Niet professioneel maar als je al dagenlang getreiterd en met stenen en flessen bekogeld wordt dan kan ik me voorstellen dat er een keer iets knapt. Menselijke reactie vind ik.quote:Op maandag 10 juli 2017 19:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zie hier:
http://www.dumpert.nl/med(...)itie_is_het_beu.html
Agenten rijden in busje en willen rechts afbuigen. Helaas staat er daar iemand die dat wil vertragen of misschien zelfs voorkomen. Agent stapt uit en hoekt de persoon op zijn gezicht, of althans dat tracht hij te doen. Lijkt er namelijk op dat ie niet vol raak was.
Maar goed, dit soort geweld is natuurlijk not done voor een agent, maar aan de andere kant zijn agenten ook gewoon mensen met emoties die wellicht nogal geagiteerd zijn geraakt door het gedrag van diverse demonstranten.
Persoonlijk vind ik het weinig professioneel van deze agent, maar omdat het uiteindelijke resultaat van de klap wel mee lijkt te vallen en hij niet doorging met rammen, vind ik dat de agent er met een berisping vanaf dient te komen.
Wat u?
Dat vind ik ook, maar het moet natuurlijk geen excuus worden om er op los te beuken.quote:Op maandag 10 juli 2017 19:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Niet professioneel maar als je al dagenlang getreiterd en met stenen en flessen bekogeld wordt dan kan ik me voorstellen dat er een keer iets knapt. Menselijke reactie vind ik.
Dat hard ingrijpen hadden ze - met toestemming van hun meerderen - al eerder moeten doen.quote:Op maandag 10 juli 2017 19:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar het moet natuurlijk geen excuus worden om er op los te beuken.
Hoezo ?? Die lui zijn al paar dagen bezig daar gewoon oprotten.quote:Op maandag 10 juli 2017 19:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Met scherp schieten op een burger die een politievoertuig verhinderd in 1x door te kunnen rijden is wel wat rigoureus.
Nee voorrangs voertuigquote:Op maandag 10 juli 2017 19:56 schreef Karig_Hutje het volgende:
Het licht gaat op groen dus het mocht.
Hoeveel mensen tel jij die vinden dat dit fout is?quote:Op maandag 10 juli 2017 19:57 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Tijd terug werd hier nog instemmend gereageerd toen een 'hooligan' door de politie van de sokken werd gereden.
Nu is het een 'demonstrant' en zou het fout zijn?.
Jij leest andere reacties dan ik.quote:Op maandag 10 juli 2017 19:57 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Tijd terug werd hier nog instemmend gereageerd toen een 'hooligan' door de politie van de sokken werd gereden.
Deel twee is er nog niet hè.quote:Op maandag 10 juli 2017 20:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoeveel mensen tel jij die vinden dat dit fout is?
Dat vond ik een laffe actie met flink letsel tot gevolg. Die Feyenoordsupporter werd moedwillig in zijn rug aangereden terwijl de politie niet eens hoefde uit te wijken om hem te raken. Ze weken juist moedwillig uit óm hem te raken.quote:Op maandag 10 juli 2017 19:57 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Hij gaf gewoon een verkeersteken.quote:Op maandag 10 juli 2017 19:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zie hier:
http://www.dumpert.nl/med(...)itie_is_het_beu.html
Agenten rijden in busje en willen rechts afbuigen. Helaas staat er daar iemand die dat wil vertragen of misschien zelfs voorkomen. Agent stapt uit en hoekt de persoon op zijn gezicht, of althans dat tracht hij te doen. Lijkt er namelijk op dat ie niet vol raak was.
Maar goed, dit soort geweld is natuurlijk not done voor een agent, maar aan de andere kant zijn agenten ook gewoon mensen met emoties die wellicht nogal geagiteerd zijn geraakt door het gedrag van diverse demonstranten.
Persoonlijk vind ik het weinig professioneel van deze agent, maar omdat het uiteindelijke resultaat van de klap wel mee lijkt te vallen en hij niet doorging met rammen, vind ik dat de agent er met een berisping vanaf dient te komen.
Wat u?
Inderdaad heel menselijk, maar agenten krijgen als het goed is genoeg training en betaald om zich professioneel te gedragen. Anders hoor je niet thuis bij de politie.quote:Op maandag 10 juli 2017 19:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Niet professioneel maar als je al dagenlang getreiterd en met stenen en flessen bekogeld wordt dan kan ik me voorstellen dat er een keer iets knapt. Menselijke reactie vind ik.
De ''hooligan'' werd van achteren aangereden op de stoep terwijl hij wegliep. Das nogal een verschil met midden op de weg de hulpdiensten met zwaailicht en sirene aan blokkeren.quote:Op maandag 10 juli 2017 19:57 schreef nogeenoudebekende het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |