abonnement Unibet Coolblue
pi_172484214
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 07:17 schreef Mutiilation het volgende:

[..]

Bedankt voor je mening. Geen idee wie je bent verder.
Ok junkie.
  Spellchecker maandag 17 juli 2017 @ 15:22:04 #52
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_172484352
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 22:49 schreef Mutiilation het volgende:

[..]

Ik kan niet 1 uur zonder sigaret.
Slaap je wel?
  Spellchecker maandag 17 juli 2017 @ 15:22:38 #53
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_172484363
Twee eruit laten snijden en twee laten trekken.
  † In Memoriam † maandag 17 juli 2017 @ 16:19:27 #54
88815 The_Emotion
98.3
pi_172485523
15 jaar terug laten trekken, ben er toen een paar dagen goed misselijk van geweest.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_172485738
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 15:22 schreef maily het volgende:

[..]

Slaap je wel?
Nee, ik slaap nooit. Sinds ik op mijn 13de ben begonnen met roken ben ik aan 1 stuk wakker gebleven.
pi_172488022
Heb er zelfs 1 die nog moet doorkomen :D

Hoef ook pas over 3 jaar een nieuwe foto en "kan ook best over een jaartje terugkomen" voor controle _O_
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_172492711
Nope.
De eerste en enige die doorkwam (rechtsboven) heeft de tandarts eruit getrokken.
Vlak daarna bleek dat de onderste twee horizontaal tegen m'n 'normale' kiezen aan lagen :') Die moest de kaakchirurg dus weghalen en toen is linksboven ook maar meteen verwijderd omdat ie afunctioneel zou zijn als ie op een dag zou doorkomen.
En dat waren ze dan alle vier.

Die kies door de tandarts laten trekken viel heel erg mee, maar van de kaakchirurg heb ik me beide keren (ze doen links en rechts bijna nooit in één keer) behoorlijk kut gevoeld. :')

[ Bericht 11% gewijzigd door Sick_Little_Monkey op 17-07-2017 22:03:50 ]
  maandag 17 juli 2017 @ 22:10:57 #58
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_172493078
quote:
15s.gif Op maandag 17 juli 2017 12:58 schreef junkiesietze het volgende:
Ze moeten er al 6 jaar uit bij mij, maar ik durf niet te gaan...

Af en toe ontsteekt het weer een beetje en voel je de kiezen drukken.. en soms kauw ik wat dagen op mn wang..

Maar ik weiger ze te laten wegsnijden.. ja ze worden bij mij niet getrokken, nee ze zitten te diep dus moeten ze snijden.. dacht het niet he :W
Zou eens goed doorpakken. Dit kan alleen maar eindigen in miserie.

Beetje plannen; kost het je ook maar 1 jaar eigen risico.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_172493454
quote:
7s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:10 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Zou eens goed doorpakken. Dit kan alleen maar eindigen in miserie.

Beetje plannen; kost het je ook maar 1 jaar eigen risico.
Inderdaad. En let maar op dat dat tijdens kerstavond, op vakantie of een ander moment dat het héél slecht uitkomt gebeurt.
Of dat straks de verdoving niet meer werkt.
pi_172496092
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:21 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Inderdaad. En let maar op dat dat tijdens kerstavond, op vakantie of een ander moment dat het héél slecht uitkomt gebeurt.
Of dat straks de verdoving niet meer werkt.
Verschrikkelijk ja, als de verdoving niet werkt. :'(

Door nachtelijk Bruxisme hebben ze naast m'n verstandskiezen nog vier kiezen moeten trekken. Daarna een bitje gekregen en sindsdien eigenlijk nooit meer last van m'n gebit.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_172497416
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 20:59 schreef Mutiilation het volgende:
Ik heb ze aan de linkerkant in 2006 laten trekken en precies een jaar geleden aan de rechterkant. Rechterkant werkte de verdoving niet omdat het ontstoken was. Ik heb een hoge pijngrens maar dit deed enorm veel pijn.

Ik was het ziekenhuis nog niet uit en ik stak een sigaret aan. De doktoren hadden het afgeraden de eerste paar dagen te roken maar ja.
Ja alle 4. Moet rechtsonder laten extraheren maar ben zo bang. Hij is helemaal de verkeerde kant gegroeid en bovendien super groot. #dithebikweer
pi_172500176
quote:
15s.gif Op maandag 17 juli 2017 12:58 schreef junkiesietze het volgende:
Ze moeten er al 6 jaar uit bij mij, maar ik durf niet te gaan...

Af en toe ontsteekt het weer een beetje en voel je de kiezen drukken.. en soms kauw ik wat dagen op mn wang..

Maar ik weiger ze te laten wegsnijden.. ja ze worden bij mij niet getrokken, nee ze zitten te diep dus moeten ze snijden.. dacht het niet he :W
Mietje. :')
pi_172507100
quote:
15s.gif Op maandag 17 juli 2017 12:58 schreef junkiesietze het volgende:
Ze moeten er al 6 jaar uit bij mij, maar ik durf niet te gaan...

Af en toe ontsteekt het weer een beetje en voel je de kiezen drukken.. en soms kauw ik wat dagen op mn wang..

Maar ik weiger ze te laten wegsnijden.. ja ze worden bij mij niet getrokken, nee ze zitten te diep dus moeten ze snijden.. dacht het niet he :W
Leuk zo'n zwaaiende smiley, maar jij bent straks degene die (zoals ik al zei) een keer op kerstavond of op een ander kutmoment een groot probleem heeft omdat de pijn ineens ondraaglijk geworden is. En dan kun je niet even à la minute geholpen worden.

Leuk is anders, dat weet ik ook maar al te goed. Maar als je het gewoon even doorzet ben je er voor altijd vanaf.
pi_172507562
Ik ben 34 en heb nog alle vier de verstandskiezen. :)
pi_172512449
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 16:45 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Leuk zo'n zwaaiende smiley, maar jij bent straks degene die (zoals ik al zei) een keer op kerstavond of op een ander kutmoment een groot probleem heeft omdat de pijn ineens ondraaglijk geworden is. En dan kun je niet even à la minute geholpen worden.

Leuk is anders, dat weet ik ook maar al te goed. Maar als je het gewoon even doorzet ben je er voor altijd vanaf.
Eens.

Bij mij was het zo erg ontstoken dat ik blij was dat ze die naald eindelijk in mijn mond stopten. Ik dronk wekenlang liters pils per dag om de pijn tegen te gaan. Vroeg of laat moeten die dingen er toch uit.
pi_172514633
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 16:45 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Leuk zo'n zwaaiende smiley, maar jij bent straks degene die (zoals ik al zei) een keer op kerstavond of op een ander kutmoment een groot probleem heeft omdat de pijn ineens ondraaglijk geworden is. En dan kun je niet even à la minute geholpen worden.

Leuk is anders, dat weet ik ook maar al te goed. Maar als je het gewoon even doorzet ben je er voor altijd vanaf.
Bij zulke eigenwijze mensen hoop ik dat zoiets gebeurt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')