abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7340639
Tja wat zal ik er van zeggen........

Gemixed door onze grote vriend CJ Stone, hij heeft het nummer in z'n originele staat gelaten, wat versneld een Trancy opbouw mee gegeven en de gebruikelijke Duitse sound toegevoegd.........

Al met al best een aardige remix, iets te hard naar mijn mening ik hou het op het origineel uit '92!!

Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
  zondag 15 december 2002 @ 01:07:55 #2
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_7340669
Van 'Do you see the light' schijnt ook een 2002 versie uit te zijn...

De X900 remix van 'Rhythm is a dancer' is trouwens walgelijk.

[Dit bericht is gewijzigd door MSXUser op 15-12-2002 01:13]

If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_7340890
Nog meer van die gerecyclede oude troep? (pukey lives!)
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  zondag 15 december 2002 @ 01:31:56 #4
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_7341037
quote:
Op zondag 15 december 2002 01:07 schreef MSXUser het volgende:
Van 'Do you see the light' schijnt ook een 2002 versie uit te zijn...
opzich nog wel om aan te horen, maar het origineel is nergens meer te vinden

ik wou dat ze eens ophielden met remixen en dan doen net alsof zij het nummer uitgevonden hebben :S

He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  zondag 15 december 2002 @ 01:34:00 #5
3878 Vork
Manisch creatief
pi_7341067
Er zijn helaas teveel remixes. Ik wou dat iedereen weer gewoon muziek ging maken, want dan zou een remix nog iets bijzonders hebben, iets extra's.. maar als elk beetje bekend nummer toch een keer of 5 door de mangel wordt gehaald is de lol er ook wel gauw af, plus dat een remix op een of andere manier in bijna alle gevallen minder klinkt dan het origineel. Remixen is een kunst apart.
pi_7341095
quote:
Op zondag 15 december 2002 01:34 schreef Vork het volgende:
Er zijn helaas teveel remixes. Ik wou dat iedereen weer gewoon muziek ging maken, want dan zou een remix nog iets bijzonders hebben, iets extra's.. maar als elk beetje bekend nummer toch een keer of 5 door de mangel wordt gehaald is de lol er ook wel gauw af, plus dat een remix op een of andere manier in bijna alle gevallen minder klinkt dan het origineel. Remixen is een kunst apart.
Inderdaad... het is ook vreselijk wanneer artiesten hun eigen werk expres gaan remixen ofzo, opvullers voor op een single of ep ofzo.
  zondag 15 december 2002 @ 01:48:25 #7
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_7341267
quote:
Op zondag 15 december 2002 01:35 schreef Seborik het volgende:

[..]

Inderdaad... het is ook vreselijk wanneer artiesten hun eigen werk expres gaan remixen ofzo, opvullers voor op een single of ep ofzo.

remixen opzich is nog wel okee.
maar doe dan een trance remix, een hardhouse mix, een ambient mix ofzo

en niet 10 trance remixes...

He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  zondag 15 december 2002 @ 22:20:52 #8
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_7355881
Het ergste is dat de remixen vaak ook nog op elkaar lijken.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_7356619
Do you see the light 2002 van Plaything (Snap! vs. Plaything dan) was nog wel leuk eigenlijk, was ook meer een nieuwe plaat met dezelfde vocals..

Ondanks dat de CJ Stone mix van Rhythm is a dancer 2002 best goed klinkt (de mixen van X900 en Paul Brtschitsch kunnen me niet echt bekoren), vind ik het wel wat overbodig.. het origineel blijft gewoon een geweeeeldige plaat, dus ze hadden het net zo goed niet hoeven doen..

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')