Lijkt me leuk!quote:Op woensdag 12 juli 2017 16:57 schreef Argo het volgende:
[..]
Hey Leonos gaan we samen darten dan met Braddie hij heeft er de bouw voor.
als een juweeltje dat van een 10km hoge trap flikkert misschienquote:
Dat is de oudijzer prijsquote:
heb hem al meermaals naar zijn telefoon zien kijken tijdens het rijdenquote:Op woensdag 12 juli 2017 16:57 schreef Moira. het volgende:
Zal wel met het excuus komen "ja maar ik kijk nu niet meer naar de comments tijdens het rijden".
Nee moet zo koken.quote:Op woensdag 12 juli 2017 16:57 schreef Moira. het volgende:
Wachten op Chai die alle quotes erbij pakt waar Brad zweert nooit meer te gaan livestreamen in de auto omdat hij nu écht écht wel doorheeft hoe gevaarlijk dat eigenlijk is.
Zal wel met het excuus komen "ja maar ik kijk nu niet meer naar de comments tijdens het rijden".
En hij is gewoon stil gaan staan op de stoep om comments te lezenquote:Op woensdag 12 juli 2017 16:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
heb hem al meermaals naar zijn telefoon zien kijken tijdens het rijden
Wil je soms dat Brad een hartaanval krijgt.quote:Op woensdag 12 juli 2017 16:58 schreef Argo het volgende:
Kan iemand doneren zodat hij Mac Donalds of Burger King gaat?
Dat niet, maar gewoon dat dit zijn laatste dag is dat hij kan snacken.quote:Op woensdag 12 juli 2017 16:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Wil je soms dat Brad een hartaanval krijgt.
Wat een onzin, braddie kan snacken wanneer hij wil. die hoeft echt niet naar jou, of naar mij, of naar wie dan ook te luisteren.quote:Op woensdag 12 juli 2017 16:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat niet, maar gewoon dat dit zijn laatste dag is dat hij kan snacken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |