abonnement Unibet Coolblue
pi_172340908
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 14:08 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Ik heb niet eens een tent :'(
Slim!
pi_172340937
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 13:26 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik denk dat dat laatste wel meevalt.
De bosjes in Amsterdam hebben geen trotse boswachters die hun werk met liefde en passie doen, ter bescherming van de natuur. De Veluwe wel. Dus daar wordt wel gehandhaafd.
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 11 juli 2017 @ 14:15:52 #53
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_172340978
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 14:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Blijkbaar is het heel moeilijk voor jou om te zien of iets als feit is gesteld, of als vraag.

Dat jij niet weet dat antwoorden op dit soort vragen langer op zich laten wachten is zo erg niet (het is jouw vak niet), maar het speelt duidelijk wel een rol in jouw onbegrip. Anders zou je er niet over klagen.

Mijn arrogantie in dezen is volledig op zijn plaats.

Zoek eens op youtube: ignorance is not a virtue.
'Blijkbaar heel moeilijk voor jou'
'Dat jij niet weet'
'onbegrip'

En dan dan nog wat halfbakken advies of tips geven ook nog...

:') _O-

Jij mag het laatste woord hoor ^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 14:14 schreef probeer het volgende:

[..]

De bosjes in Amsterdam hebben geen trotse boswachters die hun werk met liefde en passie doen, ter bescherming van de natuur. De Veluwe wel. Dus daar wordt wel gehandhaafd.
VEM niet tegenspreken hij weet wel hoe alles werkt hoor.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_172341059
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 14:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Je gaat mij toch niet vertellen dat een gemeente die iedere foutparkeerder in no time een parkeerklem aan kan smeren geen budget heeft voor handhaving van dit soort geneuzel?
Maar blijkbaar ga jij me wel vertellen dat wanneer het over wildkampeerders gaat, het wachten op antwoord op wat simpele vragen, plus daadwerkelijke handhaving, 2 maanden moet duren (zo niet langer, want dit speelde in mei dus ook al)?
"Pools are perfect for holding water"
pi_172341072
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 14:14 schreef probeer het volgende:

[..]

De bosjes in Amsterdam hebben geen trotse boswachters die hun werk met liefde en passie doen, ter bescherming van de natuur. De Veluwe wel. Dus daar wordt wel gehandhaafd.
Toch loop je daar ook net wat minder in de gaten. Je moet natuurlijk geen bungalowtent pakken en een groot kampvuur maken.
pi_172341090
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 14:15 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

'Blijkbaar heel moeilijk voor jou'
'Dat jij niet weet'
'onbegrip'

En dan dan nog wat halfbakken advies of tips geven ook nog...

:') _O-

Jij mag het laatste woord hoor ^O^

[..]

VEM niet tegenspreken hij weet wel hoe alles werkt hoor.
Het is wel een gevoelig teentje.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 14:20:43 #57
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_172341106
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 14:20 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het is wel een gevoelig teentje.
Aldus de knul die hele teksten met bagger schrijft :D
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_172341122
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 14:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Toch loop je daar ook net wat minder in de gaten. Je moet natuurlijk geen bungalowtent pakken en een groot kampvuur maken.
Geloof me, ik heb vaak genoeg wild-gekampeerd op diverse plaatsen in Europa. En een natuurpark is vaak een locatie waar je, zelfs als je je heel verdekt opstelt, binnen no-time weggebonjourd wordt. Met boete, op vriendelijke toon maar bij de arm genomen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_172341127
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 14:19 schreef probeer het volgende:

[..]

Maar blijkbaar ga jij me wel vertellen dat wanneer het over wildkampeerders gaat, het wachten op antwoord op wat simpele vragen, plus daadwerkelijke handhaving, 2 maanden moet duren (zo niet langer, want dit speelde in mei dus ook al)?
Ja, want die antwoorden zijn politiek gevoelig en o wee als de wethouder er gezeik van krijgt.

Ik verdedig het niet, het is simpelweg gebruikelijk.
pi_172341169
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 13:18 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Dus ik mag in NL overal mijn tent neerzetten want het is mijn "huis"?
Van mij mag je.
pi_172341227
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 14:10 schreef Dven het volgende:

[..]

Geen electra en het hele blok dat gebruik moet maken van één koudwaterkraantje _O_
woon jij dáár?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_172341246
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 14:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja, want die antwoorden zijn politiek gevoelig en o wee als de wethouder er gezeik van krijgt.

Ik verdedig het niet, het is simpelweg gebruikelijk.
'Het is simpelweg gebruikelijk' is inderdaad geen verdediging. Meer een halfzacht excuus waarmee je impliceert dat het wel prima is zo. Maar ok, ik heb geen zin in een semantische discussie, dus het zal wel. Ik heb er geen last van.
"Pools are perfect for holding water"
pi_172341258
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 14:21 schreef probeer het volgende:

[..]

Geloof me, ik heb vaak genoeg wild-gekampeerd op diverse plaatsen in Europa. En een natuurpark is vaak een locatie waar je, zelfs als je je heel verdekt opstelt, binnen no-time weggebonjourd wordt. Met boete, op vriendelijke toon maar bij de arm genomen.
Ik geloof best dat elders in Europa zo gewerkt wordt. Maar in Nederland? Daar is men toch niet zo van het direct beboeten.

De boswachter waar ik opgroeide was zelfs meer van het opvolgend waarschuwen (die enkele keer dat hij iets zag).
pi_172341296
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 14:27 schreef probeer het volgende:

[..]

'Het is simpelweg gebruikelijk' is inderdaad geen verdediging. Meer een halfzacht excuus waarmee je impliceert dat het wel prima is zo. Maar ok, ik heb geen zin in een semantische discussie, dus het zal wel. Ik heb er geen last van.
Ik denk dat voor de meeste vragen die gesteld worden geldt: die ambtenaren hebben wel wat beters te doen dan daarop antwoorden. Ik heb liever dat men opschiet als ik weer een vergunning aanvraag. ;)
pi_172341339
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 14:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik geloof best dat elders in Europa zo gewerkt wordt. Maar in Nederland? Daar is men toch niet zo van het direct beboeten.

De boswachter waar ik opgroeide was zelfs meer van het opvolgend waarschuwen (die enkele keer dat hij iets zag).
Als ik over enkele dagen weer thuis ben zal ik mijn boete voor wildkamperen op de Veluwe proberen terug te vinden.

Een natuurgebied is in die zin een stuk minder beveiligd dan een natuurpark. Bij het eerste (bv een bos) vind je wellicht 1 boswachter, die ook nog eens best een vrije dag zou kunnen hebben. Bij een natuurpark heb je te maken met een organisatie die die shit in goede banen leidt. Meerdere boswachters die met elkaar in contact staan en zulks. Bescherming van de flora en fauna is ook wat belangrijker in een natuurpark.

Maargoed, ook weer allemaal vrij off-topic. Ik zou wild-kamperen op de Veluwe iig afraden.
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 11 juli 2017 @ 14:34:47 #66
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_172341415
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 14:27 schreef Nielsch het volgende:

[..]

woon jij dáár?
Ja maar gelukkig heb ik extra accu's voor m'n laptop en een dongel _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 11 juli 2017 @ 14:36:31 #67
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_172341466
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 14:34 schreef Dven het volgende:

[..]

Ja maar gelukkig heb ik extra accu's voor m'n laptop en een dongel _O_
En bloeddorstige waakhonden.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_172341666
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 14:32 schreef probeer het volgende:

[..]

Als ik over enkele dagen weer thuis ben zal ik mijn boete voor wildkamperen op de Veluwe proberen terug te vinden.

Een natuurgebied is in die zin een stuk minder beveiligd dan een natuurpark. Bij het eerste (bv een bos) vind je wellicht 1 boswachter, die ook nog eens best een vrije dag zou kunnen hebben. Bij een natuurpark heb je te maken met een organisatie die die shit in goede banen leidt. Meerdere boswachters die met elkaar in contact staan en zulks. Bescherming van de flora en fauna is ook wat belangrijker in een natuurpark.

Maargoed, ook weer allemaal vrij off-topic. Ik zou wild-kamperen op de Veluwe iig afraden.
Ik vertik het anders ook om naast Roma te gaan kamperen.

(Ik vertik het namelijk om te gaan kamperen)
pi_172341707
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 14:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik vertik het anders ook om naast Roma te gaan kamperen.

(Ik vertik het namelijk om te gaan kamperen)
Je bent immers niet voor niets VVD-er ;)
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 11 juli 2017 @ 14:46:34 #70
168739 Red_85
'echt wel'
pi_172341750
Doe je hier niet heel snel wat aan, ben je te laat en start de verloedering.
Tuigvolk met tuiggedrag. Wegwezen er mee.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_172341856
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 13:45 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik doe dat niet op basis van jou als persoon maar op waar jij in gelooft, op de partij en hun plannen. En dat kan prima. Dat is anders als wat jij doet. Probeer dat nou te snappen :D je bent minder intelligent dan je voor doet komen.

[..]

VEM weet toch wel hoe de wereld werkt dus hij heeft gewoon gelijk hoor.

[..]

Daarom idd, beter laat dan niet... kritiek op die laksheid hebben is echt belachelijk. Toch?
Het is niet zo moeilijk te doorzien wat hier gebeurd. Oom agent komt even langs, sommeert deze mensen hun boeltje te pakken en geeft ze een boete. Vervolgens zodra oom agent weer uit het zicht is zetten ze hun tentje gewoon weer op en die boete wordt uiteraard niet betaald. Als na vele maanden uit de administratie van het CJIB blijkt dat de boete nog altijd niet betaald is zijn ze allang weer verdwenen richting het Oostblok omdat het weer hier kouder en natter wordt dus de bedelinkomsten dalen. En mocht een ijverige agent eens een tent in beslag nemen, dan kopen ze gewoon een nieuwe voor een tientje bij de Aldi.

Dat jij er van maakt dat politici dit graag willen ligt toch echt aan jou ;)
  dinsdag 11 juli 2017 @ 14:52:27 #72
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_172341913
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 14:50 schreef Hugo862 het volgende:

[..]

Het is niet zo moeilijk te doorzien wat hier gebeurd. Oom agent komt even langs, sommeert deze mensen hun boeltje te pakken en geeft ze een boete. Vervolgens zodra oom agent weer uit het zicht is zetten ze hun tentje gewoon weer op en die boete wordt uiteraard niet betaald. Als na vele maanden uit de administratie van het CJIB blijkt dat de boete nog altijd niet betaald is zijn ze allang weer verdwenen richting het Oostblok omdat het weer hier kouder en natter wordt dus de bedelinkomsten dalen. En mocht een ijverige agent eens een tent in beslag nemen, dan kopen ze gewoon een nieuwe voor een tientje bij de Aldi.

Dat jij er van maakt dat politici dit graag willen ligt toch echt aan jou ;)
Dat je zo dom bent om alles letterlijk te nemen zoals VEN doet, is jouw probleem.

Kan mij ook echt niet voorstellen dat er mensen zijn die het zo willen, met zoveel ellende in de wereld.. al lijkt het soms wel zo, gezien hoe de wereld nu loopt. Dat probeer ik er mee te zeggen... cynisme heet dat geloof ik.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_172343748
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 13:18 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Dus ik mag in NL overal mijn tent neerzetten want het is mijn "huis"?
250 euro boete voor wildcamperen oid.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 18:20:30 #74
117098 Hathor
Effe niet
pi_172346383
Waar hebben die lui zin in zeg, in een tentje in een bos gaan zitten. :{ Nu is het nog wel te doen, maar als het straks kouder gaat worden ben je aardig genaaid.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_172347258
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 14:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik geloof best dat elders in Europa zo gewerkt wordt. Maar in Nederland? Daar is men toch niet zo van het direct beboeten.

De boswachter waar ik opgroeide was zelfs meer van het opvolgend waarschuwen (die enkele keer dat hij iets zag).
"waar ik opgroeide". Dat impliceert dat het enige tijd geleden is. Ik weet niet hoe lang, maar tegenwoordig gaat het er echt wel anders aan toe in natuurparken. En terecht.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')