abonnement Unibet Coolblue
pi_172374483
Hi mensen!

Ik heb inmiddels mijn MBO N4 opleiding afgerond en wil graag een VWO diploma behalen voor de vervolgopleiding die ik O zo graag wil gaan volgen.
Ik wil dit bereiken door zelfstudie (heb namelijk niet zo een grote budget voor begeleiding etc helaas) via de staatsexamens.
Ik vind onderwerpen over psychologie altijd zo interresant en wil het daarom hierover doen, alleen weet ik nog niet zo zeker wat? Heeft iemand tips en weten jullie of het mogelijk is hierover?? Heb namelijk geen docent etc die het mij kan uitleggen.
- Verliefheid (Biologie? Wat het met je lichaam doet? Effect Op het brein etc)
- persoonlijkheidsstoornissen? Depressie? Ook het gevolg Op het lichaam dus biolgie?

Bedankt!
pi_172374984
Tip: ga hbo doen en haal je P dan kan je ook naar de uni en meer kans van slagen
pi_172375264
Verliefdheid is wel een mooi onderwerp. Neem aan dat je dan ook wilt schrijven over de biologische kant met neurotransmitters en hun effect op gedrag. Tof onderwerp.

Als je VWO aankunt ga je even zoeken op pubmed of Google scholar zoeken hoe eea werkt. Een tripje naar een universiteitsbibliotheek zal ook zeker helpen.
Whatever...
pi_172376074
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 22:06 schreef terrorsjaak het volgende:
Tip: ga hbo doen en haal je P dan kan je ook naar de uni en meer kans van slagen
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 23:33 schreef Meliss het volgende:
@rolstaart-Beer

Ik wil me namelijk aanmelden voor de opleiding Tandheelkunde. Ookal haal ik HBO P, moet ik daarnaast vwo deelcertificaten van zes vakken halen om te kunnen aanmelden voor de opleiding. En ondanks je al deze diploma's heb behaald, is je kans op toelating kleiner dan de vwo kandidaten.. Daarom vwo!
pi_172376097
Nature vs. nurture is trouwens ook wel een mooi onderwerp.
pi_172377763
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 22:06 schreef terrorsjaak het volgende:
Tip: ga hbo doen en haal je P dan kan je ook naar de uni en meer kans van slagen
Dat kan helaas niet voor de opleiding tandheelkunde/geneeskunde. Mocht ik toch mijn P halen, heb ik een hele kleine kans, maar dan moet ik wel in het bezit zijn van 6 veo deelcertificaten voor bepaalde vakken.. kan ik beter een volledige diploma behalen en mijn kans vergroten 😊
pi_172377801
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 22:16 schreef Spanky78 het volgende:
Verliefdheid is wel een mooi onderwerp. Neem aan dat je dan ook wilt schrijven over de biologische kant met neurotransmitters en hun effect op gedrag. Tof onderwerp.

Als je VWO aankunt ga je even zoeken op pubmed of Google scholar zoeken hoe eea werkt. Een tripje naar een universiteitsbibliotheek zal ook zeker helpen.
Bedankt voor de goede tips!!
pi_172377843
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 22:46 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Nature vs. nurture is trouwens ook wel een mooi onderwerp.
Inderdaaad!! Daar ga ik even over nadenken, bedankt!
pi_172380676
Had je het pws al niet 3 maanden geleden moeten inleveren?
There are only 151 Pokémon.
pi_172402214
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 08:02 schreef Eenskijken het volgende:
Had je het pws al niet 3 maanden geleden moeten inleveren?
Nee ik wil via het staatsexamen mijn vwo diploma halen, dus moet hem in 2018 opsturen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')