abonnement Unibet Coolblue
  Beste debater 2022 vrijdag 14 juli 2017 @ 19:18:15 #201
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_172420318
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 19:13 schreef 2600 het volgende:

[..]

ff iets duidelijker? Wat bedoel je ongeveer met Trumpmanie, en waarop is die gebaseerd?
Lees alle topics waarin Trumpfans van zich laten horen eens terug. Is die manie voor Trump gebaseerd op kennis van zaken, of ziet men in deze poesjesgrabbelende muurbouwer een equivalent van een Geertje Wilders, of een andere 'sterke man op rechts' die de boel op orde zal stellen? Hoe vaak niet moeten we aanhoren dat 'de Democraten' links zijn (terwijl een bestudering van de geschiedenis van die partij leert dat die partij met geen mogelijkheid te vergelijken is met linkse partijen in Europa) of dat de media aldaar in 'linkse handen' is? Hoe vaak wordt Obama er niet bijgesleept om aan te tonen hoe een links knuffelneger, en ik citeer, 'in acht jaar tijd meer verdeeldheid heeft gezaaid in Amerika dan alle presidenten voor hem'?

Zelf heb ik bijvoorbeeld bewondering voor Richard Nixon, en George Bush Sr., als we het over Republikeinen hebben. Waarom? Omdat ik de moeite heb genomen de geschiedenis daadwerkelijk te bestuderen zonder Amerikaanse aangelegenheden te willen projecteren op Nederland.

9 Van de 10 Trump fanboys hier weet niks, nada, zilch van Amerika, diens geschiedenis, noch diens politieke bestel. Dat gedweep met Trump is enkel gebaseerd op het feit dat de man zo leuk over poesjes, muren en immigranten praat. Niets meer, niets minder.

En ja, dat irriteert wanneer je Amerikanistiek serieus neemt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_172420469
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 19:18 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Lees alle topics waarin Trumpfans van zich laten horen eens terug. Is die manie voor Trump gebaseerd op kennis van zaken, of ziet men in deze poesjesgrabbelende muurbouwer een equivalent van een Geertje Wilders, of een andere 'sterke man op rechts' die de boel op orde zal stellen? Hoe vaak niet moeten we aanhoren dat 'de Democraten' links zijn (terwijl een bestudering van de geschiedenis van die partij leert dat die partij met geen mogelijkheid te vergelijken is met linkse partijen in Europa) of dat de media aldaar in 'linkse handen' is? Hoe vaak wordt Obama er niet bijgesleept om aan te tonen hoe een links knuffelneger, en ik citeer, 'in acht jaar tijd meer verdeeldheid heeft gezaaid in Amerika dan alle presidenten voor hem'?

Zelf heb ik bijvoorbeeld bewondering voor Richard Nixon, en George Bush Sr., als we het over Republikeinen hebben. Waarom? Omdat ik de moeite heb genomen de geschiedenis daadwerkelijk te bestuderen zonder Amerikaanse aangelegenheden te willen projecteren op Nederland.

9 Van de 10 Trump fanboys hier weet niks, nada, zilch van Amerika, diens geschiedenis, noch diens politieke bestel. Dat gedweep met Trump is enkel gebaseerd op het feit dat de man zo leuk over poesjes, muren en immigranten praat. Niets meer, niets minder.

En ja, dat irriteert wanneer je Amerikanistiek serieus neemt.
Het is heel simpel, persoonlijk heb ik twee redenen.

Ten eerste was ik het spuugzat om 90% van de mainstream media dag in -dag uit , schaamteloos te zien liegen over hillary en haar praktijken, en Trump finaal de grond in de praten.
Het was zo'n overkill aan simpel weerlegbare onzin over Trump, dat mensen met een hoger i.q. dan een garnaal dat na drie dagen konden zien, en we moesten het nog maanden aanhoren.

Ten tweede is Trump de eerste die gewoon midden in je gezicht zegt wat hij gaat doen,... en dan doet ie het vervolgens ook, en dat is zo verfrissend en verhelderend dat je het niet eens hoeft te zijn met alle beslissingen om hem een geweldig leider te laten zijn.

De VS zal het er minstens 4 jaar mee moeten doen, en daarna hoop ik dat ie nog 4 jaar doorgaat.
  Beste debater 2022 vrijdag 14 juli 2017 @ 19:26:52 #203
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_172420509
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 19:25 schreef 2600 het volgende:

[..]

Het is heel simpel, persoonlijk heb ik twee redenen.

Ten eerste was ik het spuugzat om 90% van de mainstream media dag in -dag uit , schaamteloos te zien liegen over hillary en haar praktijken, en Trump finaal de grond in de praten.
Het was o'n overkill aan simpel weerlegbare onzin over Trump, dat mensen met een hoger i.q. dan een garnaal dat na drie dagen konden zien, en we moesten het nog maanden aanhoren.

Ten tweede is Trump de eerste die gewoon midden in je gezicht zegt wat hij gaat doen,... en dan doet ie het vervolgens ook, en dat is zo verfrissend en verhelderend dat je het niet eens hoeft te zijn met alle beslissingen om hem een geweldig leider te laten zijn.

De VS zal het er minstens 4 jaar mee moeten doen, en daarna hoop ik dat ie nog 4 jaar doorgaat.
Oh voor mij mag 'ie 4 jaar blijven zitten, graag zelfs, anders heb je Pence.

Maar dat mainstream media geneuzel, ook weer zoiets... Dat horen we dus al sinds Lincoln.

Eveneens dat 'hij zegt gewoon wat hij gaat doen!'... Precies dezelfde reden dat miljoenen op Barry Goldwater stemden in 1964 en op George Wallace in 1968.

Same ol', same ol'
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_172429112
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 19:26 schreef EttovanBelgie het volgende:

Maar dat mainstream media geneuzel, ook weer zoiets... Dat horen we dus al sinds Lincoln.

was het maar niet waar..... zucht.
  Beste debater 2022 zaterdag 15 juli 2017 @ 00:51:09 #205
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_172429123
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 00:50 schreef 2600 het volgende:

[..]


was het maar niet waar..... zucht.
Uhhuh... ik verwijs wederom naar een Goldwater, een Wallace... van alle tijden dat 'de grote boze media zijn tegens ons'.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_172429362
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 00:51 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Uhhuh... ik verwijs wederom naar een Goldwater, een Wallace... van alle tijden dat 'de grote boze media zijn tegens ons'.
boeiend, ik heb meer last van grote media nu, dagelijks om me heen.
pi_172431628
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 12:52 schreef monkyyy het volgende:

[..]

:')

Vind je ook dat Trump zou moeten aftreden? Hij heeft immers een Schotse moeder.
Trump had in tegenstelling tot zijn Keniaanse voorganger niets te verbergen over zijn afkomst.

Nogmaals, Hawai. Kom op zeg. Hoe verzin je het? :')
pi_172432650
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 09:07 schreef Elzies het volgende:

[..]

Trump had in tegenstelling tot zijn Keniaanse voorganger niets te verbergen over zijn afkomst.

Nogmaals, Hawai. Kom op zeg. Hoe verzin je het? :')
Want het was een geheim dat Obama een Keniaanse vader heeft?

Neger please.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_172432697
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 10:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Want het was een geheim dat Obama een Keniaanse vader heeft?

Neger please.
Don't use the N-word. :{w

Maar goed, ik blijf er niet over door hameren. Keniaan als bijnaam vond ik op zich een grappige aanduiding en daar was die in eerste instantie ook voor bedoeld. Maar dan beginnen al die Obama- idolaten massaal zijn afkomst te verdedigen. Schattig hoor. :')
pi_172432772
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 10:35 schreef Elzies het volgende:

[..]

Don't use the N-word. :{w

Maar goed, ik blijf er niet over door hameren. Keniaan als bijnaam vond ik op zich een grappige aanduiding en daar was die in eerste instantie ook voor bedoeld. Maar dan beginnen al die Obama- idolaten massaal zijn afkomst te verdedigen. Schattig hoor. :')
Als jij beweert dat Obama een Keniaan is en daarom nooit POTUS had mogen worden, dan vraagt dat nou eenmaal om een weerwoord. Fake gelul moet immers worden bestreden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_172432927
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 10:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als jij beweert dat Obama een Keniaan is en daarom nooit POTUS had mogen worden, dan vraagt dat nou eenmaal om een weerwoord. Fake gelul moet immers worden bestreden.
Het betwiste punt blijft dat zijn geboorte-acte pas boven tafel kwam nadat Obama al president was.

Genetisch beschouwd draagt Obama Keniaanse genen en heeft Obama Keniaans bloed door zijn aderen stromen. Ik zie hierbij het probleem ook niet.

Mocht Obama toch in Kenia zijn geboren dan had Obama formeel volgens de wet moeten aftreden. Klopt zijn geboorte-achtergrond op Hawaï dan kon hij zijn huidige functie behouden.

Het werd het laatste, maar bepaalde twijfels bleven bestaan omdat hij in zijn functie als president natuurlijk invloed kon uitoefenen op die geboorte-acte. Er stond immers veel op het spel namelijk zijn politieke carrière als president. Dus de kwestie zal altijd een zweem van onduidelijkheid blijven houden. Dat krijg je er niet meer uit. Verder moet iedereen geloven wat die wil.
pi_172432949
Lekker interessant.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_172433181
Vind het altijd wel grappig dat mensen die claimen dat cnn altijd liegt en valse informatie geeft nooit reageren op de vraag waarover cnn gelogen zou hebben met daadwerkelijke voorbeelden. Als er al een reactie komt van die anti msm Farizeers zijn het of opinie artikelen, of nieuwsitems die cnn later terug getrokken heeft omdat ze toegeven dat het nieuwsitem op onjuiste informatie gebaseerd was.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_172444484
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 11:13 schreef Barbusse het volgende:
Vind het altijd wel grappig dat mensen die claimen dat cnn altijd liegt en valse informatie geeft nooit reageren op de vraag waarover cnn gelogen zou hebben met daadwerkelijke voorbeelden. Als er al een reactie komt van die anti msm Farizeers zijn het of opinie artikelen, of nieuwsitems die cnn later terug getrokken heeft omdat ze toegeven dat het nieuwsitem op onjuiste informatie gebaseerd was.
_O-
pi_172444609
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 11:13 schreef Barbusse het volgende:
Vind het altijd wel grappig dat mensen die claimen dat cnn altijd liegt en valse informatie geeft nooit reageren op de vraag waarover cnn gelogen zou hebben met daadwerkelijke voorbeelden. Als er al een reactie komt van die anti msm Farizeers zijn het of opinie artikelen, of nieuwsitems die cnn later terug getrokken heeft omdat ze toegeven dat het nieuwsitem op onjuiste informatie gebaseerd was.
  zaterdag 15 juli 2017 @ 21:35:58 #216
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_172445960
Maar wat is het punt nou, CNN is "Fake news" en mag daarom niet van eigenaar wisselen? Dat is een vreemde gedachtegang.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_172446013
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 21:35 schreef monkyyy het volgende:
Maar wat is het punt nou, CNN is "Fake news" en mag daarom niet van eigenaar wisselen? Dat is een vreemde gedachtegang.
Nee, cnn is fake news en gaat de prijs betalen voor 25 jaar onzin.
  zaterdag 15 juli 2017 @ 21:48:18 #218
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_172446310
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 21:38 schreef 2600 het volgende:

[..]

Nee, cnn is fake news en gaat de prijs betalen voor 25 jaar onzin.
Maar hoe dan? Want het # kijkers van CNN staat op een all-time high werd 3 weken terug nog bericht:

http://cnnpressroom.blogs(...)d-quarter-on-record/
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_172446378
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 21:48 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Maar hoe dan? Want het # kijkers van CNN staat op een all-time high werd 3 weken terug nog bericht:

http://cnnpressroom.blogs(...)d-quarter-on-record/
Er staat verdacht vaak sinds 2003 of 2008 in de tekst om de titel waar te laten zijn.
#fakenews.
pi_172446405
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 21:48 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Maar hoe dan? Want het # kijkers van CNN staat op een all-time high werd 3 weken terug nog bericht:

http://cnnpressroom.blogs(...)d-quarter-on-record/
wij van calgon, adviseren calgon _O-
  zaterdag 15 juli 2017 @ 21:55:26 #221
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_172446496
CNN International is veel beter dan CNN USA, omdat de eerste veel ruimere berichtgeving geeft inclusief Midden-Oosten, Afrika en Azië. Hetzelfde geldt voor de berichtgeving over de financiële markten.
CNN International verslaat veel meer feitelijk nieuws dan CN USA.

Persoonlijk vind ik CNN USA verschrikkelijk. Zij is zo partijdig, dat ze feitelijk niet met nieuws bezig zijn. Het is een soort entertainment zender geworden. Alleen zonder de bijbehorende kijkcijfers.

Ik denk dat wanneer Jeff Zucker geslachtofferd gaat worden gedurende de fusie tussen AT&T en Time Warner journalistiek en geloofwaardigheid kans krijgen om terug te keren bij deze zender.
Op dit moment is deze zender aan een dood paard van de Russische samenspanning aan het trekken vanwege de kijkcijfers. Dit is ook gewoon op camera toegegeven.
En na 9 maanden constante berichtgeving nog steeds geen enkel bewijs van een illegale/strafbare praktijk.
Ik kan niks anders zeggen dan dat dit Fake News is.

MSNBC is trouwens bijna net zo verschrikkelijk.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_172446581
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 20:41 schreef 2600 het volgende:

[..]

_O-
Dat TS een idioot was, was al duidelijk.

Maar kom nu eens met verifieerbare leugens dan.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_172447149
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 21:57 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat TS een idioot was, was al duidelijk.

Maar kom nu eens met verifieerbare leugens dan.
open youtube, tik in cnn lies, en vermaak je de komende maanden.
  zaterdag 15 juli 2017 @ 22:21:29 #224
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_172447161
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 21:57 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat TS een idioot was, was al duidelijk.

Maar kom nu eens met verifieerbare leugens dan.
De claim dat Anthony Scaramucci een Russische investeerder ontmoette vlak voor de inauguratie van Trump. Dit was een flagrante leugen. Dit is zelfs bij de NOS bericht.
De NOS stelde weliswaar niet dat de intrekking van het bericht te maken had met de rechtszaak van $100.000.000 die Scaramucci dreigde aan te spannen tegen CNN. Ik meen dat ze wel vermeldde dat CNN openlijke excuses heeft gemaakt.

Verhaal over Sherelle Smith dat zij een oproep deed tot vrede. De gehele nieuwsclip was op zo'n manier ge-edit dat CNN dit graag wilde berichten, maar ze zei feitelijk het tegenovergestelde.

Chris Cuomo claimde dat het strafbaar is om Wikileaks te raadplegen.

CNN claimde dat Comey voor de Senaatscommissie Trump zou tegenspreken dat de Amerikaanse president geen onderdeel uitmaakte van het onderzoek van de FBI.

Er zijn er nog een paar. Ik zag al een YouTube compilatie filmpje voorbij komen. Het gefaal van CNN is wel redelijk uitgebreid inzichtelijk gemaakt.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_172447348
En anders loop je even door een paar honderd uur aan audio leaks

http://projectveritas.com/category/series/cnn-leaks/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')