abonnement Unibet Coolblue
pi_172413305
Hey,

Vroeger had ik altijd wel plezier met een potje gamen. Echter is er iets gebeurd waar ik bijna niet meer boven zit.

Vroeger deed ik heel veel gamen op mijn kamer boven daar staat dan ook mijn grote pc. Laatste tijd zit ik liever op een slechte laptop... Wat er is gebeurd? Tja de kamer staat vol met mijn boekenkast omdat ik veel boeken heb, verder staat er een bureau en daarop staan de twee monitoren met ernaast de pc.

De kamer is voor mij niet storend maar ik merk dat ik liever beneden zit. De drempel om naar de game pc te gaan is te hoog. Misschien zit het tussen de oren maar ik voel geen klik meer met die kamer en zit er eigenlijk niet graag.

Vroeger zat ik er heel lang toen ik werkeloos thuis zit, sinds ik weer wat dagbesteding heb zit ik er eigenlijk nooit meer graag.

Geen idee hoe ik hieruit kom ik wilde eerst een semi-grappig topic erover maken maar toen realiseerde ik me dat het toch wel serieus is en ik het hier eens wilde proberen.
pi_172413358
Deze gast, toi toi. Ga lekker naar buiten en een biertje doen.
pi_172413750
Misschien de boel eens anders inrichten? Zodat je een nieuwe associatie creëert met die ruimte?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_172413830
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 14:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Misschien de boel eens anders inrichten? Zodat je een nieuwe associatie creëert met die ruimte?
Dit is sowieso een goede tip. Heb je al die spullen nog nodig, of kan je door iets weg te gooien ruimte maken voor een extra zitje of meer kledingkastruimte?
En ga er eens uit, rondje hardlopen ofzo.
  vrijdag 14 juli 2017 @ 15:01:50 #5
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_172413866
De ruimte herinnert je aan een mindere tijd. Vrij normaal dat je daar niet veel meer mee hebt. Probeer inderdaad wat al is gezegd opnieuw in te richten. Is het wellicht een optie om van kamers te wisselen?
And so is the past
pi_172413936
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 14:59 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Dit is sowieso een goede tip. Heb je al die spullen nog nodig, of kan je door iets weg te gooien ruimte maken voor een extra zitje of meer kledingkastruimte?
En ga er eens uit, rondje hardlopen ofzo.
Zelf ken ik het gevoel wel, dingen op een andere plek zetten of even een ander kleurtje geven kan al heel veel dien
En inderdaad, lekker naar buiten is een heel goede
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator vrijdag 14 juli 2017 @ 16:40:01 #7
441859 crew  Lenny77
pi_172416556
Inderdaad anders inrichten. Maak de kamer zoals jij nu verder ontwikkeld bent.
Die kamer is van de oude Argo.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  vrijdag 14 juli 2017 @ 18:00:59 #8
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_172418449
Ik zit juist graag op mijn kamer, lekker rustig.
Fade to Black
pi_172419082
Misschien ben je toe aan een andere hobby ipv gamen?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_172419105
Nou, dan ga je niet meer op je kamer zitten. Welk een lastig dillema dit.
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')