abonnement Unibet Coolblue
pi_172360350
Hi allemaal,

In het curriculum van de studie die ik volg (Economie) zijn voor aanstaande jaar twee keuzevakken voorgeschreven. Eén in het eerste semester en één in het tweede semester. Ik vroeg mij af of ik ook beide keuzevakken in het eerste semester kan volgen (of beide in het tweede semester). Dan heb ik tijdens het eerste semester dus zwaardere studielast (3 vakken tegelijk) en tijdens het tweede semester iets rustiger.

Dit zou voor mij heel goed uitkomen aangezien ik een stage aanbod heb voor tijdens het tweede semester. Wanneer ik echter op SIS kijk (waar de cijfers geregistreerd worden) is in de cijferlijst twee plekken voorbehouden voor specifiek een vak uit het eerste en tweede semester.

Ik dacht eigenlijk dat het niet uit zou maken in welke semester je je keuzevakken volgt, maar door de indeling in de cijferlijst ben ik toch gaan twijfelen, vandaar mijn vraag.

Hopelijk dat iemand deze verwarring kan ophelderen, alvast enorm bedankt!

NB. Ik heb de helpdesk van de UvA gemaild maar ik vermoed dat deze al op vakantie zijn / die antwoorden niet :(.
  zaterdag 15 juli 2017 @ 16:17:58 #2
446215 Bonjoooouuurr
cheese-eatin surrender monkey!
pi_172438883
Lijkt me wel. Zo lang jij je punten maar binnenhaalt vindt UvA alles goed.
pi_172439452
Denk dat het wel kan. Bij ons is er 15 ec keuzeruimte in de bachelor jaar 3. In semester 1 stond 10 ec en semester 2 5 ec. Ik heb in semester 1 10 ec gevolgd en 5 ec in semester 2. Was geen probleem. Als je het maar haalt zal het goed zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')