abonnement Unibet Coolblue
pi_172397779
Intussen toch al anderhalf jaar geleden heb ik een date gehad met een vrouw die ik op een datingsite heb leren kennen. We werden vrienden op fb. Niet veel later kwam ik in een relatie met iemand anders zodat er geen tweede keer van gekomen is.
Enkele maanden later wou ze zelf nog een keertje afspreken. Wat er dus niet van gekomen is omdat ik mijn vriendin niet wil bedriegen, Vriendschappelijk ook niet maar dat is een ander topic.

Nu hebben we gisterenavond een lang gesprek gehad op facebook, Wetende dat ze een bovengemiddeld uiterlijk heeft en ook een veel hogere functie heeft als mezelf.

Hieronder enkele van haar uitspraken, ze weet trouwens dat ik nu verkering heb, cursieve tekst is gesprekspartner:

...
constant bij alles wat jullie ondernemen. Daar word je inderdaad depri van

gij begrijpt mij volkomen, da pakt me wel

😊 jij en ik begrepen ons toen al goed van de eerste keer in Hasselt hé.
jaja, das nog altijd verrassend voor me, da da op zo'n manier klikte

😊😊
ik wil ni zo'n soort klaagzang van mijn kant laten horen. Er is nog veel gebeurt ondertussen sinds ons laatste gesprek, maar da houd ik voor een andere keer.
met jou ondertussen, alles wat ok?

Je mag gerust je hart eens goed luchten bij mij. Onthou dat altijd, dat je mij kan berichten als je daar behoefte aan hebt

...
maar wij gaan dus misschien een nachtje in Hasselt slapen met winterland, dan ben ik in de buurt

ik en *naam vriendin* dus he 😁

Ik dacht al dat ik mee mocht. 😉😉😉😉 grapje he

haha, ja, voor de zekerheid schreef ik het erbij.

😉😉

...
de laatste minuten, seconden wordt er nog veel geboden. Kwestie van heel snel zijn op het laatst dat je zowel de laatste bieder overprijst als zelf niet te hoog te gaan

Kwestie van de jacht openen, geluk hebben en de buit binnenhalen 😁
yep

De jacht is het leukste. De kick 😁
das echt zo 😁😎

Ik zie je al voor mij. Ben je trouwens veel veranderd sinds wij ons destijds gezien hebben?

...
Ik weet dat dat zelfvertrouwen ergens diep vanbinnen nog schuilt. Kwestie van het terug aan de oppervlakte te krijgen. 😁😊😉
merci
heb ik soms nog ook, komt af en toe te voorschijn
maar heb ook van die dagen dat ik het laat hangen

Kan ik mij voorstellen.... Ik herinner jou als een vrolijk breed lachende persoon toen ik jou zag. Dat verdwijnt niet zomaar
volledig, misschien even naar de achtergrond.

da lag toen ook wel aan de gesprekspartner hoor 😅

Ah hoe lief 😊
😊☺


...
je bent toch zo'n intelligente en warme vrouw he
hoe je de dingen verwoord

Dankjewel voor het compliment 😊

...
Durf voor jezelf opkomen en je plek opeisen en vertrouw je gevoel. Jij bent ook belangrijk.
merci, ik zal het in de mate van het mogelijke proberen.

Ik weet dat het in jou zit. 😉
maar bedankt voor het gesprek dus, ik zal je raad opvolgen. Kga slapen. Morgen 5 uur op

God natt! kram! ( big hug) 😊
:-)

slaapwel xx

X


Persoonlijk denk ik dat ze gewoon vriendschap wil die weet dat ik wat down ben door een situatie met mijn vriendin en weinig zelfvertrouwen heb. Wat denken jullie?

[ Bericht 0% gewijzigd door wodca op 13-07-2017 23:48:17 ]
  Moderator donderdag 13 juli 2017 @ 20:57:29 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_172398218
Weet je vriendin van dit gesprek?

Waarom is het belangrijk hier uberhaupt wat van te vinden? WIL jij soms graag horen dat er iets meer in zit, omdat je die meid stiekem interessanter vindt dan je vriendin?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_172398240
Gestopt met lezen bij "da da". :')
pi_172398312
ik zie mijn vriendin graag maar ik zie die meid inderdaad meer zitten
  Moderator donderdag 13 juli 2017 @ 21:02:33 #5
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_172398364
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 21:00 schreef wodca het volgende:
ik zie mijn vriendin graag maar ik zie die meid inderdaad meer zitten
Hoe verrassend :')

Je wíl je vriendin dus wel degelijk bedriegen, want als die meid het prima zou vinden zou jij hardstikke vreemd gaan met d'r.

Ik neem aan dat je vriendin dus niets weet van dit gesprek. Je wil ook helemaal niet horen dat die meid alleen maar vriendschap wil, jij wil hier horen dat je vooral een poging moet wagen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_172398386
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 20:57 schreef CoolGuy het volgende:
Weet je vriendin van dit gesprek?

Waarom is het belangrijk hier uberhaupt wat van te vinden? WIL jij soms graag horen dat er iets meer in zit, omdat je die meid stiekem interessanter vindt dan je vriendin?
Ze weet dat we vrienden zijn op facebook en een tijd terug af en toe chatten, en dat ze ooit mijn date was. Maar niet dat we gisteren nog gebabbeld hebben
pi_172398473
ik weet niet of ik een relatie op spel moet zetten voor een gevaarlijke date met iemand waarmee het op termijn minder goed gaat klikken, ik zal het zo zeggen

Maar wàt denken jullie?

[ Bericht 6% gewijzigd door wodca op 13-07-2017 21:30:56 ]
  donderdag 13 juli 2017 @ 21:05:34 #8
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172398484
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 21:00 schreef wodca het volgende:
ik zie mijn vriendin graag maar ik zie die meid inderdaad meer zitten
Ah vandaar dat je van ons wil weten wat de bedoelingen van die facebookvriendin zijn.

Wat een nare jongen ben je.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Moderator donderdag 13 juli 2017 @ 21:06:38 #9
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_172398519
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 21:05 schreef wodca het volgende:
ik weet niet dat ik een relatie op spel moet zetten voor een gevaarlijke date met iemand die al bij geen goede relatie gaat zijn, ik zal het zo zeggen

Maar wàt denken jullie?
Waarom is het belangrijk wat wij denken? Ga je daar op aanpassen wat je gaat doen? Want je zegt wel dat je je relatie niet op het spel moet zetten blabalbla, maar als je dat écht zou geloven, zou dit topic er niet zijn.

Je hebt je keuze al gemaakt, wat maakt het dan uit wat een stel onbekenden op internet hier van vinden?
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 13 juli 2017 @ 21:08:25 #10
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172398586
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 21:06 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Waarom is het belangrijk wat wij denken? Ga je daar op aanpassen wat je gaat doen? Want je zegt wel dat je je relatie niet op het spel moet zetten blabalbla, maar als je dat écht zou geloven, zou dit topic er niet zijn.

Je hebt je keuze al gemaakt, wat maakt het dan uit wat een stel onbekenden op internet hier van vinden?
Geweten sussen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Moderator donderdag 13 juli 2017 @ 21:09:54 #11
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_172398635
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 21:08 schreef Samzz het volgende:

[..]

Geweten sussen.
Dat gaat niet lukken.
Breitling - Instruments for Professionals
  Forum Admin donderdag 13 juli 2017 @ 21:10:09 #12
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_172398641
Vraag 1 is, wil je verder met je vriendin? Zo niet, uitmaken, zo ja die andere dame negeren en aan je relatie werken want daar schort wat.

Dan heb je alle vrijheid daarna om te gaan flirten. Probeer nou niet van twee walletjes te eten, dat gaat nooit goed
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  donderdag 13 juli 2017 @ 21:10:29 #13
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172398655
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 21:09 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat gaat niet lukken.
I know.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Moderator donderdag 13 juli 2017 @ 21:11:37 #14
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_172398699
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 21:10 schreef Pharkus het volgende:
Vraag 1 is, wil je verder met je vriendin? Zo niet, uitmaken, zo ja die andere dame negeren en aan je relatie werken want daar schort wat.

Dan heb je alle vrijheid daarna om te gaan flirten. Probeer nou niet van twee walletjes te eten, dat gaat nooit goed
Hij wil het NOG niet uitmaken, want hij wil eerst zeker weten dat hij nieuwe schoenen heeft. Daarnaast gaat hij ook niet die andere meid negeren, want als dat zo was dan was dit hele topic er niet geweest.
Breitling - Instruments for Professionals
  Forum Admin donderdag 13 juli 2017 @ 21:15:57 #15
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_172398861
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 21:11 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Hij wil het NOG niet uitmaken, want hij wil eerst zeker weten dat hij nieuwe schoenen heeft. Daarnaast gaat hij ook niet die andere meid negeren, want als dat zo was dan was dit hele topic er niet geweest.
Dat snap ik. Overigens zou ik ook niet met die andere troela verder gaan, beetje zitten stoken, zit ook geen toekomst in.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Moderator donderdag 13 juli 2017 @ 21:16:58 #16
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_172398900
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 21:15 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Dat snap ik. Overigens zou ik ook niet met die andere troela verder gaan, beetje zitten stoken, zit ook geen toekomst in.
Nee, maar zonder pussy gaat ie ook niet zitten, dus zijn huidige vriendin is beter dan niets, maar als die andere meid meer wil dan gaat TS daar keihard voor. Die hele bullshit van 'ik weet dat het geen goed idee is blablabla' is alleen maar om zichzelf hier in te dekken, maar het is wel érg doorzichtig :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_172398903
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 21:11 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Hij wil het NOG niet uitmaken, want hij wil eerst zeker weten dat hij nieuwe schoenen heeft. Daarnaast gaat hij ook niet die andere meid negeren, want als dat zo was dan was dit hele topic er niet geweest.
Ik heb het eens proberen uit te maken, maar na gesprek toch een nieuwe kans gegeven. En nee, ik wil niet eerst nieuwe schoenen.
  Moderator donderdag 13 juli 2017 @ 21:17:51 #18
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_172398926
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 21:17 schreef wodca het volgende:

[..]

Ik heb het eens proberen uit te maken, maar na gesprek toch een nieuwe kans gegeven. En nee, ik wil niet eerst nieuwe schoenen.
Ja, dat wil je wel. Want als je bereid bent vreemd te gaan, waarom maak je het dan niet gewoon uitmaken ipv 'na een gesprek een nieuwe kans geven'.

Dat is omdat je, als je het uitmaakt, en die andere meid gewoon een cocktease blijkt te zijn, jij met lege handen staat, en daar heb je geen zin in.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_172398999
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 21:05 schreef wodca het volgende:
ik weet niet of ik een relatie op spel moet zetten voor een gevaarlijke date met iemand waar het op termijn minder goed gaat klikken, ik zal het zo zeggen

Maar wàt denken jullie?
Ja meteen uitmaken, je vriendin verdient wel wat beters dan zo'n lapzwans als jij.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_172399033
Ik kan perfect verder met mijn leven zonder die andere vrouw, ons laatste gesprek dateert trouwens van een half jaar geleden, omdat ik destijds dus voor mijn vriendin gekozen hebben. Die toenmalige date begreep dat ook en heeft ons gerust gelaten.
Tot ik gisteren dus zelf het initiatief nam
  Moderator donderdag 13 juli 2017 @ 21:22:48 #21
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_172399094
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 21:21 schreef wodca het volgende:
Ik kan perfect verder met mijn leven zonder die andere vrouw, ons laatste gesprek dateert trouwens van een half jaar geleden, omdat ik destijds dus voor mijn vriendin gekozen hebben. Die toenmalige date begreep dat ook en heeft ons gerust gelaten.
Tot ik gisteren dus zelf het initiatief nam
Wat wil je nu eigenlijk horen?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_172399522
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 21:17 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, dat wil je wel. Want als je bereid bent vreemd te gaan, waarom maak je het dan niet gewoon uitmaken ipv 'na een gesprek een nieuwe kans geven'.

Dat is omdat je, als je het uitmaakt, en die andere meid gewoon een cocktease blijkt te zijn, jij met lege handen staat, en daar heb je geen zin in.
Omdat er een goede klik is met zowel vriendin ,als met toenmalige date. Anders had ik het allang uit gemaakt, want we hebben regelmatig ruzie over banale dingen. Dan een paar dagen wat beeld zonder klank, maar we komen dus altijd terug samen.

[ Bericht 0% gewijzigd door wodca op 13-07-2017 21:51:55 ]
pi_172399882
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 21:05 schreef wodca het volgende:
ik weet niet of ik een relatie op spel moet zetten voor een gevaarlijke date met iemand waarmee het op termijn minder goed gaat klikken, ik zal het zo zeggen

Maar wàt denken jullie?
Nee want dan ben je ook een zak
Bedenk eerst wat je met je vriendin wil, los van wel of geen nieuw persoon en behandel haar dan zoals je zelf ook behandeld wilt worden, met respect dus
  donderdag 13 juli 2017 @ 22:00:44 #24
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_172400113
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 21:00 schreef wodca het volgende:
ik zie mijn vriendin graag maar ik zie die meid inderdaad meer zitten
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_172400116
quote:
Ik weet niet of ik een relatie op spel moet zetten voor een gevaarlijke date met iemand waarmee het op termijn minder goed gaat klikken, ik zal het zo zeggen

Maar wàt denken jullie?
quote:
Nee want dan ben je ook een zak
Dat weet ik ondertussen, maar mis ik signalen? :{
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')