quote:Op woensdag 12 juli 2017 17:09 schreef Ingolstadt het volgende:
"De comments gaan uit"
..
"Reageert op een comment"
Jij bent van mening dat dat niet zwaarlijvig is?quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nouja, enorm zwaarlijvig vind ik niet, ja ik ben 50 kilo te zwaar
Dat worden weer piepende bandjes.quote:Op woensdag 12 juli 2017 17:11 schreef Ingolstadt het volgende:
We gaan nu opgefokt weer de weg op, komt dat zien jongens.
Heb ik ook ja.quote:Op woensdag 12 juli 2017 17:11 schreef Argo het volgende:
Eigenlijk heeft Braddie wel een punt. Wanneer ik rij en praat met iemand ben ik beter gefocust dan wanneer ik rij en er niet bij ben met mijn gedachten dan komen de gevaarlijke situaties.
Als je gewoon wat praat maar verder focus hebt prima. Is veiliger dan rijden wanneer je niet gefocust bent.
Laatst kwam ik van de dokter en zat een beetje met alles wat besproken was, kan je zeggen rijden was best link... Mensen onderschatten dat.quote:
Men spreekt waarheden en is een 'psycholoog' en een 'stoker'quote:
Die heb ik overgenomen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 17:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waar is die lobi van jou heen die ik ooit van jou kreeg man
Nou weet je zonder flauwekul. Hij heeft wel een punt hij praat alleen wat. Het enige gevaar zit hem erin als hij zijn telefoon gaat checken onder het rijden. Wat ik hem nog niet heb zien doen meen ik.quote:Op woensdag 12 juli 2017 17:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Men spreekt waarheden en is een 'psycholoog' en een 'stoker'
Aldus anonieme gluiperige trolletjes
Oh ik citeer De Braad alleen maar even hoor.quote:Op woensdag 12 juli 2017 17:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waar is die lobi van jou heen die ik ooit van jou kreeg man
Verschil is wel dat de persoon naast wie je zit je meestal rust geeft, dat doet dit publiek niet natuurlijkquote:Op woensdag 12 juli 2017 17:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Laatst kwam ik van de dokter en zat een beetje met alles wat besproken was, kan je zeggen rijden was best link... Mensen onderschatten dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |