Waarom gebruikt men altijd een rar....quote:Op maandag 17 juli 2017 13:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet je ff Mono DM'en voor de Moira.rar
Was dat de vorige keer niet ook al aan de orde?quote:Op maandag 17 juli 2017 13:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Weet je Elan, er is al meer dan genoeg over gezegd. Het heeft nooit aan een enkele factor gelegen, niks is in deze ooit 100% aan de users of 100% aan Braddie te verwijten geweest. Het hele liedje was eigenlijk al lang uitgezongen en het feit dat dat toch weer door heeft gesudderd (wat imo sowieso al een slecht idee was) maakt dat users er nu nog steeds graag de discussie over aan gaan. Er is gewoon geen discussie meer om te voeren, alles is er in het afgelopen jaar al over gezegd en het is gewoon klaar nu.
Nu Fopje er ook klaar mee is is het gewoon uit met de pret. Geen Braddie-topic meer, nooit meer.
Even rouwen om het verlies mag, maar het is nu ook wel weer tijd om een andere hobby te zoeken.
De WEB SC gaat iig geen nieuw Braddietopic worden, dus mocht je er zelf nog steeds niet moe van zijn geworden mag je dat lekker onderling voortzetten in PM/DM/whatever.
Jep.quote:Op maandag 17 juli 2017 13:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Was dat de vorige keer niet ook al aan de orde?
Dus eigenlijk geen zorgen?quote:
Misschien ook beter eigenlijk.quote:
Ik las Bradge-lul (als in de user)quote:Op maandag 17 juli 2017 14:10 schreef Moira. het volgende:
Bradgelul verwijderd. Doe maar lekker PM/DM/postduif en zulks.
Gebash is verboden ja!quote:
Ik heb hem nog niet afgekekenquote:Op maandag 17 juli 2017 14:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja kon je op wachten.
Toch jammer stiekem, hoe vond je GoT?Ed Sheeran gespot?
Zit je veel in de zon?quote:Op maandag 17 juli 2017 14:16 schreef Moira. het volgende:
Net trouwens terug van de huisarts. Heb een moedervlekje dat iets groter en donkerder is geworden. Huisarts durfde niet met 100% zekerheid te zeggen dat het geen melanoom was dus die wordt morgen weggehaald
Heb laatst ook wat moedervlekken laten weghalen. Maar als hij hem weghaalt en ze sturen hem op ter onderzoek dan weet je het snel. Succes ermee.quote:Op maandag 17 juli 2017 14:16 schreef Moira. het volgende:
Net trouwens terug van de huisarts. Heb een moedervlekje dat iets groter en donkerder is geworden. Huisarts durfde niet met 100% zekerheid te zeggen dat het geen melanoom was dus die wordt morgen weggehaald
Had paar jaar geleden ook zo'n plekje, was je geschrokken?quote:
Ja volgens mij laten ze het testen om uitsluitsel te geven.quote:Op maandag 17 juli 2017 14:19 schreef Argo het volgende:
[..]
Heb laatst ook wat moedervlekken laten weghalen. Maar als hij hem weghaalt en ze sturen hem op ter onderzoek dan weet je het snel. Succes ermee.
Ja ben benieuwd. Ik let er eigenlijk nooit zo op, ineens begon het me op te vallen. Er zit er nog eentje die wel beetje groot is maar volgens mij was die altijd al zoquote:Op maandag 17 juli 2017 14:19 schreef Argo het volgende:
[..]
Heb laatst ook wat moedervlekken laten weghalen. Maar als hij hem weghaalt en ze sturen hem op ter onderzoek dan weet je het snel. Succes ermee.
Nee zit gelukkig op de bovenkant van m'n onderarm, dus hoop dat dat wel goed komtquote:Op maandag 17 juli 2017 14:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Had paar jaar geleden ook zo'n plekje, was je geschrokken?
Weghalen stelt overigens niet zoveel voor, tenzij het in een plooit zit dan gaat het snel weer open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |