Kan ik beter die van je moeder of zusje mee sturen zekerquote:Op woensdag 12 juli 2017 06:17 schreef Karig_Hutje het volgende:
Misschien moet je niet steeds die naaktfoto van je meesturen als je reageert. Dat schrikt af.
Die van mijn moeder schrikt nog meer af. Tenzij je een begrafeniskist verkoopt.quote:Op woensdag 12 juli 2017 06:18 schreef HerrFritz het volgende:
[..]
Kan ik beter die van je moeder of zusje mee sturen zeker
Ja idd als je genoeg interesse hebt kan dat wel.quote:Op woensdag 12 juli 2017 06:23 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Daarom, niets meer "reserveren" en gewoon met meerdere mensen tegelijk in onderhandeling gaan, des te eerder heb je het verkocht.
Zovaak gehad dat mensen afspraken niet na kwamen of niet op komen dagen, niets laten weten of wat dan ook.
Precies, al heb ik ook het idee dat veel mensen voor de lol een bod plaatsen en niet serieus zijn, dat geeft nogal een vertekend beeldquote:Op woensdag 12 juli 2017 06:25 schreef HerrFritz het volgende:
[..]
Ja idd als je genoeg interesse hebt kan dat wel.
Word je toch ook schijtziek van dat er zo weinig reactie komt. Reageer dan überhaupt niet. Al er geen interesse is
Dat zou wel verklaren waarom ja. Maar dan heb je ook geen leven imhoquote:Op woensdag 12 juli 2017 06:27 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Precies, al heb ik ook het idee dat veel mensen voor de lol een bod plaatsen en niet serieus zijn, dat geeft nogal een vertekend beeld
Dan heb je pech, want ik verwijder je bod dan gewoon.quote:Op woensdag 12 juli 2017 06:33 schreef Karig_Hutje het volgende:
Er zijn ook mensen die als ze hetzelfde verkopen een heel hoog bod op je doen zodat het andere afschrikt en zij meer kans maken.
Moet je het wel herkennen als zijnde nep want meestal gaan ze net boven de eigen prijs zitten.quote:Op woensdag 12 juli 2017 06:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dan heb je pech, want ik verwijder je bod dan gewoon.
Oh hier heb ik wel wat aan, eens in de gaten houden of die bieders zelf ook wat verkopen, thnxquote:Op woensdag 12 juli 2017 06:33 schreef Karig_Hutje het volgende:
Er zijn ook mensen die als ze hetzelfde verkopen een heel hoog bod op je doen zodat het andere afschrikt en zij meer kans maken.
Haha jammer voor jequote:Op woensdag 12 juli 2017 07:28 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik heb afgelopen weekend voor het eerst iets gekocht via Marktplaats Ik had verwacht er wel een topic over te kunnen maken, maar het ging gewoon allemaal netjes en goed
Kutzooi.
Dat is ook een klacht: mensen die maar 1 foto bij de advertentie zetten.quote:Op woensdag 12 juli 2017 06:23 schreef HerrFritz het volgende:
Ik stuur sowieso geen foto's mee. Er staan er al genoeg degelijke foto's van de koopwaar in de advertentie
En er de afmetingen niet bij vermelden.quote:Op woensdag 12 juli 2017 10:13 schreef Krollie het volgende:
[..]
Dat is ook een klacht: mensen die maar 1 foto bij de advertentie zetten.
Wat biedt men dan voor jou?quote:
Of hoeveel GB een smartphone heeft.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:21 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
En er de afmetingen niet bij vermelden.
Kut-irritant.
Ik ben een beetje op zoek naar een terrarium. Dan vind je dus echt knakkers als dezequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |