abonnement Unibet Coolblue
pi_172329374
Hi!

Ik heb vanwege het wisselen van baan 'slechts' 1 weekje zomervakantie deze zomer. Ik zou graag samen met mijn vriendin 3 dagen (2 nachten) weg willen. Zou dus in Nederland, Belgie of (niet te ver in) Duitsland kunnen.

Hebben jullie nog tips over leuke plekken om 3 dagen te verbrengen?

Alvast bedankt voor het meedenken! alle tips zijn welkom :)
pi_172329764
Wat zoeken jullie precies? Natuur? Cultuur? Actief? Passief?

Het heeft naar mijn idee niet zo heel veel zin om lukraak wat plaatsen/gebieden in ned/bel/lux/dui/fra op te noemen.

Enne, waar moet je vandaan komen en wat is je manier van vervoer :)
Voor wat foto's, kijk hier
pi_172330316
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 21:56 schreef polariteit het volgende:
Wat zoeken jullie precies? Natuur? Cultuur? Actief? Passief?

Het heeft naar mijn idee niet zo heel veel zin om lukraak wat plaatsen/gebieden in ned/bel/lux/dui/fra op te noemen.

Enne, waar moet je vandaan komen en wat is je manier van vervoer :)
Wij bezoeken graag dingetjes. Kan van alles zijn, leuke steden/dorpen maar mag ook een mooi natuurgebied zijn met kabbelende beekjes. Actief/passief maakt niet echt uit, beide is een optie.

We hebben een auto tot onze beschikking dus alles op zo'n 3/4/5 uur rijden is prima! (wonen dicht aan de duitse grens in Overijssel).
pi_172331820
Nouja eigenlijk dit. In de buurt van monschau. http://www.reisroutes.be/(...)-autoroute-63-5.aspx Je kunt daar evt mooi mountainbiken in de bossen of gewoon rondtouren Met twee uur zit je in Luxemburg

[ Bericht 32% gewijzigd door ._HAAK_. op 10-07-2017 23:31:03 ]
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
pi_172333221
Antwerpen, leuke stad mooi centrum en genoeg te doen.
  User die je het meest gemist hebt 2022 dinsdag 11 juli 2017 @ 09:31:13 #6
78918 SeLang
Black swans matter
pi_172335807
Het Moezeldal is leuk. Kun je relaxed langs de rivier rijden, schitterend landschap op de hele route, veel leuke plaatsjes met mooie huisjes, kastelen, wijn proeven, etc. Ook leuke wandelingen mogelijk in de heuvels en wijnvelden. Ideaal om met een vriendin te doen voor een korte vakantie en het is niet zo ver rijden.

"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_172336472
Wat SeLang zegt: Moezeldal is inderdaad wel leuk en afwisselend. Omgeving Trier of omgeving Cochem bijvoorbeeld :)
Voor wat foto's, kijk hier
  dinsdag 11 juli 2017 @ 13:26:36 #8
79273 18konijn
Rey de Copán
pi_172339932
Nog iets dichterbij dan de Moezel: het Ahrdal, leuk wandelen en fietsen.
It's not a lie, if you believe
pi_172341756
Waarom per sé in Nederland, België of Duitsland? Met WizzAir zit je zo in hele leuke steden in Midden- of Oost-Europa. Genoeg bestemmingen vanaf Weeze dacht ik zo.

Of vlieg van Groningen Airport naar Gdansk. Leuk stadje, lekker rondwandelen, genoeg te zien, heerlijk uit eten, goed uitgaansleven, met goed weer kun je heerlijk naar het strand van Sopot, strandtentjes, boulevard, goedkope cocktails...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173137165
En ook als je wilt kamperen? Zijn er ook mensen die campings etc (i.v.m. douchen aanraden)?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')