abonnement Unibet Coolblue
pi_172409848
Hoi allemaal, dit is best wel een lang verhaal maar ik probeer het zo kort mogelijk te houden.

Eerst over mezelf: ik ben (op het eerst gezicht) heel verlegen/stil maar als je me leert kennen of als ik me op mijn gemak voel ben ik.. tja.. normaal(?) In oktober vorig jaar is er een jongen mij opgevallen bij het werk. Bij verder onderzoek blijkt dat hij al 1,5 jaar met mij samenwerkt maar hij is me eerder nog nooit opgevallen.

We werken beide in een winkel (vullen enzo) en sinds eind vorig jaar zijn we altijd op tenminste een avond in de week samen ingepland. Ik vond hem in het begin wel aardig maar niet leuk want hij was best wel een stille jongen. Er was wel een soort begrip tussen ons omdat we beiden rustige mensen zijn die niet echt praten behalve als het nodig is.

Begin dit jaar merkte ik dat als we samen werken in de avond, hij vaak af en toe naar me kijkt. Ik heb het genegeerd want ik dacht dat ik het zelf aan het verbeelden was of dat hij naar me keek omdat ik een raar gezicht heb (niet echt maar omdat ik vroeger ben gepest ben ik onzeker over alles). Daarna begon hij rood te worden/te stotteren als hij het tegen mij had. Ik dacht dat hij dat deed omdat hij me eng/raar vond omdat ik een stil meisje ben. Ik heb het toen dan laten merken dat ik eigenlijk wel een gesprek kan voeren en dat ik niet zo eng ben als ik lijk. Hij was zelf ook verlegen maar dat is nu wel anders. Nu is hij best sociaal en hij praat ook best veel met iedereen behalve ik.

Elke keer als we samenwerken en een gesprek hebben, glimlacht/lacht hij altijd. Soms lijkt het alsof hij iets wil zeggen maar niet weet hoe hij het moet zeggen. Hij zegt ook vaak dat hij niet meer weet wat hij wilde gaan zeggen.
Omdat we allebei verlegen zijn is het zo dat onze gesprekken geen diepte hebben. We hebben het niet vaak over onszelf. Ik heb daarom besloten om hem op whatsapp te benaderen om hem te leren kennen omdat ik hem nu leuk vind. Misschien kunnen we betere gesprekken voeren als we elkaars gezicht niet zien en niet constant zenuwachtig zijn. Op whatsapp geeft hij korte antwoorden en het lijkt ook dat hij geen interesse heeft om te appen. Het is niet dat ik ineens levensvragen aan hem stel of iets, ik stel hem een vraag/maak een opmerking over iets waar we tijdens het werk wel over hebben gehad.

Soms is hij op zijn gemak bij mij en soms lijkt het alsof hij voor mij wil vluchten. Ik doe nu mijn best om niet anders met hem om te gaan dan met andere jongens zodat hij niet merkt dat ik hem leuk vind.

Er zijn momenten tijdens de dag (niet elke dag obviously) wanneer ik aan hem zit te denken en wil dat hij bij me is. Het was ook een keertje gebeurd dat ik een dag moest werken en ik miste hem heel erg (hij moest niet werken) en hij stond ineens voor mij. Ook als ik dichtbij hem kom voelt het alsof zijn lichaam veel warmte uitstraalt. Dit laatste ben ik waarschijnlijk aan het verbeelden maar ja..

Dus als je dit verhaal zo leest, ben ik een gek meisje dat iets ziet wat er niet is of is er echt 'iets' - wat het ook is?
  vrijdag 14 juli 2017 @ 12:32:59 #2
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_172410106
Als je op je werk komt en je ziet hem, loop dan recht op hem af, kus hem vol op zijn mond, kust hij je vurig terug dan vindt hij je leuk en anders zat het in je hoofd.

Ps dit is geen grapje.
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
pi_172410299
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 12:32 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
Als je op je werk komt en je ziet hem, loop dan recht op hem af, kus hem vol op zijn mond, kust hij je vurig terug dan vindt hij je leuk en anders zat het in je hoofd.

Ps dit is geen grapje.
#LiefdeZoalsInDeFilms
  vrijdag 14 juli 2017 @ 20:44:32 #4
456432 Kamina
Tenacious!
pi_172422575
Dat advies van hierboven zou ik zeker afslaan bij een verlegen persoon, maar als je het echt wil weten, vraag dan of hij buiten werk iets wil doen samen. Bedenk iets leuks waarbij je samen kan praten, maar waar het allemaal niet te dik erbovenop ligt.

Dus geen bios, etentje of iets dergelijks, maar iets simpels als een drankje doen (mag ook thee of koffie zijn), een biofrietje halen op de markt, of iets dat je allebei leuk lijkt. Zegt hij ja, dan kan dat een teken zijn dat hij het wel ziet zitten. Maar kan ook voor de leuk zijn.

Verwacht iig geen filmverhalen, van de de perfecte date of wat dan ook. Leer elkaar kennen, want dat is uiteindelijk waar je naartoe wil. En eigenlijk weet je nu nog weinig van elkaar, zo te lezen. Breng gewoon tijd met elkaar door, als dat erin zit.
1 + 1 = blauw
  vrijdag 14 juli 2017 @ 20:46:07 #5
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_172422621
Lief :D
pi_172441490
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 20:44 schreef Kamina het volgende:
Dat advies van hierboven zou ik zeker afslaan bij een verlegen persoon, maar als je het echt wil weten, vraag dan of hij buiten werk iets wil doen samen. Bedenk iets leuks waarbij je samen kan praten, maar waar het allemaal niet te dik erbovenop ligt.

Dus geen bios, etentje of iets dergelijks, maar iets simpels als een drankje doen (mag ook thee of koffie zijn), een biofrietje halen op de markt, of iets dat je allebei leuk lijkt. Zegt hij ja, dan kan dat een teken zijn dat hij het wel ziet zitten. Maar kan ook voor de leuk zijn.

Verwacht iig geen filmverhalen, van de de perfecte date of wat dan ook. Leer elkaar kennen, want dat is uiteindelijk waar je naartoe wil. En eigenlijk weet je nu nog weinig van elkaar, zo te lezen. Breng gewoon tijd met elkaar door, als dat erin zit.
Een drankje doen buiten werk lijkt me wel leuk maar dan zitten we tegenover elkaar en moeten we praten. Daar zijn we niet echt goed in 😔...

Vandaag heb ik hem weer gezien op het moment dat ik aan hem dacht en waarschijnlijk gaan we meer dan een keer per week met elkaar samenwerken.
pi_172441636
Hij lijkt zich geen houding te weten te geven als hij met je praat. Maar hij heeft denk ik geen hekel aan je want anders zou die ook niet af en toe naar je lachen. Ik denk wel dat hij ook een crush op jou heeft, maar gewoon onzeker is. Vraag of hij een keer iets met je wil gaan doen? Bijvoorbeeld iets bezoeken of iets actiefs, waterfiets huren oid. Hoe oud ben je eigenlijk?
pi_172441721
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 18:08 schreef DazedxConfused het volgende:

[..]

Een drankje doen buiten werk lijkt me wel leuk maar dan zitten we tegenover elkaar en moeten we praten. Daar zijn we niet echt goed in 😔...

Vandaag heb ik hem weer gezien op het moment dat ik aan hem dacht en waarschijnlijk gaan we meer dan een keer per week met elkaar samenwerken.
Praten lijkt me essentieel als je iets van een relatie wil aangaan samen. Oefening baart kunst. Mocht het niet klikken, dan zat het er nooit in...

Better to have loved and lost than never at all. ;)
1 + 1 = blauw
pi_172444453
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 18:16 schreef dexamfetamine het volgende:
Hij lijkt zich geen houding te weten te geven als hij met je praat. Maar hij heeft denk ik geen hekel aan je want anders zou die ook niet af en toe naar je lachen. Ik denk wel dat hij ook een crush op jou heeft, maar gewoon onzeker is. Vraag of hij een keer iets met je wil gaan doen? Bijvoorbeeld iets bezoeken of iets actiefs, waterfiets huren oid. Hoe oud ben je eigenlijk?
Ik denk ook dat hij onzeker is.. hoe kan ik hem laten weten dat hij niet zo onzeker hoeft te zijn met mij? Hij is trouwens 18 en ik ben 19..
  zondag 16 juli 2017 @ 00:52:08 #10
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172449982


Vraag hem gewoon op date. :Y Ergens wat drinken voor een uur of twee. En dan vooral jezelf gaan vermaken, dan heeft hij ook door dat hij het naar z'n zin kan hebben. :Y
pi_172450364
Ik heb het idee dat je vooral heel graag wil dat hij verlegen is en dat dat de oorzaak is dat hij jou niet aanspreekt en jullie gesprekken geen diepgang hebben..
pi_172453722
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 01:25 schreef madam-april het volgende:
Ik heb het idee dat je vooral heel graag wil dat hij verlegen is en dat dat de oorzaak is dat hij jou niet aanspreekt en jullie gesprekken geen diepgang hebben..
Kun je dit misschien wat meer uitleggen?
pi_172471577
Vraag gewoon een keer of hij iets met z'n 2'en wil doen buiten werk om, simpeler kan haast niet. En ja dat is eng, dat was het op mijn 14e ook toen ik dat deed. Dat jullie ouder zijn wil niet zeggen dat het niet eng kan zijn aangezien jullie allebei verlegen zijn. Doe het nou maar gewoon, en het resultaat zal hoe dan ook meevallen.
  maandag 17 juli 2017 @ 12:04:15 #14
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_172480826
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 20:44 schreef Kamina het volgende:
Dat advies van hierboven zou ik zeker afslaan bij een verlegen persoon, maar als je het echt wil weten, vraag dan of hij buiten werk iets wil doen samen. Bedenk iets leuks waarbij je samen kan praten, maar waar het allemaal niet te dik erbovenop ligt.

Dus geen bios, etentje of iets dergelijks, maar iets simpels als een drankje doen (mag ook thee of koffie zijn), een biofrietje halen op de markt, of iets dat je allebei leuk lijkt. Zegt hij ja, dan kan dat een teken zijn dat hij het wel ziet zitten. Maar kan ook voor de leuk zijn.

Verwacht iig geen filmverhalen, van de de perfecte date of wat dan ook. Leer elkaar kennen, want dat is uiteindelijk waar je naartoe wil. En eigenlijk weet je nu nog weinig van elkaar, zo te lezen. Breng gewoon tijd met elkaar door, als dat erin zit.
biofrietje? :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 17 juli 2017 @ 12:35:23 #15
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_172481317
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 12:32 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
Als je op je werk komt en je ziet hem, loop dan recht op hem af, kus hem vol op zijn mond, kust hij je vurig terug dan vindt hij je leuk en anders zat het in je hoofd.

Ps dit is geen grapje.
WTF?

Als een man dit zou doen wordt hij aangeklaagd. :').
And so is the past
pi_172482496
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 12:32 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
Als je op je werk komt en je ziet hem, loop dan recht op hem af, kus hem vol op zijn mond, kust hij je vurig terug dan vindt hij je leuk en anders zat het in je hoofd.

Ps dit is geen grapje.
Werkt averechts bij zeer verlegen mensen. Die komen in een schrikstand en stoten vanuit die emotie af, terwijl ze mogelijk wel behoefte hebben aan hetgeen wat ze afstoten.
  maandag 17 juli 2017 @ 15:41:20 #17
456432 Kamina
Tenacious!
pi_172484752
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 12:04 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

biofrietje? :')
Extra lekker! :9
1 + 1 = blauw
pi_172490897
Ik ben echt niet van plan om hem ineens te gaan zoenen.. vooral op de werkplek.

Hij maakt het wel heel makkelijk om flirtende grapjes te maken bijv; ik vroeg of hij mij kon helpen met iets en daarna zei hij: "harde werk moet beloond worden." En ik had de neiging om te zeggen; "met een kus?" Maar dat zei ik niet.

Vaak vraagt hij ook of ik hem ergens mee wil helpen wat hij heel makkelijk vanzelf kan doen.
  maandag 17 juli 2017 @ 22:41:02 #19
417204 Elzas
Depressie is een keuze
pi_172494198
Hoewel de beschrijving niet erg gedetaileerd is herken ik mezelf wel in het karakter van die verlegen jongen. Ik raad je sws aan om duidelijk te zijn over wat je wil. Als je te subtiel bent pikt hij misschien je bedoelingen niet op. Je mag best flirten. Als hij niet hapt, dan weet je waar je aan toe bent.

Zat zelf een paar jaar terug in zo'n situatie en kan me nu wel met een bord voor m'n kop slaan omdat ik destijds niet doorhad dat ze me wel zag zitten.
Ich gebe sie 5 sekunden. Fünf..vier..NUUUULLL!!
pi_172494797
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 11:18 schreef DazedxConfused het volgende:

[..]

Kun je dit misschien wat meer uitleggen?
De gedragingen die jij benoemd, waaruit zou blijken dat hij interesse in jou heeft, zijn allemaal subjectieve observaties van jouw kant.. Jij vindt hem leuk, dus je hoopt dat hij jou ook leuk vindt. Maar ik lees dat eigenlijk niet echt terug in zijn gedrag. Hij gaat totaal niet in op jouw pogingen om contact te krijgen. Jij benaderd hem op Whatsapp en hij geeft alleen maar korte antwoorden en toont geen interesse in het hebben van contact.
pi_172496167
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:41 schreef Elzas het volgende:
Hoewel de beschrijving niet erg gedetaileerd is herken ik mezelf wel in het karakter van die verlegen jongen. Ik raad je sws aan om duidelijk te zijn over wat je wil. Als je te subtiel bent pikt hij misschien je bedoelingen niet op. Je mag best flirten. Als hij niet hapt, dan weet je waar je aan toe bent.

Zat zelf een paar jaar terug in zo'n situatie en kan me nu wel met een bord voor m'n kop slaan omdat ik destijds niet doorhad dat ze me wel zag zitten.
Je laatste alinea. Heb dat volgens mij ook meegemaakt bij een meid. En ze was nog knap ook :')
pi_172496548
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 22:56 schreef madam-april het volgende:

[..]

De gedragingen die jij benoemd, waaruit zou blijken dat hij interesse in jou heeft, zijn allemaal subjectieve observaties van jouw kant.. Jij vindt hem leuk, dus je hoopt dat hij jou ook leuk vindt. Maar ik lees dat eigenlijk niet echt terug in zijn gedrag. Hij gaat totaal niet in op jouw pogingen om contact te krijgen. Jij benaderd hem op Whatsapp en hij geeft alleen maar korte antwoorden en toont geen interesse in het hebben van contact.

Het kan zijn dat hij gewoon sociaal onhandig/niet al te spraakzaam is he.

Begin van mijn datingleven was net zo dramatisch.
  dinsdag 18 juli 2017 @ 01:11:59 #23
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_172497241
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 20:47 schreef DazedxConfused het volgende:
Ik ben echt niet van plan om hem ineens te gaan zoenen.. vooral op de werkplek.

Hij maakt het wel heel makkelijk om flirtende grapjes te maken bijv; ik vroeg of hij mij kon helpen met iets en daarna zei hij: "harde werk moet beloond worden." En ik had de neiging om te zeggen; "met een kus?" Maar dat zei ik niet.

Vaak vraagt hij ook of ik hem ergens mee wil helpen wat hij heel makkelijk vanzelf kan doen.
Dat had je juist wel moeten doen! Zulke seksuele innuendo's zijn hilarisch als je het goed kunt verkopen, zeker als je een meisje bent. :P
pi_172503038
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 00:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Het kan zijn dat hij gewoon sociaal onhandig/niet al te spraakzaam is he.

Begin van mijn datingleven was net zo dramatisch.
Hij is best wel spraakzaam met andere mensen maar als we alleen zijn is er een soort spanning tussen ons. En een beetje sociaal onhandig is hij wel omdat hij soms van die opmerkingen maakt die raar overkomen. Mijn reden om te twijfelen of hij me leuk vindt is omdat hij geen interesse heeft om contact te hebben op whatsapp.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 18 juli 2017 @ 13:46:56 #25
163650 Greys
pi_172503441
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 13:30 schreef DazedxConfused het volgende:

[..]

Hij is best wel spraakzaam met andere mensen maar als we alleen zijn is er een soort spanning tussen ons. En een beetje sociaal onhandig is hij wel omdat hij soms van die opmerkingen maakt die raar overkomen. Mijn reden om te twijfelen of hij me leuk vindt is omdat hij geen interesse heeft om contact te hebben op whatsapp.
Dat laatste vind ik ook niet helemaal passen bij een verlegen jongen met een crush.

Je zei dat ie nogal kort/kortaf antwoord op Whatsapp. Heb je een voorbeeld?

En je liet wel een kans liggen toen hij zei dat helpen beloond moest worden door niet gewoon te vragen 'nou vooruit, wat had je in gedachten?' ofzo. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 18 juli 2017 @ 21:34:51 #26
417204 Elzas
Depressie is een keuze
pi_172514053
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 23:43 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Je laatste alinea. Heb dat volgens mij ook meegemaakt bij een meid. En ze was nog knap ook :')
Ja, dan wil je dat een knappe meid eens de moeite doet en dan gebeurt het ook nog, maar dan ben je te stom om er iets mee te doen..

Bij mij kwam dat omdat ik zo hardnekkig dacht dat iemand me toch niet zag zitten, waardoor ik de signalen niet opving. Had ook wel eens dat ik zo gericht was op een knap meisje, waardoor ik signalen van andere meisjes niet opving, hoewel die zeker niet lelijk waren. Hoe ging dat bij jou dan?
Ich gebe sie 5 sekunden. Fünf..vier..NUUUULLL!!
pi_172518091
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 21:34 schreef Elzas het volgende:

[..]

Ja, dan wil je dat een knappe meid eens de moeite doet en dan gebeurt het ook nog, maar dan ben je te stom om er iets mee te doen..

Bij mij kwam dat omdat ik zo hardnekkig dacht dat iemand me toch niet zag zitten, waardoor ik de signalen niet opving. Had ook wel eens dat ik zo gericht was op een knap meisje, waardoor ik signalen van andere meisjes niet opving, hoewel die zeker niet lelijk waren. Hoe ging dat bij jou dan?
Ik was niet verliefd op haar, nou ja een klein beetje. En ja dat icm onzekerheid en onervarenheid (2e jaar middelbare?). Dus ik negeerde haar signalen, beetje plagen en aandacht vragen. Dus geen stappen gezet terwijl ik haar toch een beetje zag zitten. Toen een jaartje later ik op school. En opeens ik kotsmisselijk. Helemaal verliefd op dat meisje en toen zag ze mij nog steeds zitten volgens mij. Paar jaar later gewoon gezegd en toen was het te laat denk ik ;(
pi_172518298
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 13:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat laatste vind ik ook niet helemaal passen bij een verlegen jongen met een crush.

Je zei dat ie nogal kort/kortaf antwoord op Whatsapp. Heb je een voorbeeld?

En je liet wel een kans liggen toen hij zei dat helpen beloond moest worden door niet gewoon te vragen 'nou vooruit, wat had je in gedachten?' ofzo. :D
Wel jammer dat ik geen gebruik maakte van die mooie kans... :/

Hij is brabants en hij probeerde mij een keer tijdens het werk een paar brabantse woorden/uitspraken te leren. We hadden het ook over hoe het van de 'normale' nederlandse taal verschilt. Een paar dagen later was ik brabantse uitspraken op facebook tegenkomen en ik vond ze grappig dus ik stuurde ze naar hem.

En ik vroeg of die uitspraken echt brabants zijn en hij zei: "Ja."

Ik: "Ik vind ze wel bijzonder :D"

En toen stuurde ik nog eentje waarop hij zei "Ja dat (zeggen we) ook."

Ik heb dan het gevoel gehad dat ik hem lastig viel dus ik zei : "Sorry dat ik je lastigval maar ik was gwn nieuwsgierig :)" -> met een smiley zodat hij weet dat ik niet boos ben ofzo :p
pi_172518966
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2017 00:32 schreef DazedxConfused het volgende:

[..]

Wel jammer dat ik geen gebruik maakte van die mooie kans... :/

Hij is brabants en hij probeerde mij een keer tijdens het werk een paar brabantse woorden/uitspraken te leren. We hadden het ook over hoe het van de 'normale' nederlandse taal verschilt. Een paar dagen later was ik brabantse uitspraken op facebook tegenkomen en ik vond ze grappig dus ik stuurde ze naar hem.

En ik vroeg of die uitspraken echt brabants zijn en hij zei: "Ja."

Ik: "Ik vind ze wel bijzonder :D"

En toen stuurde ik nog eentje waarop hij zei "Ja dat (zeggen we) ook."

Ik heb dan het gevoel gehad dat ik hem lastig viel dus ik zei : "Sorry dat ik je lastigval maar ik was gwn nieuwsgierig :)" -> met een smiley zodat hij weet dat ik niet boos ben ofzo :p
Misschien is hij gewoon niet zo van whatsapp? Heb ook een maatje en wanneer ik met hem op whatsapp praat zouden anderen ook denken dat hij boos op me is, kortaf, geen smileys etc... Maar in het echt kan ik uren met hem ouwehoeren. Wellicht dat 'jouw' jongen ook zoiets heeft?
  woensdag 19 juli 2017 @ 06:55:11 #30
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_172519347
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 18:08 schreef DazedxConfused het volgende:

[..]

Een drankje doen buiten werk lijkt me wel leuk maar dan zitten we tegenover elkaar en moeten we praten. Daar zijn we niet echt goed in 😔...

Vandaag heb ik hem weer gezien op het moment dat ik aan hem dacht en waarschijnlijk gaan we meer dan een keer per week met elkaar samenwerken.
Daag je hem uit voor een potje poolen, de perfecte bezigheid voor als je beiden niet zo spraakzaam bent maar elkaar wel leuk vindt.
pi_172608576
O+
paypal.me/taaladvies
pi_172617280
Hij is nu 2 weken op vakantie. Wanneer hij terugkomt zal ik proberen zijn gedrag niet meer door 'roze gekleurde' glazen te bekijken.

Ik zal jullie blijven updaten van hoe hij zich gedraagt als hij terug is. Als ik zeker weet dat hij me leuk vindt, zal ik hem op date vragen 😶
  zondag 23 juli 2017 @ 12:07:14 #33
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_172617324
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 12:04 schreef DazedxConfused het volgende:
Hij is nu 2 weken op vakantie. Wanneer hij terugkomt zal ik proberen zijn gedrag niet meer door 'roze gekleurde' glazen te bekijken.

Ik zal jullie blijven updaten van hoe hij zich gedraagt als hij terug is. Als ik zeker weet dat hij me leuk vindt, zal ik hem op date vragen 😶
Nee. Jij vindt hem leuk, daar moet je op handelen. Vraag hem uit en als het niet op meer uitloopt weet Je dat ook weer.
  maandag 24 juli 2017 @ 11:52:30 #34
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_172639753
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 12:07 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Nee. Jij vindt hem leuk, daar moet je op handelen. Vraag hem uit en als het niet op meer uitloopt weet Je dat ook weer.
Ja maar dan is er een kans om blauwtje te lopen. En een blauwtje lopen is volgens mij echt het ergste in de hele wereld tegenwoordig voor mensen (ja het is niet leuk maar er zijn ergere dingen).

Neem eens een risico, hop.. vraag hem gewoon ondanks dat je niet weet of die jou zo leuk vind.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_172642426
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 12:04 schreef DazedxConfused het volgende:
Als ik zeker weet dat hij me leuk vindt, zal ik hem op date vragen 😶
Zo kom je natuurlijk nooit ergens :')
pi_172650203
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 11:52 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja maar dan is er een kans om blauwtje te lopen. En een blauwtje lopen is volgens mij echt het ergste in de hele wereld tegenwoordig voor mensen (ja het is niet leuk maar er zijn ergere dingen).

Neem eens een risico, hop.. vraag hem gewoon ondanks dat je niet weet of die jou zo leuk vind.
Ik zou het niet erg vinden als hij gewoon 'nee' zegt maar hij zou het misschien aan andere mensen kunnen vertellen (zo iemand is hij niet denk ik maar je weet het nooit).. dat is wat mij het ergste lijkt.. het lijkt misschien wel dom maar ik heb genoeg tijd achter de rug dat ik door andere mensen belachelijk ben gemaakt.
  maandag 24 juli 2017 @ 20:27:58 #37
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_172650265
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 20:25 schreef DazedxConfused het volgende:

[..]

Ik zou het niet erg vinden als hij gewoon 'nee' zegt maar hij zou het misschien aan andere mensen kunnen vertellen (zo iemand is hij niet denk ik maar je weet het nooit).. dat is wat mij het ergste lijkt.. het lijkt misschien wel dom maar ik heb genoeg tijd achter de rug dat ik door andere mensen belachelijk ben gemaakt.
Uitlachen omdat iemand een ander leuk vindt? Als mensen daarom dom willen doen zijn ze je aandacht niet waard, punt.
pi_172650506
quote:
9s.gif Op maandag 17 juli 2017 12:35 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

WTF?

Als een man dit zou doen wordt hij aangeklaagd. :').
Het zal je misschien verbazen, maar mannen en vrouwen zijn niet hetzelfde.

Als je dat als man doet kun je eventueel een knal voor je bek verwachten, als vrouw hoogstens een afwijzing.
pi_172657900
We kunnen gewoon iets doen als vrienden en vanaf daar verder gaan. Zo ligt er geen druk op ons zoals op een date. Ik weet alleen niet hoe ik het aan hem kan vragen zonder dat het lijkt dat ik hem op date vraag.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 08:46:23 #40
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_172659389
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 20:25 schreef DazedxConfused het volgende:

[..]

Ik zou het niet erg vinden als hij gewoon 'nee' zegt maar hij zou het misschien aan andere mensen kunnen vertellen (zo iemand is hij niet denk ik maar je weet het nooit).. dat is wat mij het ergste lijkt.. het lijkt misschien wel dom maar ik heb genoeg tijd achter de rug dat ik door andere mensen belachelijk ben gemaakt.
wow... is dit for reals? :o ik denk dat je echt veel te veel nadenkt :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_172659948
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 20:25 schreef DazedxConfused het volgende:

[..]

Ik zou het niet erg vinden als hij gewoon 'nee' zegt maar hij zou het misschien aan andere mensen kunnen vertellen (zo iemand is hij niet denk ik maar je weet het nooit).. dat is wat mij het ergste lijkt.. het lijkt misschien wel dom maar ik heb genoeg tijd achter de rug dat ik door andere mensen belachelijk ben gemaakt.
:')
Als ie je daar belachelijk om zou maken weet je ook meteen weer wat voor een enorme kleuter het is.
We hebben toch allemaal wel eens iemand leuk gevonden?
pi_172660490
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 12:04 schreef DazedxConfused het volgende:
Hij is nu 2 weken op vakantie. Wanneer hij terugkomt zal ik proberen zijn gedrag niet meer door 'roze gekleurde' glazen te bekijken.

Ik zal jullie blijven updaten van hoe hij zich gedraagt als hij terug is. Als ik zeker weet dat hij me leuk vindt, zal ik hem op date vragen 😶
Vraag hem hoe het is op vakantie.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_172680979
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 09:55 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Vraag hem hoe het is op vakantie.
Ik ben van plan om dat te vragen als hij terug is.. heb geen zin in een droge whatsapp chat en hij heeft zijn telefoon ook niet meegenomen.
pi_172864268
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 09:55 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Vraag hem hoe het is op vakantie.
Ik heb hem gevraagd hoe het was op vakantie en hij zei: "Goed." :'D

Heb geen hele verhaal verwacht maar zo'n korte antwoord heb ik ook niet verwacht dus ik vroeg wat hij elke dag deed. En hij zei "Laat slapen."

Dus eerst gesprek ging fout
pi_172865435
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 21:51 schreef DazedxConfused het volgende:

[..]

Ik heb hem gevraagd hoe het was op vakantie en hij zei: "Goed." :'D

Heb geen hele verhaal verwacht maar zo'n korte antwoord heb ik ook niet verwacht dus ik vroeg wat hij elke dag deed. En hij zei "Laat slapen."

Dus eerst gesprek ging fout
Ik denk dat je er ondertussen echt wel vanuit kunt gaan dat hij geen interesse in je heeft, zelfs niet vriendschappelijk..
pi_172867496
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 22:23 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik denk dat je er ondertussen echt wel vanuit kunt gaan dat hij geen interesse in je heeft, zelfs niet vriendschappelijk..
Ik denk inderdaad ook dat je dit beter kan laten voor wat het is, TS.
Als hij je leuk zou vinden zou hij echt wel wat meer happen wanneer jij contact zoekt, zelfs al zou hij echt verlegen zijn.
pi_172870338
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 23:15 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad ook dat je dit beter kan laten voor wat het is, TS.
Als hij je leuk zou vinden zou hij echt wel wat meer happen wanneer jij contact zoekt, zelfs al zou hij echt verlegen zijn.
haha , het komt inderdaad over of hij haar zelfs irritant vindt.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_173011256
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 21:51 schreef DazedxConfused het volgende:

[..]

Ik heb hem gevraagd hoe het was op vakantie en hij zei: "Goed." :'D

Heb geen hele verhaal verwacht maar zo'n korte antwoord heb ik ook niet verwacht dus ik vroeg wat hij elke dag deed. En hij zei "Laat slapen."

Dus eerst gesprek ging fout
Hij lijkt niet echt interesse te hebben ;( Laat gaan joh..
  woensdag 9 augustus 2017 @ 12:09:06 #49
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_173016106
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 21:51 schreef DazedxConfused het volgende:

[..]

Ik heb hem gevraagd hoe het was op vakantie en hij zei: "Goed." :'D

Heb geen hele verhaal verwacht maar zo'n korte antwoord heb ik ook niet verwacht dus ik vroeg wat hij elke dag deed. En hij zei "Laat slapen."

Dus eerst gesprek ging fout
Wanneer hij ook maar enige interesse in je had dan was deze kans op een gesprekje wel gegrepen. Dit wordt niks.
pi_173016327
quote:
15s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 12:21 schreef DazedxConfused het volgende:
Dit laatste ben ik waarschijnlijk aan het verbeelden maar ja..
Ik denk dat je jezelf een hoop inbeeld, juist ook vanwege het gebrek aan echt contact...

Misschien kun je al betwijfelen of er werkelijk zulk een grote 'vonk' is, je geeft immers zelf ook aan dat je al anderhalf jaar met hem werkte en hij je nooit opgevallen is...
oftwel, zo heel bijzonder is hij niet, enkel heb je hem in je gedachten nu heel 'bijzonder' gemaakt, juist door de hele tijd aan hem te denken....

Los ervan wat hij verder van je vind, de kans dat er veel kan ontstaan als er vrijwel geen communicatie mogelijk is, jullie elkaar niks te zeggen hebben en ook na jouw initiatief op Whatsapp er gewoon niks gezegd wordt, is volgens mij erg laag.

Ik denk dat het beste advies is toch verder te kijken en hem te vergeten, omdat dit waarschijnlijk gewoon niks wordt en hooguit nutteloos tijdverdrijf is.

tenzij je misschien niet werkelijk een relatie wil en ook niet meer dan aan een beetje afleiding en gedachtespelletjes behoefte hebt.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_173106817
arme TS ;(
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_173124578
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 13:30 schreef DazedxConfused het volgende:

[..]

Hij is best wel spraakzaam met andere mensen maar als we alleen zijn is er een soort spanning tussen ons. En een beetje sociaal onhandig is hij wel omdat hij soms van die opmerkingen maakt die raar overkomen. Mijn reden om te twijfelen of hij me leuk vindt is omdat hij geen interesse heeft om contact te hebben op whatsapp.
Hij vindt jou leuk. No question.
pi_173174982
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 12:18 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Ik denk dat je jezelf een hoop inbeeld, juist ook vanwege het gebrek aan echt contact...

Misschien kun je al betwijfelen of er werkelijk zulk een grote 'vonk' is, je geeft immers zelf ook aan dat je al anderhalf jaar met hem werkte en hij je nooit opgevallen is...
oftwel, zo heel bijzonder is hij niet, enkel heb je hem in je gedachten nu heel 'bijzonder' gemaakt, juist door de hele tijd aan hem te denken....

Los ervan wat hij verder van je vind, de kans dat er veel kan ontstaan als er vrijwel geen communicatie mogelijk is, jullie elkaar niks te zeggen hebben en ook na jouw initiatief op Whatsapp er gewoon niks gezegd wordt, is volgens mij erg laag.

Ik denk dat het beste advies is toch verder te kijken en hem te vergeten, omdat dit waarschijnlijk gewoon niks wordt en hooguit nutteloos tijdverdrijf is.

tenzij je misschien niet werkelijk een relatie wil en ook niet meer dan aan een beetje afleiding en gedachtespelletjes behoefte hebt.
Je hebt misschien gelijk.. ik heb hem waarschijnlijk bijzonder gemaakt in mijn hoofd. Ik heb hem al 2 weken niet gezien/gesproken en ik begin dingen wel logisch te bekijken nu dat hij er niet is. Het gaat nooit wat worden als wij niet eens een simpel gesprek met elkaar kunnen voeren :/
En dat hij me afkeert elke keer dat ik contact zoek, it hurts maar als hij het niet wil dan wil hij het niet.
Ik wil het liefst ook iemand waar ik me niet bespannen en zenuwachtig voel als ze in de buurt zijn...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')