abonnement Unibet Coolblue
pi_172373738
Hi!

Ik heb onlangs een website opgezet met behulp van wordpress voor een project op school. Alles functioneert prima alleen heb ik bovenin het menu (onder het kopje contact) een storend rood dropdown menu die ik nu weg krijg.

Deze is het gevolg van een plugin (download manager) die ik ooit heb gedownload en geïnstalleerd, deze beviel echter niet dus meteen weer verwijderd. Dit irritante menuutje blijft echter hangen en krijg ik niet weg.

Wie o wie kan helpen, waar moet ik in godsnaam zijn?

Alvast bedankt!

De link naar de site staat in de spoiler

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 12 juli 2017 @ 21:58:30 #2
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_172374742
Installeer de plugin eens opnieuw en probeer hem eens uit te schakelen voordat je hem verwijderd..

Anders uitschakelen door het volgende te doen. Zoek het volgende bestand op, op je ftp server: wp-content/themes/themify-ultra/styles/header-top-bar.css

Open dit bestand in wordpad. Op regel 16 staat ".pull-down {"
Maak hieronder een regel aan en typ: display:none;

opslaan, uploaden/overschrijven en je menu is weg

[ Bericht 64% gewijzigd door denattedweil op 12-07-2017 22:13:39 (edit) ]
pi_172376711
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 21:58 schreef denattedweil het volgende:
Installeer de plugin eens opnieuw en probeer hem eens uit te schakelen voordat je hem verwijderd..

Anders uitschakelen door het volgende te doen. Zoek het volgende bestand op, op je ftp server: wp-content/themes/themify-ultra/styles/header-top-bar.css

Open dit bestand in wordpad. Op regel 16 staat ".pull-down {"
Maak hieronder een regel aan en typ: display:none;

opslaan, uploaden/overschrijven en je menu is weg
Ontzettende held! Bedankt, dit was het! Mijn site is gehost via strato en ik kon via de WP-manager inderdaad zo in de CSS van de site komen. Daar even gezocht naar dat pull down lijntje en eronder een lijntje geplakt met display:none;, weg probleem! Nogmaals bedankt :)
  woensdag 12 juli 2017 @ 23:56:23 #4
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_172377889
You're welcome, succes ermee! ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')