Ben je ook een teringsnol? Of dat niet?quote:Op maandag 10 juli 2017 15:31 schreef praadje het volgende:
[..]
Hij zei tegen mij gisteren hier dat ik een teringsnol was
Gebanned vanwege het plaatsen van een frauduleus Runkeeper-plaatje.quote:Op maandag 10 juli 2017 15:30 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zou hij weer iemand het ziekenhuis in hebben gescholden?
Nee ik ben een kuthoer, daarom moest ik huilenquote:Op maandag 10 juli 2017 15:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben je ook een teringsnol? Of dat niet?
Typisch Braddie weer.quote:Op maandag 10 juli 2017 15:33 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee ik ben een kuthoer, daarom moest ik huilenBraad herkent geen kwaliteit.
Nog onder een bus gekomen vandaag?quote:Op maandag 10 juli 2017 15:33 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee ik ben een kuthoer, daarom moest ik huilenBraad herkent geen kwaliteit.
Heeft z'n pa weer wat werk toch!quote:Op maandag 10 juli 2017 15:26 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Komen ze allemaal met een kapotte versnellingsbak op locatie
Ha heerlijk, ik geniet als je dat zegt tegen me. Je weet, ik hou van dominante mannen.quote:Op maandag 10 juli 2017 15:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Typisch Braddie weer.
Gaat het, vuile kuthoer?
Maar daarvoor hoef je helemaal niet naar het ziekenhuis, daar bestaan geen behandelingen tegen.quote:Op maandag 10 juli 2017 15:31 schreef praadje het volgende:
[..]
Hij zei tegen mij gisteren hier dat ik een teringsnol was ben
Ohquote:Op maandag 10 juli 2017 15:37 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Maar daarvoor hoef je helemaal niet naar het ziekenhuis, daar bestaan geen behandelingen tegen.
nou buk dan maar weerquote:Op maandag 10 juli 2017 15:36 schreef praadje het volgende:
[..]
Ha heerlijk, ik geniet als je dat zegt tegen me. Je weet, ik hou van dominante mannen.
Kan erger, geloof mij maarquote:Op maandag 10 juli 2017 15:31 schreef praadje het volgende:
[..]
Hij zei tegen mij gisteren hier dat ik een teringsnol was ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |