abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 14 juli 2017 @ 16:44:40 #26
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_172416653
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 16:37 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Nee, het was thuis bij die collega.
Het was trouwens niet de eerste keer. Ook een keer Indische rijsttafel besteld. Na "de bel", zal ik maar zeggen, was het opscheppen geblazen. Er zaten figuren tussen met bergen vlees op hun bord toen de helft nog moest opscheppen en er alleen nog maar rijst en zure troep over was.

Leer mij mensen kennen. :{
Lijkt mij dat je eens wat andere mensen moet leren kennen.
And so is the past
pi_172416762
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 16:44 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Lijkt mij dat je eens wat andere mensen moet leren kennen.
Nee, het gaat altijd zo. Let maar eens goed op om je heen, kijk rond. Bij borrels op het werk waarbij iedereen iets mee moet nee nemen. De mensen met de grootste bek over gezond eten en die met tomaatjes van twee euro per bakje aan komen zetten, vreten de meest dure dingen met schopladingen naar binnen. Let maar eens op. Nu vind ik dat niet zo erg, maar het valt me altijd op dat als er iets gemeenschappelijks gedaan wordt er altijd van dit soort figuren zijn.

Ik wil ook wedden met het pizza-idee van de TS dat de vetst belegde pizza's in een mum van tijd weg zijn en dat de zogenaamde gezonde pizza's en de beruchte pizza hawaii's, waar magere gezonde mensen altijd zo hun mond over vol hebben (maar als ze de gelegenheid hebben er hele salamiworsten in hun maag verdwijnen), blijven liggen.

Let op mijn woorden! :)
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_172419546
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 09:18 schreef Sigaartje het volgende:
Wil niet zeuren, maar ik heb iets dergelijks meegemaakt. Met chinees eten. Je hebt er altijd cheaperds bij die bestellen alleen een nasi van 2 euro zonder iets. Bij het delen zag ik in een paar seconden mijn sateetjes en foe jong hai verdwijnen. Ik zat dus droge nasi te eten en bij hun waren mijn bestellingen in hun mond verdwenen voor ik het door had.
Delen noemen ze dat.

Wees niet verbaasd als er mensen met Een pizza margaritha aan komen kakken en zich daarna te goed doen aan de speciales, de peperoni's en de shoarma pizza's.
Dit kunnen toch geen leuke mensen zijn.

Ik heb als student een keer iemand bijna mijn huis uitgegooid toen de shoarmaboer te weinig saus in bestelling had gedaan en meneer vond dat hij alle saus mocht hebben , terwijl anderen dat evengoed hadden gedaan.

Toen hij door had dat ik het meende boodnhij gelukkig zijn excuses aan.

Daarna alles netjes gedeeld (zoals in zo'n geval juist wél de bedoeling is).

Kan me voorstellen dat je bij deze mensen niet vaak meer te vinden was....
Whatever...
pi_172419609
Ik bedoel dus met mijn idee dat we de elke pizza apart bakken, iedereen krijgt dus steeds 1 puntje, duurt het lekker lang.

Lastige eters hebben we niet.
speak only if it improves the silence.
pi_172419668
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 09:28 schreef Sigaartje het volgende:
Hoe ziet zo'n houtoven er eigenlijk uit? Kun je er ook je dagelijks eten in klaarmaken?
De oven dient eerst naar een temperatuur van 600 graden gestookt te worden om schoon te zijn daarna kun je hem 2.5 uur laten afkoelen tot 250 graden en dan is hij geschikt voor ovenschotels.

Dit zijn voorbeelden van de kleinere oven, wij hebben de 140 variant.

[ Bericht 23% gewijzigd door TjjWester op 14-07-2017 19:05:36 ]
speak only if it improves the silence.
pi_172419760
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 16:49 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Nee, het gaat altijd zo. Let maar eens goed op om je heen, kijk rond. Bij borrels op het werk waarbij iedereen iets mee moet nee nemen. De mensen met de grootste bek over gezond eten en die met tomaatjes van twee euro per bakje aan komen zetten, vreten de meest dure dingen met schopladingen naar binnen. Let maar eens op. Nu vind ik dat niet zo erg, maar het valt me altijd op dat als er iets gemeenschappelijks gedaan wordt er altijd van dit soort figuren zijn.

Ik wil ook wedden met het pizza-idee van de TS dat de vetst belegde pizza's in een mum van tijd weg zijn en dat de zogenaamde gezonde pizza's en de beruchte pizza hawaii's, waar magere gezonde mensen altijd zo hun mond over vol hebben (maar als ze de gelegenheid hebben er hele salamiworsten in hun maag verdwijnen), blijven liggen.

Let op mijn woorden! :)
Daarom mijn idee, ieder persoon stelt om de beurt een pizza samen, die word gebakken en iedereen krijgt er een stukje van en vervolgens beginnen we opnieuw met persoon 2.

Zo kan niemand de aardbeien van de taart stelen.
speak only if it improves the silence.
pi_172421499
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 18:57 schreef TjjWester het volgende:

[..]

De oven dient eerst naar een temperatuur van 600 graden gestookt te worden om schoon te zijn daarna kun je hem 2.5 uur laten afkoelen tot 250 graden en dan is hij geschikt voor ovenschotels.

[ afbeelding ][ afbeelding ]Dit zijn voorbeelden van de kleinere oven, wij hebben de 140 variant.
Dat ziet er zeer fraai uit! :Y
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_172421670
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 20:03 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Dat ziet er zeer fraai uit! :Y
Om een idee te krijgen:
speak only if it improves the silence.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')