abonnement Unibet Coolblue
pi_172324929
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 19:17 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Daar was ik er 1 van. Maar ik laat mij niet afzeiken door een Kolonel.
Een kolonel? :D.
Die zaten toch niet bij de keuring?
Ik heb niet op de rangen gelet, maar een kolonel is een soort vice-generaal, die zaten niet bij de keuring volgens mij.
Een overste of luitenant-kolonel is een eindrang, een kolonel wordt normaliter altijd een generaal.
I´m back.
  maandag 10 juli 2017 @ 19:19:03 #52
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_172324941
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 19:12 schreef Gia het volgende:

[..]

Waarom? Waarom is dat te laat?
Je kleedt 's morgens je kinderen aan voor het offerfeest, rijdt naar school voor de klassefoto en door naar het feest. Wat kan er spelen dat dit niet mogelijk is?

Ik vermoed dat het gewoon het alom bekende eisen eisen eisen is.
Bv omdat men dan al afspraken heeft staan, misschien wel bij familie die verder weg woont. Of omdat je erop gerekend hebt die vroege dienst bij te kunnen wonen. Of zoals het geval was de fotograaf dan niet meer snel kan verplaatsen.

2 weken is gewoon op het laatste moment en maakt dat zaken lastiger te regelen zijn. Iets wat compleet onnodig is door eerder te overleggen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_172324974
Mooi precedent dit.

:')
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_172324975
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 19:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Een kolonel? :D.
Die zaten toch niet bij de keuring?
Ik heb niet op de rangen gelet, maar een kolonel is een soort vice-generaal, die zaten niet bij de keuring volgens mij.
Van mijn part iets lagers. Dat je keihard tegen mij gaat gillen dat je moet plassen in een potje.
pi_172325028
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 19:13 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Zeker als het plaatsvindt op wat in Nederland nu eenmaal een doodgewone werkdag is.
Dat sowieso.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_172325037
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 19:19 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Van mijn part iets lagers. Dat je keihard tegen mij gaat gillen dat je moet plassen in een potje.
Hebben ze bij mij niet gedaan en tegen niemand op die dag. Laatste was een gesprek met een wat oudere officier en dat was verder heel gemoedelijk. Hij legde wat uit over de carrière mogelijkheden e.d. Was toen net VN-inzet in de Libanon, geloof ik. En hij zag mij wel als officier bij de artillerie, geloof ik. Denk erover na, heb ik gezegd.
I´m back.
  maandag 10 juli 2017 @ 19:22:32 #57
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_172325041
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 19:13 schreef Gia het volgende:

[..]

Voor de ouders? Het kind is niet schuldig aan het verzuim als de ouders niet op tijd van vakantie terug wensen te komen.
Bij basisschool krijgen de ouders een boete en gezeik met maatschappelijke hulp. Bij middelbare krijgt het kind ook nog een taakstraf erbij. Behalve als hij natuurlijk opwerpt dat hij gedwongen wordt, waardoor Jeugdzorg e.d. echt heel stevig in de nek gaan hijgen.

De tijd dat dit ongestraft kon is al eventjes geleden, dit is al jaren geleden aangepakt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_172325063
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 19:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hebben ze bij mij niet gedaan en tegen niemand op die dag. Laatste was een gesprek met een wat oudere officier en dat was verder heel gemoedelijk. Hij legde wat uit over de carrière mogelijkheden e.d. Was toen net VN-inzet in de Libanon, geloof ik. En hij zag mij wel als officier bij de artillerie, geloof ik. Denk erover na, heb ik gezegd.
Heb je het gedaan uiteindelijk?
  maandag 10 juli 2017 @ 19:24:15 #59
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_172325083
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 19:14 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Dus de 10.000 euro die de moeder eist is achterlijk ?
Serieus, vraag je dat nu echt?
Dat terwijl ik zo'n beetje bij 70% van mijn reacties duidelijk ben geweest dat dit geval wat mij betreft helemaal niet strafbaar had moeten zijn? Geen enkel gerechtelijk gevolg had moeten hebben?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 10 juli 2017 @ 19:25:23 #60
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_172325114
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 19:15 schreef truthortruth het volgende:

[..]

En dat wil jij dus ondersteunen alleen op kleinere schaal... Waarom wil je iemand die als homo geboren is zoiets aandoen?
????
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 10 juli 2017 @ 19:25:41 #61
321876 Cherna
Fuck the System
pi_172325125
Als we overal rekening moeten gaan houden met dit soort zaken laat ik mij omscholen tot advocaat. Die gaan gouden tijoden tegemoet. Dat was al zo maar dat word steeds lucratiever.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_172325138
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 19:22 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Bij basisschool krijgen de ouders een boete en gezeik met maatschappelijke hulp. Bij middelbare krijgt het kind ook nog een taakstraf erbij. Behalve als hij natuurlijk opwerpt dat hij gedwongen wordt, waardoor Jeugdzorg e.d. echt heel stevig in de nek gaan hijgen.

De tijd dat dit ongestraft kon is al eventjes geleden, dit is al jaren geleden aangepakt.
Klopt, gezeik gehad toen we vroegen op een verjaardag van mij, waarbij ik 's avonds niet aanwezig kon zijn thuis, of kleine twee uurtjes later naar school mocht komen (6 jaar was ze toen), man, man, man. Uiteindelijk naar de directeur en die zei meteen: o, geen probleem. :D.
En ja toen ze op middelbare school paar lesjes had gespijbeld, eerst ambtenaar over de vloer, toen bureau HALT en een taakstraf en vervolgens nog een psycholoog/maatschappelijk werkster aan de deur.
(Allemaal maar mensen die aan het werk gehouden worden met hun dure diploma's zonder dat het bij de echte gevallen iets helpt).
I´m back.
pi_172325162
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_172325173
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 19:25 schreef Cherna het volgende:
Als we overal rekening moeten gaan houden met dit soort zaken laat ik mij omscholen tot advocaat. Die gaan gouden tijoden tegemoet. Dat was al zo maar dat word steeds lucratiever.
Advocaat of mediator is in dit soort dingen echt een veel beter verdienmodel dan technicus hoor.
I´m back.
pi_172325193
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 19:23 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Heb je het gedaan uiteindelijk?
Neuh.
I´m back.
pi_172325242
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 19:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Neuh.
Lul ;0
  maandag 10 juli 2017 @ 19:29:48 #67
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_172325249
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 19:12 schreef Gia het volgende:

[..]

Waarom? Waarom is dat te laat?
Je kleedt 's morgens je kinderen aan voor het offerfeest, rijdt naar school voor de klassefoto en door naar het feest. Wat kan er spelen dat dit niet mogelijk is?

Ik vermoed dat het gewoon het alom bekende eisen eisen eisen is.
Die slachtofferrol zit gewoon heel prettig. Natuurlijk zijn niet alle moslims zo (zie dit voorbeeld waarin alle andere (moslim)kindertjes er wel gewoon waren) maar er zitten er een boel tussen die meteen de religiekaart trekken om er zelf beter van te worden. Persoonlijk vind ik dat zum kotzen.
pi_172325263
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 19:29 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Lul ;0
Ik wilde een emoticon plaatsen.
pi_172325292
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 19:29 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Lul ;0
Mwaoh, ik vind het leger en alles wat ermee te maken heeft best interessant maar dan meer vanuit historisch oogpunt.
I´m back.
pi_172325307
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 19:29 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Die slachtofferrol zit gewoon heel prettig. Natuurlijk zijn niet alle moslims zo (zie dit voorbeeld waarin alle andere (moslim)kindertjes er wel gewoon waren) maar er zitten er een boel tussen die meteen de religiekaart trekken om er zelf beter van te worden. Persoonlijk vind ik dat zum kotzen.
Daar denk ik ook zo over.
  maandag 10 juli 2017 @ 19:31:38 #71
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_172325317
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 19:26 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Klopt, gezeik gehad toen we vroegen op een verjaardag van mij, waarbij ik 's avonds niet aanwezig kon zijn thuis, of kleine twee uurtjes later naar school mocht komen (6 jaar was ze toen), man, man, man. Uiteindelijk naar de directeur en die zei meteen: o, geen probleem. :D.
En ja toen ze op middelbare school paar lesjes had gespijbeld, eerst ambtenaar over de vloer, toen bureau HALT en een taakstraf en vervolgens nog een psycholoog/maatschappelijk werkster aan de deur.
(Allemaal maar mensen die aan het werk gehouden worden met hun dure diploma's zonder dat het bij de echte gevallen iets helpt).
Zo is mijn zoon in jaar 2 van de middelbare veel ziek geweest. Echt ziek, huisarts, ziekenhuis met testen en alles. Kwam niet echt wat uit, werd op de puberteit gegooid, maar geen onzin dus.
Na 8 ziektedagen een gesprek met school en onderwijsinspectie. Moest hij naar een 'schoolarts' (GGD dus) om het te laten beoordelen.
Ze waren streng en wantrouwig, maar omdat we aan konden tonen dat hij echt ziek was en er ook een huisarts/ziekenhuis traject was kwam het goed.

Je komt dus tegenwoordig echt niet meer zomaar weg met 'ziek', zelfs daar wordt al snel bovenop gezeten. Ergens ook wel goed, alhoewel het soms een beetje vervelend is als normale ouder zijnde.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_172325331
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 19:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mwaoh, ik vind het leger en alles wat ermee te maken heeft best interessant maar dan meer vanuit historisch oogpunt.
Maar niet dat iemand voor je gaat bepalen wat je moet doen.
pi_172325367
Volgens mij heeft deze kantonrechter met deze uitspraak alleen maar voor meer olie op het vuur gezorgd.

Gaat lekker zo in NL.
pi_172325368
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 19:31 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Zo is mijn zoon in jaar 2 van de middelbare veel ziek geweest. Echt ziek, huisarts, ziekenhuis met testen en alles. Kwam niet echt wat uit, werd op de puberteit gegooid, maar geen onzin dus.
Na 8 ziektedagen een gesprek met school en onderwijsinspectie. Moest hij naar een 'schoolarts' (GGD dus) om het te laten beoordelen.
Ze waren streng en wantrouwig, maar omdat we aan konden tonen dat hij echt ziek was en er ook een huisarts/ziekenhuis traject was kwam het goed.

Je komt dus tegenwoordig echt niet meer zomaar weg met 'ziek', zelfs daar wordt al snel bovenop gezeten. Ergens ook wel goed, alhoewel het soms een beetje vervelend is als normale ouder zijnde.
Het is ergens gewoon belachelijk. Het is gewoon mensen met een HBO/WO-opleiding in vage studies aan het werk houden, zonder dat dit tot aantoonbare resultaten leidt. Maar goed, ik ben wit, middelbare leeftijd en dus erg cynisch. ;).
I´m back.
pi_172325394
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 19:25 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

????
Je snapt dus niet eens de consequenties van wat je propageert.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')