voor de dichtstbij zijnde winkel moet ik 1,5u rijden incl reis en tunnelkosten + als ik de collectie online bekijk is er vrij tot zeer weinig keus in mijn maat (46-47). Is zeker wel iets wat ik van plan ben een keer te gaan doen, maar niet directquote:Op donderdag 13 juli 2017 21:50 schreef Najieto het volgende:
Ga naar een fatsoenlijke winkel waar ze advies op maat kunnen geven. Ipv random schoenen bestellen op de interwebz
En wat zijn je ervaringen met Lowa/Meindl type schoenen op asfalt? ik lees nl dat bij te stijve schoenen de schokken weer niet fijn zijn en bij te zachte zolen voor grip, het erg snel slijt...de lichtste categorie trail/hiking schoenen zouden ook geschikt moeten zijn voor hardere ondergronden, maar hier kan ik dus vrijwel niets over vinden.quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:55 schreef Rewimo het volgende:
qltel is ook flink afgevallen door veel wandelen. Voor hem is de Lowa Renegade de beste schoen. Bij mij zit die weer niet lekker, ik zweer bij Meindl.
Ik loop vrij veel op verharde ondergrond (en ook vrij veel op losse ondergrond) en ik vind beide prima lopen op die Lowa's van me.quote:Op donderdag 13 juli 2017 21:57 schreef cultureleak het volgende:
[..]
En wat zijn je ervaringen met Lowa/Meindl type schoenen op asfalt? ik lees nl dat bij te stijve schoenen de schokken weer niet fijn zijn en bij te zachte zolen voor grip, het erg snel slijt...de lichtste categorie trail/hiking schoenen zouden ook geschikt moeten zijn voor hardere ondergronden, maar hier kan ik dus vrijwel niets over vinden.
Da's mooi, dat je toch kon uitproberenquote:Op woensdag 19 juli 2017 17:53 schreef cultureleak het volgende:
moest toevallig in Rotterdam zijn, even bij Bever binnen gelopen. Hou mn Salomon wel als back-up of trail, toch voor paar Meindl gegaan; had de breedte wel nodig vooraan m'n voet + inlegzooltje erbij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |