VIel mij ook alleszins mee, zo slecht te verstaan was het niet nee.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 15:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Niets mis met wat stone coal English man, zolang het maar een beetje duidelijk is.
Dat is absoluut waar ja, daarbij doet hij al jaren dingen met video's en editen, en heeft ook goede gear, en doe ik het met een goedkoop programmatje en een telefoon en 0 ervaring.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 15:41 schreef Azpilicueta het volgende:
Kwalitatief wel een beter filmpje dan al je eigen filmpjes bij elkaar
ligt aan de donatiesquote:Op vrijdag 14 juli 2017 15:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Bradge hoeveel geef je uit aan een volgende auto?
Geen idee, i.i.g genoeg dat ik een auto kan kopen met én en redelijk lage KM stand <150k en een jaar keuring.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 15:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Bradge hoeveel geef je uit aan een volgende auto?
Hij is ook begonnen met 0 ervaring he. Denk dat jij al langer op YT bezig bentquote:Op vrijdag 14 juli 2017 15:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar ja, daarbij doet hij al jaren dingen met video's en editen, en heeft ook goede gear, en doe ik het met een goedkoop programmatje en een telefoon en 0 ervaring.
Dus altijd na gebruik de auto weer bij ma thuis afleveren en naar huis lopen?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 15:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Geen idee, i.i.g genoeg dat ik een auto kan kopen met én en redelijk lage KM stand <150k en een jaar keuring.
En ik ga ook weer kleiner rijden als het zo ver is. Maar tot die tijd, auto van m`n ma voorlopig, en veel lopen.
en fietsen, scheelt weer lopen en kom je verder meequote:Op vrijdag 14 juli 2017 15:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Geen idee, i.i.g genoeg dat ik een auto kan kopen met én en redelijk lage KM stand <150k en een jaar keuring.
En ik ga ook weer kleiner rijden als het zo ver is. Maar tot die tijd, auto van m`n ma voorlopig, en veel lopen.
weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 14 juli 2017 15:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij is ook begonnen met 0 ervaring he. Denk dat jij al langer op YT bezig bent
a op YouTube ben ik langer bezig.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 15:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij is ook begonnen met 0 ervaring he. Denk dat jij al langer op YT bezig bent
demotiveer hem nou nietquote:Op vrijdag 14 juli 2017 15:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus altijd na gebruik de auto weer bij ma thuis afleveren en naar huis lopen?
Moet je minimaal 6 km afleggen om gebruik te maken van de auto.
Braddie kom yoga met mij doen.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 15:48 schreef Braddie het volgende:
(Overigens vlog ik nou ook niet bepaald veel meer dusseh.)
kan het heus wel lezen hoor. Hoeft niet zo stoer te doen met je haakjesquote:Op vrijdag 14 juli 2017 15:48 schreef Braddie het volgende:
Moeilijk thuisbezorgen wel, als je onderweg aan het lopen bent.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 15:47 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
demotiveer hem nou niet
kan ie onder weg toch lekker pizza's eten
Ik mis je nachtvlogs.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 15:48 schreef Braddie het volgende:
Alsof hij tijdens het lopen binnen 45 min. van postcode is veranderd.. gewoon adres opgegeven waar tie op dat moment looptquote:Op vrijdag 14 juli 2017 15:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Moeilijk thuisbezorgen wel, als je onderweg aan het lopen bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |