eiwitshakes zijn ook maar een aanvulling, geen vervanging van een goede maaltijdquote:Op donderdag 13 juli 2017 15:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik drink drie van die eiwitshakes ook nog
Daarbij zijn ze niet te zuipenquote:Op donderdag 13 juli 2017 15:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
eiwitshakes zijn ook maar een aanvulling, geen vervanging van een goede maaltijd
Victoria Justice jaquote:Op donderdag 13 juli 2017 15:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wie was dat toch ook alweer, vroegâh, in de TVSC.
#teamvicky of zo toch?
daarom schijt je 3 keer denk ikquote:Op donderdag 13 juli 2017 15:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik drink drie van die eiwitshakes ook nog
ja joh, maar ik eet toch ook gewoon m'n drie maaltijdenquote:Op donderdag 13 juli 2017 15:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
eiwitshakes zijn ook maar een aanvulling, geen vervanging van een goede maaltijd
Ik had er ooit een van B&F shop en die was wel te doen als hij goed oploste tenminste. Dat was whey isolaat vanillesmaak (zoiets).quote:
In de ochtend ontbijtje met pap, sultana tussendoor, boterhammetjes in de middag met een stukje fruit en dan het avondetenquote:Op donderdag 13 juli 2017 15:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]wat is dit nou weer trouwens, klinkt echt alsof ik de hele dag alleen maar snoep eet
Zes vriend, zes.quote:Op donderdag 13 juli 2017 15:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ja joh, maar ik eet toch ook gewoon m'n drie maaltijden
quote:Op donderdag 13 juli 2017 15:14 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
In de ochtend ontbijtje met pap, sultana tussendoor, boterhammetjes in de middag met een stukje fruit en dan het avondeten
Broer, ik heb je hoog zitten dat weet je. Ik zou een moord doen voor jouw stofwisselingquote:Op donderdag 13 juli 2017 15:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]ja als je het zo betuttelend zegt kan je alles wel tot iets kinderachtigs terugbrengen
hogere hartslag cafeïne, meer kcal verbruiktquote:Op donderdag 13 juli 2017 15:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
bak of vijf dunno verschilt per dag
Ga een stukje rijden, bestel een pizza.quote:Op donderdag 13 juli 2017 15:18 schreef TARDIS. het volgende:
kom allemaal vechten dan jongens gvd rothonden laat me met rust moet ik even flippen op een livestream
ik zou daar ¤5 voor doneren zelfsquote:Op donderdag 13 juli 2017 15:18 schreef TARDIS. het volgende:
kom allemaal vechten dan jongens gvd rothonden laat me met rust moet ik even flippen op een livestream
UI weg?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |