abonnement Unibet Coolblue
pi_172339123
Hi allemaal,

Lang getwijfeld om over het volgende te beginnen, maar laat ik het toch maar eens doen. Ik ben namelijk bang om mijn vriendin kwijt te raken maar vooral ook dat ik haar signalen verkeerd oppak.

Ik ben inmiddels een jaar met haar samen (we zijn beiden bijna 30). De eerste keer dat we elkaar zagen was er meteen, binnen een seconde, een wederzijdse klik en hadden we de grootste lol om van alles en nog wat. Toen het allemaal wat serieuzer werd, en dat gebeurde al na een paar weken, begonnen we ook over exen te praten en kwam boven tafel dat ze heel veel mannen heeft gehad. Niks mis mee, dat is immers van voor mijn tijd, maar het maakte mij wel bang. Bang dat ik misschien maar een pleziertje voor even zou zijn. En ondanks dat we het eigenlijk altijd leuk hadden, begon ik ook steeds vaker op een vervelende manier bevestiging voor onze relatie te zoeken. Vervelende dingen tegen haar te zeggen over haar verleden om dan maar te horen dat IK belangrijker was dan die mannen van vroeger etc. Tijdens ruzies ben ik regelmatig weggelopen en liet ik haar smeken om terug te komen. Het gekke is: ik hield enorm van haar en deed dat soort dingen alleen om bevestiging te krijgen. Natuurlijk heeft zij dat heel anders (en als pijnlijk en vernederend ervaren).

Toch hadden we het al wel over trouwen, over een nieuw huis en over een kindje. Indicaties voor mij dat de relatie gewoon goed zat. Onlangs hadden we weer een ruzie - ik was weer de fout in gegaan en gezegd dat ik het allemaal niet wist - en toen heeft ze me gezegd dat ik pas een paar dagen later terug zou mogen komen omdat ze even rust wilde. Ik sprak veel op haar in, dat ik het niet meer zou doen en van haar houd, maar moest toch wachten. Toen we weer bij elkaar waren was het meteen gezellig, maar benadrukte ze nogmaals dat dit niet nog één keer moest gebeuren.

Maar vorige week is het op vakantie weer misgegaan en heb ik haar zelfs uitgescholden. En ja, zelfs ik snap (hoe gek het ook klinkt) dat dat niet normaal is. Een dag later - weer in Nederland - heeft ze gezegd dat ze dit echt niet meer kan en we zijn uit elkaar gegaan.

Ik sprak op haar in, maar kreeg steeds dezelfde reactie via app: 'ik kan het niet meer. Werk aan jezelf en misschien dat het dan over een paar weken weer goedkomt. Dan staat de deur zeker nog open, maar voor nu kan ik het gewoon niet'. Ondertussen verwijt ze me dat ze haar hele leven is kwijtgeraakt en haar vrijheid en bang is geworden om me dingen eerlijk te vertellen.

Ik heb een week benadrukt dat ik het echt zal veranderen en er zelfs voor naar een psych ga. Maar ik kreeg steeds de reactie dat ze tijd nodig had en het niet meer kon. Gisteren ben ik nog even naar haar toe gelopen om de sleutel terug te geven en ik smeekte haar om terug te komen. Maar dat deed ze niet, ondanks dat ze wel dingen zei als 'natuurlijk zit ik het liefste met jou op de bank' en 'natuurlijk wil ik het liefste leuke dagen met je weg'. Aan de andere kant is er haar omgeving die aangeeft dat als dit blijkbaar de aard van mijn beestje is, dat niet zal veranderen en dat ze gek is dat ze überhaupt nog met me praat. Overigens gaf ze in dit gesprek aan dat ze 'natuurlijk' van me houdt en dat ik misschien eens iets moet opschrijven naar haar omdat ik dat 'goed' kan.

Dus gisteren een hele lange mail gestuurd met mijn gevoel en de kern van de boodschap was: ik wil heel graag een kans, ik zie wat er moet veranderen en ik zie jou nog steeds als de vrouw van mijn dromen met wie ik een kind en huis wil. Maar, dan moet jij daar voor openstaan. En misschien verdien ik die kans wel helemaal niet.

Als reactie op die mail kreeg ik een appje: 'dank je wel, dit doet me veel. Echt heel lief van je. Je weet niet half hoe belangrijk die mail voor me is'. Waarop ik reageerde 'Dan hoop ik dat je het echt serieus neemt en dat het ons dichter bij elkaar brengt. Alles wat ik heb geschreven is gemeend.'

Daarop gaf zij - voor mij redelijk onverwachts - ineens aan: 'Dat weet ik lief. Alles komt goed'. En ook gaf ze aan dat we nog altijd bij elkaar zouden blijven, maar wel dat we het echt rustig aan moeten doen en dat het nu echt echt echt moet veranderen omdat ze anders weggaat, ook al doet dat mij nog zo'n pijn.

Toen ik vroeg: 'snel weer knuffelen'? antwoordde ze dat we woensdag, morgen dus, even wat leuks gaan doen en weer lekker lachen. Prima, zou je zeggen. maar als ik dan naar vandaag kijk, is ze héél kortaf op de app. Of beter gezegd: ze is veel online maar stuurt me niet echt iets en als ik haar vraag antwoordt ze wel, maar krijg ik geen vragen terug.

Dus, wat moet ik hier van denken? Denken jullie dat ze er echt voor gaat? Of misschien wel niet? Wat moet ik doen, contact zoeken of haar laten komen? Ik heb geen idee!
pi_172339164
Zijn jullie echt 30? :')
  dinsdag 11 juli 2017 @ 12:49:28 #3
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_172339175
Nu niks doen. Jullie zien elkaar woensdag. Niet appen en meer aandacht van haar vragen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_172339196
Je hebt haar vertrouwen meerdere malen geschonden en nu moet je een pas op de plaats doen. En dus niet stalken via de app.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_172339223
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 12:49 schreef MissButterflyy het volgende:
Nu niks doen. Jullie zien elkaar woensdag. Niet appen en meer aandacht van haar vragen.
Dat lijkt me inderdaad het beste en als nodig wil ik haar die rust ook zeker geven. Maar ben zo bang dat ze nu zegt dat we het echt gaan proberen en het goed komt, maar dat ze onbewust toch afscheid van me aan het nemen is?
pi_172339234
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 12:50 schreef Jordy-B het volgende:
Je hebt haar vertrouwen meerdere malen geschonden en nu moet je een pas op de plaats doen. En dus niet stalken via de app.
Eens! Maar als jij het hele verhaal zo hoort, verwacht je dan dat ze serieus is in haar stelling dat het goed komt en we het dus samen gaan proberen?
pi_172339236
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 12:48 schreef Fifa.17 het volgende:
Zijn jullie echt 30? :')
Zelfs mensen van 30 doen wel eens domme dingen ;)
pi_172339264
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 12:52 schreef Bolters het volgende:

[..]

Eens! Maar als jij het hele verhaal zo hoort, verwacht je dan dat ze serieus is in haar stelling dat het goed komt en we het dus samen gaan proberen?
Hoe vaak stoot een ezel zich normaal gesproken aan dezelfde steen?

Je hebt haar vertrouwen geschonden, meerdere malen en je moet je beseffen dat dat iedere keer een enorme klap is. Je kan je niet als een eikel gedragen, excuses aanbieden, om je weer als een eikel te gedragen, om weer je excuses aan te bieden, om je weer als een eikel te gedragen, etc.

De bal ligt nu bij haar, je mag blij zijn als ze nog met je verder wil, maar ik zou me de komende periode knap gedeisd houden, want de koek is bijna op.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_172339289
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 12:54 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Hoe vaak stoot een ezel zich normaal gesproken aan dezelfde steen?

Je hebt haar vertrouwen geschonden, meerdere malen en je moet je beseffen dat dat iedere keer een enorme klap is. Je kan je niet als een eikel gedragen, excuses aanbieden, om je weer als een eikel te gedragen, om weer je excuses aan te bieden, om je weer als een eikel te gedragen, etc.

De bal ligt nu bij haar, je mag blij zijn als ze nog met je verder wil, maar ik zou me de komende periode knap gedeisd houden, want de koek is bijna op.
Dat is heel duidelijk en die verantwoordelijkheid neem ik ook op me. Ik mailde haar dus ook dat ik die kans eigenlijk niet verdien.

Zij geeft vervolgens aan dat het wel goed komt en we bij elkaar blijven. Maar als ze dan zo kortaf appt, weet ik niet zo goed wat ik daarvan moet vinden!
pi_172339298
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 12:56 schreef Bolters het volgende:

[..]

Dat is heel duidelijk en die verantwoordelijkheid neem ik ook op me. Ik mailde haar dus ook dat ik die kans eigenlijk niet verdien.

Zij geeft vervolgens aan dat het wel goed komt en we bij elkaar blijven. Maar als ze dan zo kortaf appt, weet ik niet zo goed wat ik daarvan moet vinden!
Niks. Je moet ophouden met appen en wachten tot je elkaar weer ziet.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_172339305
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 12:57 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Niks. Je moet ophouden met appen en wachten tot je elkaar weer ziet.
Duidelijker kan niet! Denk ook wel dat je gelijk hebt hoor. Weet ik eigenlijk wel zeker. Maar lastig is het wel.
pi_172339313
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 12:52 schreef Bolters het volgende:

[..]

Zelfs mensen van 30 doen wel eens domme dingen ;)
Nou, vooruit dan ;)

Dus, wat iedereen al zegt. Ga haar niet wanhopig stalken op Whatsapp, daar heb je alleen maar jezelf mee. Wacht rustig af en doe niks raars.
pi_172339326
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 12:57 schreef Bolters het volgende:

[..]

Duidelijker kan niet! Denk ook wel dat je gelijk hebt hoor. Weet ik eigenlijk wel zeker. Maar lastig is het wel.
Tja, wie zijn billen brandt...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_172339341
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 12:58 schreef Fifa.17 het volgende:

[..]

Nou, vooruit dan ;)

Dus, wat iedereen al zegt. Ga haar niet wanhopig stalken op Whatsapp, daar heb je alleen maar jezelf mee. Wacht rustig af en doe niks raars.
Haha!

Maar inderdaad, zo ver ben ik ook wel hoor. Mijn vraag is meer: in hoeverre denk(en) jij/jullie dat ze dit oprecht een kans geeft gezien haar reactie gisteren op mijn mail etc.
pi_172339354
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 12:58 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Tja, wie zijn billen brandt...
Zo is het ook gewoon. Ik hoef ook niet te horen dat ik het goed heb aangepakt, want ik heb haar echt belachelijk behandeld en dat verdient ze niet.
pi_172339358
Ik denk dat je het los moet laten en gewoon moet wachten. Piekeren heeft geen zin en verandert ook niets.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 13:01:28 #17
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_172339393
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 12:59 schreef Bolters het volgende:

[..]

Haha!

Maar inderdaad, zo ver ben ik ook wel hoor. Mijn vraag is meer: in hoeverre denk(en) jij/jullie dat ze dit oprecht een kans geeft gezien haar reactie gisteren op mijn mail etc.
Geen idee. Heb geen glazen bol.
Het is afwachten nu voor je.
Wie dit leest is een lezer van dit
  Forum Admin dinsdag 11 juli 2017 @ 13:02:04 #18
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_172339402
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 12:45 schreef Bolters het volgende:
Ondertussen verwijt ze me dat ze haar hele leven is kwijtgeraakt en haar vrijheid en bang is geworden om me dingen eerlijk te vertellen.
Lijkt me een meer dan terecht verwijt als ik zo je gedrag eens lees.

Ophouden met bellen en aandacht vragen. I.p.v. daarvan direct zichtbare stappen maken om aan jezelf en je onzekere gedoe te gaan werken. Ik gok inderdaad dat je daar hulp bij nodig hebt want dit gedrag zou je niet meer verwachten op je 30ste.
Pas als je daadwerkelijk zichtbare stappen vooruit gemaakt hebt zou ik voorzichtig weer eens iets proberen af te spreken. Gewoon een drankje doen en lol maken. Laat zien dat je aan jezelf gewerkt hebt.
pi_172339403
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 12:59 schreef Bolters het volgende:

[..]

Haha!

Maar inderdaad, zo ver ben ik ook wel hoor. Mijn vraag is meer: in hoeverre denk(en) jij/jullie dat ze dit oprecht een kans geeft gezien haar reactie gisteren op mijn mail etc.
Ik ken haar natuurlijk niet dus dat is heel moeilijk in te schatten.

Wat ik wel kan zeggen is dat het nu nog niet definitief klaar is, anders had ze niet zo gereageerd. Ze heeft nog gevoelens voor je, maar ik denk wel dat je nu dichtbij de laatste druppel bent die de emmer kan doen laten overlopen.

Dus: geef haar ruimte die ze nodig heeft, forceer niks en wie weet komt alles nog goed.
pi_172339458
stoppen met verwachtingen van haar te hebben. Zij hoeft helemaal niets nu en ze is nergens toe verplicht. Als zij ruimte wilt dan moet je haar die geven.
focus je op jezelf en op de zaken die je wilt verbeteren zodat je niet meer in dezelfde valkuilen stapt.
ka·na·rie de; m -s geel vogeltje, populair als huisdier
pi_172339469
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 12:52 schreef Bolters het volgende:

[..]

Eens! Maar als jij het hele verhaal zo hoort, verwacht je dan dat ze serieus is in haar stelling dat het goed komt en we het dus samen gaan proberen?
Ik verwacht het wel.

Mijn vrouw en ik hebben ook in dezelfde situatie gezeten jaren terug, en soms willen vrouwen het je gewoon even laten voelen. Laat maar zien dat je haar echt terug wil.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_172339491
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 13:02 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Lijkt me een meer dan terecht verwijt als ik zo je gedrag eens lees.

Ophouden met bellen en aandacht vragen. I.p.v. daarvan direct zichtbare stappen maken om aan jezelf en je onzekere gedoe te gaan werken. Ik gok inderdaad dat je daar hulp bij nodig hebt want dit gedrag zou je niet meer verwachten op je 30ste.
Pas als je daadwerkelijk zichtbare stappen vooruit gemaakt hebt zou ik voorzichtig weer eens iets proberen af te spreken. Gewoon een drankje doen en lol maken. Laat zien dat je aan jezelf gewerkt hebt.
Volgens mij ook wel duidelijk dat ik dat ook terecht vind. Maar dat maakt het niet minder vervelend. Verder eens!
pi_172339494
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 13:02 schreef Fifa.17 het volgende:

[..]

Ik ken haar natuurlijk niet dus dat is heel moeilijk in te schatten.

Wat ik wel kan zeggen is dat het nu nog niet definitief klaar is, anders had ze niet zo gereageerd. Ze heeft nog gevoelens voor je, maar ik denk wel dat je nu dichtbij de laatste druppel bent die de emmer kan doen laten overlopen.

Dus: geef haar ruimte die ze nodig heeft, forceer niks en wie weet komt alles nog goed.
Thnx!
pi_172339507
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 13:05 schreef spoeleh het volgende:
stoppen met verwachtingen van haar te hebben. Zij hoeft helemaal niets nu en ze is nergens toe verplicht. Als zij ruimte wilt dan moet je haar die geven.
focus je op jezelf en op de zaken die je wilt verbeteren zodat je niet meer in dezelfde valkuilen stapt.
Dat moet ik sowieso echt doen!
pi_172339516
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 13:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik verwacht het wel.

Mijn vrouw en ik hebben ook in dezelfde situatie gezeten jaren terug, en soms willen vrouwen het je gewoon even laten voelen. Laat maar zien dat je haar echt terug wil.
Maar misschien was die situatie toch een beetje anders? Langer bij elkaar etc? Was jij toen ook vervelend naar haar toe? En hoe heb jij dat aangepakt om het goed te maken dan? Laten zien door wél contact te maken of juist rust te geven?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')