JA DAMN IT WAT IS HET NOU IK WORD HIER VAN LINKS NAAR RECHTS GESMETEN EN MENSEN SPELEN MET MIJN GEVOEL!quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Fake news dit. Hij zei hier niets van/over.
Brad heeft gezegd dat ze hem fysiek niet capabel achten.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:14 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
JA DAMN IT WAT IS HET NOU IK WORD HIER VAN LINKS NAAR RECHTS GESMETEN EN MENSEN SPELEN MET MIJN GEVOEL!
Ik ben gewoon heel goed van vertrouwen. Mensen maken daar misbruik van.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:14 schreef Moira. het volgende:
D'r hoeft hier echt maar iemand iets te roepen en gelijk iedereen erop alsof 't waarheid is he
Sorry ik ging er niet van uit dat iemand Fake News zou verspreiden over wat gezegd in stream. Blijkbaar wel.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:14 schreef Moira. het volgende:
D'r hoeft hier echt maar iemand iets te roepen en gelijk iedereen erop alsof 't waarheid is he
Nou ja, het ging best netjes volgens mij. Volgens mij komt er vel fysieke arbeid aan te pas, en als de werkgever zo inschat dat Braddie dat niet kan met zijn omvang dan is hij fysiek dus niet geschikt voor die baan. Zo simpel is het. Het schoot hem bij een keer bukken al in de rug vertelde hij in een stream, en dat was het eerste uur al.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:13 schreef LurkJeRot het volgende:
Lijkt me ook iets dat helemaal niet mag trouwens, maar dit terzijde. Benieuwd wat Braad's jobcoach zei toen hij dit verhaal vertelde.
Okee. Nou, dat lijkt me niets raars, eigenlijk. Dus dat verhaal geloof ik best.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:14 schreef Voszje het volgende:
[..]
Brad heeft gezegd dat ze hem fysiek niet capabel achten.
Hij krijgt constant commentaar, hij is door lompe ook bedreigd met politie zegt hij net vanwege dat vloggen in de auto. Door Moira gisteren in de stream, in het topic constant door iedereen. Volgens mij flipt hij alleen als mensen hem helemaal de tyfus inschelden, goor zwijn dik varken dat soort teksten.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:11 schreef koemleit het volgende:
[..]
Je denkt niet dat als ie genaaid werd dat hij die persoon helemaal de kanker in zou schelden? Zoals eerder bewezen.
Verder ben ik 100% team stompzinnig.
Inderdaad de details die hij vertelt is allemaal om het "geloofwaardig" te laten lijken. De complimentjes die hij zichzelf geeft maar toch afgewezen omdat te dik, de makkelijkste reden met het minste gezeik van ons.
Sowieso het compliment ook wat ie zogenaamd kreeg omdat ie "op tijd" was. Wat een gelul niemand ever ooit krijgt een compliment op z'n eerste dag omdat ie op tijd was. Behalve sarcastisch (alles verneukt "nja je was in ieder geval op tijd"). En het zou een hele dag duren maar Mr bradge was er of niet of snel weer weg, maar had geen discipline om een hele dag te doen "alsof ie er was" dus verzon hij de 2 uur proeftijd en kon ie lekker weer verder gaan met wat ie wilde doen. Nl lekker live streamen uit z'n auto.
Dit topic is een broeinest van fake news.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:15 schreef koemleit het volgende:
[..]
Sorry ik ging er niet van uit dat iemand Fake News zou verspreiden over wat gezegd in stream. Blijkbaar wel.
Je liegt!quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:15 schreef Braddie het volgende:
Ja hi ha ho, ik zeg net de laatste minuut van de stream nogmaals wat er is gebeurd, en vervolgens word het hier naar eigen hand verdraait door mensen die lopen te sarren.
Pro-Tip: Ga eens weg uit dit topic.
Smerige stookactie als je dit echt verzint nuquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens hem is het wel zo gegaan zegt hij in de stream. Ze werden in een kamertje gewogen en gemeten en toen is gezegd dat hij te dik is.
Lijkt me heel krom en ook pijnlijk wel
Nee, ik doelde op dat meten en wegen verhaal dat iemand vertelde wat dus niet waar blijkt te zijn.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou ja, het ging best netjes volgens mij. Volgens mij komt er vel fysieke arbeid aan te pas, en als de werkgever zo inschat dat Braddie dat niet kan met zijn omvang dan is hij fysiek dus niet geschikt voor die baan. Zo simpel is het. Het schoot hem bij een keer bukken al in de rug vertelde hij in een stream, en dat was het eerste uur al.
Als Braddie door zijn proeftijd komt en er overkomt hem wat omdat hij boven zijn macht werkt dan is Peugeot aansprakelijk, ik zou het risico ook niet lopen.
Nee, dit denk ik totaal niet. Brad kankert lekker in de auto en op livestreams, ik denk dat hij 1 op 1 totaal niet zo'n grote bek heeft. Eerder integendeelquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:11 schreef koemleit het volgende:
[..]
Je denkt niet dat als ie genaaid werd dat hij die persoon helemaal de kanker in zou schelden? Zoals eerder bewezen.
Ik denk dat Braddie het dik zijn zelf erbij verzonnen heeft. Natuurlijk is dat de reden dat hij het werk niet kan doen maar ze zagen gewoon in dat hij niet de kracht heeft voor deze baan.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:16 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Nee, ik doelde op dat meten en wegen verhaal dat iemand vertelde wat dus niet waar blijkt te zijn.
Wel man.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Fake news dit. Hij zei hier niets van/over.
Natuurlijk is dat niet waarquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:16 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Nee, ik doelde op dat meten en wegen verhaal dat iemand vertelde wat dus niet waar blijkt te zijn.
quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:16 schreef Toto69 het volgende:
moet je natuurlijk geen scheef gezicht trekken he xD
In auto's/streams loop ik te schelden en te tieren.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:16 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Nee, dit denk ik totaal niet. Brad kankert lekker in de auto en op livestreams, ik denk dat hij 1 op 1 totaal niet zo'n grote bek heeft. Eerder integendeel
RTquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:17 schreef Moira. het volgende:
Er is nu al nauwelijks meer op te modden tegen deze sensatie-stokerij johtering mensen, gedraag je eens niet als een schoolpleinkleuter ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |