhaupt al met hem gedated heb, laat staan verliefd ben en al in een relatie zit? Jezus.. conclusies worden ook al gelijk getrokken hé.
En ik kies er niet voor om iemand nu direct tegen te komen, maar moet ik soms een jaar lang single blijven omdat dat 'normaal' is? Doe normaal zeg ;)
pi_172483435
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 14:24 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

'Een tijdje geleden heb ik een topic gestart over dat mijn relatie van 5 jaar beëindigd is. Vervolgens had ik ook verteld dat ik twee weken later een andere jongen via Facebook heb leren kennen'
;)
HAHAHA en wat dan nog? Leren kennen ja, hahaha
  maandag 17 juli 2017 @ 14:25:48 #45
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_172483440
quote:
7s.gif Op maandag 17 juli 2017 14:23 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Sommige mensen kunnen echt niet alleen zijn :')
Echt apart zeg damn :D Ik snap wel iedereen is anders maar zo snel daar al weer mee bezig. Sluit eerst alles ff lekker rustig af enzo. Ga lekker acclimatiseren zeg ik altijd :)

quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 14:23 schreef Ellechimxx het volgende:

[..]

Hoe kom jij op 2 weken...? Dikke maand. En nee, heb toch niets met hem ;)
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 21:17 schreef Ellechimxx het volgende:
Hallo allemaal,

Een tijdje geleden heb ik een topic gestart over dat mijn relatie van 5 jaar beëindigd is. Vervolgens had ik ook verteld dat ik twee weken later een andere jongen via Facebook heb leren kennen.
Oh sorry verkeerd gelezen :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_172483468
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 14:25 schreef Ellechimxx het volgende:

[..]

HAHAHA en wat dan nog? Leren kennen ja, hahaha
Je komt er allemaal zelf mee hoor :')
pi_172483469
Even ter verduidelijking.. de relatie tussen mijn ex en mij liep al een halfjaar niet zo goed. Dit is niet out of the blue komen.. Ik heb het voor mijzelf kunnen afsluiten en een plekje kunnen geven.
Sorry ik wist niet dat ik max een halfjaar ofzo zou moeten rouwen ;) mijn fout.
pi_172483833
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 14:27 schreef Ellechimxx het volgende:
Even ter verduidelijking.. de relatie tussen mijn ex en mij liep al een halfjaar niet zo goed. Dit is niet out of the blue komen.. Ik heb het voor mijzelf kunnen afsluiten en een plekje kunnen geven.
Sorry ik wist niet dat ik max een halfjaar ofzo zou moeten rouwen ;) mijn fout.
Jup dat moet blijkbaar. Dus delete die jongen, draag alleen nog maar zwart, (over de knie) somber kijken en even flink nadenken waarom het precies is stukgelopen met je ex. 1 januari mag je weer de vrijgezellenmarkt op.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_172483872
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 14:48 schreef habitue het volgende:

[..]

Jup dat moet blijkbaar. Dus delete die jongen, draag alleen nog maar zwart, (over de knie) somber kijken en even flink nadenken waarom het precies is stukgelopen met je ex. 1 januari mag je weer de vrijgezellenmarkt op.
Hahaahahahhahahahhahahahahahaha!!

Damn, de moraalpolitie is gearriveerd zie ik. Zucht.
pi_172483894
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 14:51 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Hahaahahahhahahahhahahahahahaha!!

Damn, de moraalpolitie is gearriveerd zie ik. Zucht.
Je sarcasmedetector is kapot ;(
A man is not old until regrets take the place of dreams.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')