Lamelparket is het zelfde verlijmd als laminaat, alleen een andere toplaag. Ergo: formaldehyde probleem blijft.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 01:17 schreef vhb11 het volgende:
volgende keer neem ik dus echt geen laminaat meer. En dus ook geen goedkoop Ikea laminaat, thanks voor de opmerking maar dat is ook weer laminaat...![]()
Als ik het over mocht doen zou ik hout nemen ofzo of misschien lamel parket.
Nou ja wellicht voor een volgende woning of als ik toch besluit dit er uit te halen.
Ah oke. Maar volgens iemand die in de vloeren werkt ligt het formaldehyde niet zo a/d oppervlakte als bij laminaat.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:47 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Lamelparket is het zelfde verlijmd als laminaat, alleen een andere toplaag. Ergo: formaldehyde probleem blijft.
En we hebben de daadwerkelijke klacht gevonden.quote:Op maandag 17 juli 2017 21:53 schreef vhb11 het volgende:
ik weet wel: ik neem nooit meer laminaat. 't is ook nog eens vreselijk gehorig.
o nou nee hoor 't zijn meerdere nadelen die eraan zittenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 12:12 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
En we hebben de daadwerkelijke klacht gevonden.
Buiten deze vloer is er nog iets dat jouw leven op dit moment onaangenaam maakt?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 17:41 schreef vhb11 het volgende:
[..]
o nou nee hoor 't zijn meerdere nadelen die eraan zitten
Water giftig? Ik weet niet wat je bronnen zijn, maar de site waar TS naar verwijst, onderbouwt de claim dat water medicinale eigenschappen heeft met goede wetenschappelijke bronnen:quote:Op zaterdag 15 juli 2017 06:37 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Er staat ook:
Wist je dat Water het goedkoopste medicijn is?
Maar water is eigenlijk gewoon giftig voor de cellen in ons lichaam: http://www.dhmo.org/facts.html
Serieus TS, geloof je dit soort onzin? Heb je de beweringen in die link van je wel even verder gegoogeld? Ik denk dat een beetje wantrouwen tegenover alle onzin op het internet je niet zou misstaan!
Hoewel "giftig" betekent dat iets schadelijk voor je is, wordt in de wetenschap gehanteerd dat het schadelijk moet zijn bij een vastgestelde (lage) dosis.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 12:48 schreef jzn21 het volgende:
[..]
Water giftig? Ik weet niet wat je bronnen zijn, maar de site waar TS naar verwijst, onderbouwt de claim dat water medicinale eigenschappen heeft met goede wetenschappelijke bronnen:
https://www.ahealthylife.(...)oende-water-drinken/
Mooi dat je je topic dan nog even een kickje geeft. Nu ga je vast alleen maar toffe reacties krijgenquote:
Wees blij dat jij niet geëindigd bent door de gifdamp!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |