abonnement Unibet Coolblue
pi_172422990
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 20:53 schreef Ryon het volgende:

[..]

Hehe. Dat weet ik ook nog. Rennen voor je leven om aan de overkant te komen. Verkeersregels: totaal afwezig.
Complete anarchie ja. Ook met de Dromedaris op de weg gezeten, op weg naar de piramides? Staat zeker in de top vijf van de engste momenten in m'n leven.
  vrijdag 14 juli 2017 @ 21:01:59 #177
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_172423015
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 20:59 schreef Kaas- het volgende:

[..]

:@ Ik heb wat tijd gestoken in het maken van een uitnodiging voor een feestje en heb er een initiatiefwetsvoorstel van gemaakt, helemaal op de officiële manier dus inclusief zo'n mooie titel, koninklijke inleiding, artikelen, bepalingen, afsluiting en memorie van toelichting enz. enz. en dan in lekker archaïsch en formeel taalgebruik het verloop van het feestje beschreven.

Uiteraard gaat het feestje enkel door indien een meerderheid van de uitgenodigden voorstemt. Een vriend antwoordde helemaal enthousiast dat z'n staatsrechtjuristenhart er sneller van ging kloppen en diende nog een amendement in om een lid van een artikel over de drank aan te passen. Heb al een meerderheid, dus it giet oan!

Komen natuurlijk enkel nerds. :7
quote:
Wij Willem-Alexander, bij de gratie Gods, Koning der Nederlanden, Prins van Oranje-Nassau, enz. enz. enz.

Allen, die deze zullen zien of horen lezen, saluut! doen te weten:

Alzo Wij in overweging genomen hebben, dat..

Zo is het, dat Wij, de Afdeling advisering van de Raad van State gehoord, en met gemeen overleg der Staten-Generaal, hebben goedgevonden en verstaan, gelijk Wij goedvinden en verstaan bij deze:
Als de enz. enz. enz. mist is het eigenlijk niet echt.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_172423024
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 20:58 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Dat kan alleen door ze lichter te maken. Minder massa. Maar men wil juist zwaarder. Want "veilig". En dat krijgen ze en kopen ze. Dat doe jij ook.
Ja. Uiteindelijk zal het aankomen op intelligente technologie, waaraan nog best wel heel interessante ethische vraagstukken kleven.
pi_172423031
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 21:00 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Wil je dat niemand komt?
Vooralsnog reageert iedereen laaiend enthousiast. Eentje deed dat met een uitgebreide inbreng via de voorzitter. :@ Ja ja.
  vrijdag 14 juli 2017 @ 21:02:58 #180
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_172423046
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 20:59 schreef Kaas- het volgende:

[..]

:@ Ik heb wat tijd gestoken in het maken van een uitnodiging voor een feestje en heb er een initiatiefwetsvoorstel van gemaakt, helemaal op de officiële manier dus inclusief zo'n mooie titel, koninklijke inleiding, artikelen, bepalingen, afsluiting en memorie van toelichting enz. enz. en dan in lekker archaïsch en formeel taalgebruik het verloop van het feestje beschreven.

Uiteraard gaat het feestje enkel door indien een meerderheid van de uitgenodigden voorstemt. Een vriend antwoordde helemaal enthousiast dat z'n staatsrechtjuristenhart er sneller van ging kloppen en diende nog een amendement in om een lid van een artikel over de drank aan te passen. Heb al een meerderheid, dus it giet oan!

Komen natuurlijk enkel nerds. :7
Is dat die knakker die nu bij de landsadvocaat werkt of heb je nog een hele stapel aan staatsrechtvrienden?
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_172423047
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 21:01 schreef Ryon het volgende:

[..]


[..]

Als de enz. enz. enz. mist is het eigenlijk niet echt.
Geen zorgen, staat erin.
pi_172423059
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 21:02 schreef Ryon het volgende:

[..]

Is dat die knakker die nu bij de landsadvocaat werkt of heb je nog een hele stapel aan staatsrechtvrienden?
Ik heb er wel meer, maar toevallig is het antwoord wel ja.
pi_172423061
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 20:59 schreef Kaas- het volgende:
dan in lekker archaïsch en formeel taalgebruik
Past daarmee op Broeder. Als dat niet jouw forte is, en dat is het niet, wordt dat al snel chanant. :) Men heeft zoiets snel door. Je wordt dan reeds spoedig de risee van de avond. Het zou zelfs zomaar kunnen dat men je dan voortaan voor een charlatan verslijt. En dat moeten we niet willen met z'n allen immers.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_172423064
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 20:56 schreef Ryon het volgende:
Vriend van mij was naar Kampala. Tweede dag dat hij er was werd een motorrijder met een chick achterop geschept door een andere auto op een kruispunt. Paar meter voor de motortaxi waar hij in zat. Die chick werd in twee stukken gereten en lag verspreid over het de hele weg heen.

Die jongen natuurlijk keihard flippen. Werd toen door de andere weggebruikers raar aangekeken. Uiteindelijk was hij de reden (een witte jongen die aan het schreeuwen was) waarom het verkeer werd opgehouden. De motorrijder + chick + motor werd even aan de kant gesleept en niemand gaf verder een neuk.
Onvoorstelbaar. En daartussen gaan Hollanders dan fietsen om thuis in het buitenland te beleven zeg maar; fietsen op een andere manier. (Tip voor de citymarketing jongens).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2017 21:04:11 ]
pi_172423116
quote:
15s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 20:58 schreef Tchock het volgende:

[..]

In ons brave kikkerlandje vergeten we (of in elk geval ik) soms hoe hard het leven kan zijn in een heel groot deel van de wereld. Krankzinnig dat zulke dingen elke dag gebeuren en gewoon onderdeel zijn van het leven.
Je zou toch verwachten dat ze op een gegeven moment vanuit hun zelf zullen zeggen; dit kan zo niet langer - we willen het anders?
  vrijdag 14 juli 2017 @ 21:05:40 #186
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_172423122
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 21:03 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ik heb er wel meer, maar toevallig is het antwoord wel ja.
Ah, dus toch.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  † In Memoriam † vrijdag 14 juli 2017 @ 21:06:25 #187
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172423143
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 21:02 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Vooralsnog reageert iedereen laaiend enthousiast. Eentje deed dat met een uitgebreide inbreng via de voorzitter. :@ Ja ja.
Nu al een kutfeest.
Carpe Libertatem
pi_172423192
Volgens mij heeft Kaas- meer plezier beleeft (?) aan het maken van de uitnodiging dan hij zal beleven aan het feest zelf. Dat is nou oud worden.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2017 21:08:17 ]
  vrijdag 14 juli 2017 @ 21:08:37 #189
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_172423211
quote:
15s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 21:05 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Je zou toch verwachten dat ze op een gegeven moment vanuit hun zelf zullen zeggen; dit kan zo niet langer - we willen het anders?
De dood is daar alom aanwezig in het dagelijkse leven. In het westen hebben wij de dood verbannen naar het privé leven. Het sterven is een intieme en zeker geen publieke zaak. Als iemand in Amsterdam geschept wordt (bijvoorbeeld door een tram) dan is dat een ding. Het ongeluk wordt asap ook afgeschermd.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_172423278
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 21:06 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Nu al een kutfeest.
Haters gonna hate hihi
pi_172423465
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 21:08 schreef Ryon het volgende:

[..]

De dood is daar alom aanwezig in het dagelijkse leven. In het westen hebben wij de dood verbannen naar het privé leven. Het sterven is een intieme en zeker geen publieke zaak. Als iemand in Amsterdam geschept wordt (bijvoorbeeld door een tram) dan is dat een ding. Het ongeluk wordt asap ook afgeschermd.
Wij zijn er inderdaad ook wel weer in doorgeslagen. Een heel krampachtige verhouding met de dood, die alles behalve gezond te noemen is. Maar toch, ook zijn wij eens vanuit hetzelfde punt tot dit (extreme) punt gekomen. Er moet ook bij hen toch ergens wel de wil zijn om zulke (veelal onnodige) risico's uit te sluiten?
  vrijdag 14 juli 2017 @ 21:19:23 #192
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_172423532
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 21:16 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Wij zijn er inderdaad ook wel weer in doorgeslagen. Een heel krampachtige verhouding met de dood, die alles behalve gezond te noemen is. Maar toch, ook zijn wij eens vanuit hetzelfde punt tot dit (extreme) punt gekomen. Er moet ook bij hen toch ergens wel de wil zijn om zulke (veelal onnodige) risico's uit te sluiten?
Dat is correct. Het was het moment dat onze protestantse God de bestuursrechtjurist creëerde en het Volk der Nederlanden verblijdde met wetgeving en verkeersveiligheidsregels. Die dag herdenken we nog steeds elke 31 maart door dan massaal een groot deel van ons inkomen over te maken richting Apeldoorn.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_172423709
_O-
pi_172423914
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 21:16 schreef LelijKnap het volgende:
Een heel krampachtige verhouding met de dood
Dat is logisch. Wij geloven dat alles ophoudt dan. Alles wat er was en zou zijn. Niets van dat alles. Oneindige eeuwigheid.

'Kun je eindelijk ophouden met schrijven, laten we zeggen als dit boek af is?

Ik kan het niet. Ik zal het niet kunnen.

Dan zul je nooit vrede sluiten met de dood. Nooit.'
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_172424052
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 21:08 schreef Ryon het volgende:

[..]

De dood is daar alom aanwezig in het dagelijkse leven. In het westen hebben wij de dood verbannen naar het privé leven. Het sterven is een intieme en zeker geen publieke zaak. Als iemand in Amsterdam geschept wordt (bijvoorbeeld door een tram) dan is dat een ding. Het ongeluk wordt asap ook afgeschermd.
Maar is dat een cultuurverschil of eerder een gevolg van het feit dat we nauwelijks nog dood zien/meemaken in onze maatschappij?
  vrijdag 14 juli 2017 @ 21:37:03 #196
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_172424083
Allebei, denk ik.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_172424088
We moeten daar maar eens een mindmapsessie aan besteden.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_172424098
Niet mijn premier, vriend.

pi_172424100
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 21:37 schreef Perrin het volgende:
Allebei, denk ik.
Beide.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_172424116
Enge gevaarlijke man. Schijnt werkzaam te zijn in Den Haag.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')