abonnement Unibet Coolblue
pi_172363658
Kun je dit niet gewoon via Snapchat aan je vriendin vragen?
  Moderator / Miss SHO woensdag 12 juli 2017 @ 14:25:37 #27
22592 crew  Ole
pi_172363811
Gewoon stTus veranderen in single. En dan relatiestatus vetberen.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_172366565
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 12:24 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Nederlanders zijn best wel bekrompen eigenlijk.
Wat een opmerkelijk, onverwachts en mooi stukje zelfreflectie toon je daar.
"Pools are perfect for holding water"
pi_172367059
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 13:44 schreef Buurtzwaan het volgende:
Ik vraag me af hoe je überhaupt zoiets op iemand zijn pagina kan plaatsen zonder toestemming (ervan uitgaand dat ze jouw wachtwoord niet weet). Bij een tag vraagt facebook al of je het op je tijdlijn wilt plaatsen.
Dat moet je wel zelf instellen ;) (bij tijdlijn en taggen -Wie kan dingen op mijn tijdlijn plaatsen? )
Ts zal dat ws wel uit hebben staan
  woensdag 12 juli 2017 @ 16:50:08 #30
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_172367136
Dus.. is je probleem nou het technische aspect of gevoelskwestie van de status :? Want dit is wel R&P tenslotte..
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
  woensdag 12 juli 2017 @ 18:47:11 #31
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_172369513
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:37 schreef DrDentz het volgende:
Kan niet, dan zou er bij haar alleen staan "Heeft een relatie", zolang jij niet bevestigt staat er niet "Heeft een relatie met Morphs" anders kan idd iedereen een relatie met je starten. Dus ze heeft ingelogd op je account om het te bevestigen, en heeft ook al je chats gelezen en weet wat je Fok! account is. Hallo schatje!
Kan wel.

Zo heeft mijn man een tijdje geleden zijn status veranderd in getrouwd met mij. Stond er bij mij getrouwd met hem.
Kreeg ik ineens vragen van vage kennissen, ben je getrouwd, feli zeg (daardoor wist ik het). Moest ik weer uitleggen dat ik al bijkans 20 jaar getrouwd ben, heb hem dan ook hartelijk bedankt.
Ben al niet zo'n facebooker, baal al dat ik er voor een deel ingezogen ben, dit soort dingen maken het erger omdat mensen het persoonlijk nemen als je niet antwoord op dit soort onzin, ook al heb je al gezegd dat je amper wat met Facebook doet.

Moest het idd nog wel bevestigen, maar voordat ik dat deed stond het er al. Moest dus eigenlijk ontkennen, zonder (op tijd, wat ik natuurlijk niet was) ontkenning stond ik gewoon op getrouwd.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 juli 2017 @ 11:51:38 #32
163650 Greys
pi_172384275
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 13:44 schreef Buurtzwaan het volgende:
Ik vraag me af hoe je überhaupt zoiets op iemand zijn pagina kan plaatsen zonder toestemming (ervan uitgaand dat ze jouw wachtwoord niet weet). Bij een tag vraagt facebook al of je het op je tijdlijn wilt plaatsen.
Nope, alleen als je dat zelf zo ingesteld hebt, dat je eerst toestemming moet geven voordat een tag op jouw timeline komt. Als je dat niet hebt ingesteld - en standaard staat dat niet zo ingesteld! - komt een bericht van een ander waarin jij getagd bent gewoon op jouw timeline. Dus als Facebook dat aan jou vraagt hebt jij dat echt ooit zo ingesteld :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 16 juli 2017 @ 18:26:12 #33
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_172465424
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 18:47 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Kan wel.

Zo heeft mijn man een tijdje geleden zijn status veranderd in getrouwd met mij. Stond er bij mij getrouwd met hem.
Kreeg ik ineens vragen van vage kennissen, ben je getrouwd, feli zeg (daardoor wist ik het). Moest ik weer uitleggen dat ik al bijkans 20 jaar getrouwd ben, heb hem dan ook hartelijk bedankt.
Ben al niet zo'n facebooker, baal al dat ik er voor een deel ingezogen ben, dit soort dingen maken het erger omdat mensen het persoonlijk nemen als je niet antwoord op dit soort onzin, ook al heb je al gezegd dat je amper wat met Facebook doet.

Moest het idd nog wel bevestigen, maar voordat ik dat deed stond het er al. Moest dus eigenlijk ontkennen, zonder (op tijd, wat ik natuurlijk niet was) ontkenning stond ik gewoon op getrouwd.
Dat is echt raar! Stomme Facebook :(

Godzijdank heeft m'n vriend geen status-op-fb-zet-drang. Blegh fb official moeten anders telt het niet :(
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_172465679
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:14 schreef Morphs het volgende:
M'n vriendin wist dat niet ik zo van de 'facebook official' status ben en ze had daarom voor de grap op haar profiel ingesteld dat we een relatie hebben, zodat ik daarvan opeens een bericht zou krijgen.
Hilarische 'grap'. :')

As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_172468199
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 18:47 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Kan wel.

Zo heeft mijn man een tijdje geleden zijn status veranderd in getrouwd met mij. Stond er bij mij getrouwd met hem.
Kreeg ik ineens vragen van vage kennissen, ben je getrouwd, feli zeg (daardoor wist ik het). Moest ik weer uitleggen dat ik al bijkans 20 jaar getrouwd ben, heb hem dan ook hartelijk bedankt.
Ben al niet zo'n facebooker, baal al dat ik er voor een deel ingezogen ben, dit soort dingen maken het erger omdat mensen het persoonlijk nemen als je niet antwoord op dit soort onzin, ook al heb je al gezegd dat je amper wat met Facebook doet.

Moest het idd nog wel bevestigen, maar voordat ik dat deed stond het er al. Moest dus eigenlijk ontkennen, zonder (op tijd, wat ik natuurlijk niet was) ontkenning stond ik gewoon op getrouwd.
Jeetje, wat een struggles in je leven. Hopelijk kom je er bovenop.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_172635412
Je vriendin weet allang je wachtwoord.
En ze heeft ook allang de code van je telefoon bekeken door steeds te focusen op 1 cijfer.
Dus de eerste 25 x cijfer 1, de volgende 25 x dat je ontgrendelde op cijfer 2, etc. etc.
5 Ferrari's op videoband!
pi_172637106
Vriendin dumpen
Facebook deleten
Advocaat in de arm nemen
Hit the gym.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')