Eens, behalve zijn column over Eurlings laatst.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:14 schreef Tchock het volgende:
Als Holman iets vindt ben ik het er sowieso niet mee eens.
quote:Toen hij Maxime Verhagen destijds toesprak op een CDA-congres, herkende je al de blik van de waanzinnige in zijn ogen en hoorde je meedogenloze agressie in zijn stem.
Camiel Eurlings.
Nee, ook totale onzin weer en een staaltje halfslappe karaktermoord.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:19 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Eens, behalve zijn column over Eurlings laatst.
[..]
Ik denk het wel. Wordt in ieder geval één grote ramp. Godzijdank dit keer onder de verantwoordelijkheid van D66.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:19 schreef Tchock het volgende:
Ryon, die nieuwe bruggen over het IJ worden weer een fiasco van Noord-Zuidlijnachtige proporties, of niet?
http://www.at5.nl/artikel(...)sbruggen-over-ij-aan
Kutbruggen. Tunnels moeten het zijn. #TeamSchultz.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:19 schreef Tchock het volgende:
Ryon, die nieuwe bruggen over het IJ worden weer een fiasco van Noord-Zuidlijnachtige proporties, of niet?
http://www.at5.nl/artikel(...)sbruggen-over-ij-aan
Ik zie het al helemaal voor me. Halve brug gebouwd, passenger terminal verplaatst, vervolgens gaat er iets juridisch of bouwkundig of scheepvaarttechnisch mis waardoor er toch geen brug kan, vervolgens een tunnel bouwen, dan verzakt het Centraal Station, waarop de opvolger van Schultz de stekker er uit trekt en Amsterdam de keuze heeft tussen verlies nemen of maar afbouwen, waarop ze natuurlijk dat laatste doen, en net als de tunnel klaar is valt door klimaatverandering het IJ droog en kun je er overheen lopen.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:21 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Wordt in ieder geval één grote ramp. Godzijdank dit keer onder de verantwoordelijkheid van D66.
En als dat ding er staat gebruikt geen Amsterdammer het want onmogelijk stijl, Noord/Zuid-lijn plus eigenlijk wil niemand in Noord zijn.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me. Halve brug gebouwd, passenger terminal verplaatst, vervolgens gaat er iets juridisch of bouwkundig of scheepvaarttechnisch mis waardoor er toch geen brug kan, vervolgens een tunnel bouwen, dan verzakt het Centraal Station, waarop de opvolger van Schultz de stekker er uit trekt en Amsterdam de keuze heeft tussen verlies nemen of maar afbouwen, waarop ze natuurlijk dat laatste doen, en net als de tunnel klaar is valt door klimaatverandering het IJ droog en kun je er overheen lopen.
Lekker afsplitsen en vrouwen discrimineren.quote:Vrijgemaakte predikant roept op tot scheuring om vrouw op kansel
In Bedum begint het verzet tegen de vrouw. Zo’n zeshonderd verontruste vrijgemaakt-gereformeerden waren woensdagavond in het Groningse dorp Bedum bijeen om hun zorgen uit te spreken over de toekomst van hun kerk.
Ze vinden het ‘onaanvaardbaar’ dat vrouwen sinds een maand ouderling, diaken of predikant kunnen worden in hun kerkgenootschap dat zo’n 118 duizend leden telt. In een rede riep oud-predikant Hilbert Gunnink, mede-initiatiefnemer van de bijeenkomst, op om uit het kerkverband te stappen.
Alle toeristen blijven het pontje nemen.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:27 schreef Ryon het volgende:
[..]
En als dat ding er staat gebruikt geen Amsterdammer het want onmogelijk stijl, Noord/Zuid-lijn plus eigenlijk wil niemand in Noord zijn.
Het is maar een met dope volgespoten voetballer. Kan je weinig medelijden mee hebben.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gewoon niet zo aanstellen, dat teringjong.
Je vraagt je toch wel af hoe anders competente bouwbedrijven altijd in Amsterdam de mist in gaan, in Rotterdam worden metro uitbreidingen gewoon op schema uitgerold zonder verzakkingen of andere rare dingen en dat niet een keer maar gewoon met regelmaat.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me. Halve brug gebouwd, passenger terminal verplaatst, vervolgens gaat er iets juridisch of bouwkundig of scheepvaarttechnisch mis waardoor er toch geen brug kan, vervolgens een tunnel bouwen, dan verzakt het Centraal Station, waarop de opvolger van Schultz de stekker er uit trekt en Amsterdam de keuze heeft tussen verlies nemen of maar afbouwen, waarop ze natuurlijk dat laatste doen, en net als de tunnel klaar is valt door klimaatverandering het IJ droog en kun je er overheen lopen.
Hij was jong en bekend en een voorbeeld voor jonge manntejes! Dat moet je wel zielig vinden!quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is maar een met dope volgespoten voetballer. Kan je weinig medelijden mee hebben.
Zie het verschil tussen niet platgebombardeerd en wel platgebombardeerd.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je vraagt je toch wel af hoe anders competente bouwbedrijven altijd in Amsterdam de mist in gaan, in Rotterdam worden metro uitbreidingen gewoon op schema uitgerold zonder verzakkingen of andere rare dingen en dat niet een keer maar gewoon met regelmaat.
Het zijn niet de bouwbedrijven, maar bestuurders die onrealistische dingen willen waar eigenlijk veel weerstand tegen is. En een goede dosis pech.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je vraagt je toch wel af hoe anders competente bouwbedrijven altijd in Amsterdam de mist in gaan, in Rotterdam worden metro uitbreidingen gewoon op schema uitgerold zonder verzakkingen of andere rare dingen en dat niet een keer maar gewoon met regelmaat.
Gaat het nu over Tijn met de nagellak?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hij was jong en bekend en een voorbeeld voor jonge manntejes! Dat moet je wel zielig vinden!
Schijnt ook wat met de grond te maken te hebben.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je vraagt je toch wel af hoe anders competente bouwbedrijven altijd in Amsterdam de mist in gaan, in Rotterdam worden metro uitbreidingen gewoon op schema uitgerold zonder verzakkingen of andere rare dingen en dat niet een keer maar gewoon met regelmaat.
Te makkelijk, pom, de metro in Rotterdam loopt meer onder delen die niet gebombardeerd zijn als die wel gebombardeerd zijn.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zie het verschil tussen niet platgebombardeerd en wel platgebombardeerd.
Hadden ze al tientallen jaren geleden moeten doen, die N-Z lijn is gewoon 20 jaar (en de rest) te laat.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Schijnt ook wat met de grond te maken te hebben.
Maar ik ben eenzaam als voorstander van nog veel meer metro's in Amsterdam.
quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:27 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ah de conservatieve protestantse wappies doen weer waar ze goed in zijn...
[..]
Lekker afsplitsen en vrouwen discrimineren.
Blijft ook mooi. Midden in de oorlog en de Grefo's maken zich druk over de precieze betekenis van de doopquote:De vrijgemaakt-gereformeerde kerken zijn genoemd naar een scheuring in 1944, toen een groep gereformeerden zich ‘vrijmaakte’ van de synode. Ook nu spreken de bezwaarden over een ‘vrijmaking’.
Ja weet ik veel. Kom zo min mogelijk in Rotterdoom.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Te makkelijk, pom, de metro in Rotterdam loopt meer onder delen die niet gebombardeerd zijn als die wel gebombardeerd zijn.
Er is dan ook een reden dat er iets van 1000 verschillende grefo kerkgenootschappen zijnquote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
[..]
Blijft ook mooi. Midden in de oorlog en de Grefo's maken zich druk over de precieze betekenis van de doop ":')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |