Omgquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel, want je gif had t over dalend IQ
Ik kan meeliften op een accountquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik zit niet bij Ziggo en om speciaal voor die 3-3,5 maanden GoT Ziggo af te nemen kan helaas niet
Normaal ben ik fan van alles wat Brit Marling (en Zal Batmanglij) aanraken, maar vond het toch matigquote:
Twin Peaks, Taboo, Riverdale. Of je moet die al op je 'moet nog samen kijken' lijstje hebben staanquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja veel dingen die ik nog samen moet kijken.
Heb Tele2quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ziggo-pakket met Horizon plus extra zenderpakket.
dingen die me niet echt interesseren. Vooral twin peaks niequote:Op donderdag 13 juli 2017 11:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Twin Peaks, Taboo, Riverdale. Of je moet die al op je 'moet nog samen kijken' lijstje hebben staan
Luchtig, weinig drama/horror/zombie *noteert*. Oké, lunch ze!quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dingen die me niet echt interesseren. Vooral twin peaks nie
Gewoon beetje luchtig. Weinig drama horror of zombies gerelateerd
Ik ga wel ff zoeken straks. Nu lunch
Gast er staan nog 5 users voor je in de rij wachtend tot Faxie een date krijgt.quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Luchtig, weinig drama/horror/zombie *noteert*. Oké, lunch ze!
Nou, dan kun je net zo goed het klooster ingaan danquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:02 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Gast er staan nog 5 users voor je in de rij wachtend tot Faxie een date krijgt.
Of nog even genieten van geen gezeur, poepen met de deur open, je zooi overal laten rondslingeren etc etcquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, dan kun je net zo goed het klooster ingaan dan
Dan mag Faxie wel opschietenquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:02 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Gast er staan nog 5 users voor je in de rij wachtend tot Faxie een date krijgt.
Dat kan niet in een klooster? Wel toch?quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:07 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Of nog even genieten van geen gezeur, poepen met de deur open, je zooi overal laten rondslingeren etc etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |