Gemixed door onze grote vriend CJ Stone, hij heeft het nummer in z'n originele staat gelaten, wat versneld een Trancy opbouw mee gegeven en de gebruikelijke Duitse sound toegevoegd.........
Al met al best een aardige remix, iets te hard naar mijn mening ik hou het op het origineel uit '92!!
De X900 remix van 'Rhythm is a dancer' is trouwens walgelijk.
[Dit bericht is gewijzigd door MSXUser op 15-12-2002 01:13]
quote:opzich nog wel om aan te horen, maar het origineel is nergens meer te vinden
Op zondag 15 december 2002 01:07 schreef MSXUser het volgende:
Van 'Do you see the light' schijnt ook een 2002 versie uit te zijn...
ik wou dat ze eens ophielden met remixen en dan doen net alsof zij het nummer uitgevonden hebben :S
quote:Inderdaad... het is ook vreselijk wanneer artiesten hun eigen werk expres gaan remixen ofzo, opvullers voor op een single of ep ofzo.
Op zondag 15 december 2002 01:34 schreef Vork het volgende:
Er zijn helaas teveel remixes. Ik wou dat iedereen weer gewoon muziek ging maken, want dan zou een remix nog iets bijzonders hebben, iets extra's.. maar als elk beetje bekend nummer toch een keer of 5 door de mangel wordt gehaald is de lol er ook wel gauw af, plus dat een remix op een of andere manier in bijna alle gevallen minder klinkt dan het origineel. Remixen is een kunst apart.
quote:remixen opzich is nog wel okee.
Op zondag 15 december 2002 01:35 schreef Seborik het volgende:[..]
Inderdaad... het is ook vreselijk wanneer artiesten hun eigen werk expres gaan remixen ofzo, opvullers voor op een single of ep ofzo.
en niet 10 trance remixes...
Ondanks dat de CJ Stone mix van Rhythm is a dancer 2002 best goed klinkt (de mixen van X900 en Paul Brtschitsch kunnen me niet echt bekoren), vind ik het wel wat overbodig.. het origineel blijft gewoon een geweeeeldige plaat, dus ze hadden het net zo goed niet hoeven doen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |