Gast. Serieus!!!quote:
Ik weet niet zo goed hoe ik dit moet plaatsen. Het zal ongetwijfeld goed bedoeld zijn...quote:
Heel goedquote:Op zondag 9 juli 2017 00:01 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe ik dit moet plaatsen. Het zal ongetwijfeld goed bedoeld zijn...
Ja, die houden we erin.quote:
Ik vind dat zo ontzettend fascinerend dat ouder worden van de helden van weleerquote:Op zondag 9 juli 2017 00:27 schreef Bart2002 het volgende:
Hoe die slanke jonge God Peter G. een klein mannetje met een baardje is geworden. Jawel mensen, zo gaat dat. Zo ben je er in volle glorie en zo eigenlijk niet meer.
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:50 schreef heracles het volgende:
Jezus christus mensen. Het is zaterdag avond in de zomer. Post eens wat vrolijks!
Dan is dit wel een mooie. Helaas staan de versies met echt goed geluid er al niet meer op. Dat schijnt niet te mogen... De echte versie is "Cut by CBS and muted by a person without honor" zoals iemand terecht opmerkt.quote:Op zondag 9 juli 2017 00:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dat zo ontzettend fascinerend dat ouder worden van de helden van weleer![]()
Leuk maar niks nieuws. Ik wil iets zien van Nu.quote:
Zo deden we dit vroeger:quote:
quote:
Bedankt voor de tip.quote:
Lichamelijk gezien heb je gelijk.quote:Op zondag 9 juli 2017 00:27 schreef Bart2002 het volgende:
Hoe die slanke jonge God Peter G. een klein mannetje met een baardje is geworden. Jawel mensen, zo gaat dat. Zo ben je er in volle glorie en zo eigenlijk niet meer.
quote:Op zondag 9 juli 2017 00:53 schreef Onnoman het volgende:
heerlijk om te draaien in de auto met een zacht zomerbruisje
wtf, inderdaadquote:Op zondag 9 juli 2017 00:51 schreef Bart2002 het volgende:
De prachtige meid die we daar zien pleegde zelfmoord. Het is vaak heel bizar, de dingen des levens. En de dood.
quote:
Ik dacht eerst wat is dit voor obscure kutzooi wat je me laat luisteren maar ik ken het gewoonquote:
quote:Op zondag 9 juli 2017 03:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik dacht eerst wat is dit voor obscure kutzooi wat je me laat luisteren maar ik ken het gewoon![]()
Dit klinkt nog best wel leukquote:
Deze ook nog wel, kwa clip en drivequote:
Deze is wel leukquote:Op zondag 9 juli 2017 04:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze ook nog wel, kwa clip en drive
Jij bent het stuk van mijn brein waar muziek opgeslagen wordt om te vergetenquote:
Dat zal ik maar als een compliment zienquote:Op zondag 9 juli 2017 04:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent het stuk van mijn brein waar muziek opgeslagen wordt om te vergeten![]()
Ok, wat heel anders maar wel mooi eigenlijkquote:Op zondag 9 juli 2017 04:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zal ik maar als een compliment zien![]()
![]()
Deze ook , vind ikquote:Op zondag 9 juli 2017 04:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, wat heel anders maar wel mooi eigenlijk
Mooi!!quote:Op zondag 9 juli 2017 04:31 schreef UitStraling het volgende:
Dan mag dit ook wel vind ik, voor Puzzie![]()
Mooi!!quote:
The way love must bequote:Op zondag 9 juli 2017 04:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mooi!!![]()
Ik kende het niet, (meteen ff opgeslagen)
[..]
Mooi!!![]()
Ik kende het niet (meteen ff opgeslagen![]()
Nee hoorquote:
Oehh mooi!quote:
wtf wat lekkerquote:
Dat is een nummer van 'Oeps i did again', ben alleen haar naam ff kwijtquote:
Britniequote:Op zondag 9 juli 2017 04:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is een nummer van 'Oeps i did again', ben alleen haar naam ff kwijt
Ik heb ook muziek van haarquote:
Die jaquote:
Dat rauwe randje in haar stemquote:Op zondag 9 juli 2017 04:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ook muziek van haar![]()
Lekker !!! Ik hou van female vocals bij dit soort nummers
Hou er vanquote:
Lekker! Ik ken haar ook nietquote:Op zondag 9 juli 2017 04:58 schreef UitStraling het volgende:
Of deze vrouw![]()
Als je dit mooi vind dan kom ik je morgen koekjes brengen
Ik ga vandaag es op zoek naar wat meer van haar , ben wel benieuwd naar haar muziek,quote:Op zondag 9 juli 2017 05:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel mensen niet hoor![]()
Ik vind het nog steeds wel iets geils hebben haar muziek![]()
quote:Op zondag 9 juli 2017 05:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ga vandaag es op zoek naar wat meer van haar , ben wel benieuwd naar haar muziek,
en niks mis mee toch , dat heb ik ook bij bepaalde muziek, bepaalde stemmen en dat soort dingen zeg maar
Dit zijn oudere nummers toch?quote:
Overgeproduceerd wel ja, dag randjesquote:Op zondag 9 juli 2017 05:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit zijn oudere nummers toch?![]()
Jaren 80/90?
Dit is wel wat gelikt zeg maar![]()
Hoe zeg ik dat netjes![]()
Dit nummer van net wel , ik vond die eerste die je liet horen mooiquote:Op zondag 9 juli 2017 05:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Overgeproduceerd wel ja, dag randjes
Yeps, Prince klopt en 50 ook wel zoiets wel denk ik zo inmiddelsquote:Op zondag 9 juli 2017 05:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit nummer van net wel , ik vond die eerste die je liet horen mooi![]()
Zij is nu rond de 50 zoiets?
ff snel wiki gechecktquote:Op zondag 9 juli 2017 05:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yeps, Prince klopt en 50 ook wel zoiets wel denk ik zo inmiddels
quote:
Had ik alquote:Op zondag 9 juli 2017 05:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon beeld full screen zetten en geluid hard ja
quote:Op zondag 9 juli 2017 05:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Had ik al![]()
Ik bedoelde dat dansen van die meneer
quote:
Vet lekkere funky plaat welquote:Op zondag 9 juli 2017 05:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb een ander nummer van haar op mijn pc , maar die is niet meer te vinden op internet . Ik hou gewoon van vrouwen stemmen in muziek , luister ook nog steeds graag naar Chaka Khan en dat soort zangeressen
Ik ookquote:Op zondag 9 juli 2017 05:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vet lekkere funky plaat wel![]()
Zat mee te wiebelen
Eeeeuhm, neequote:Op zondag 9 juli 2017 05:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Je kent de Brand New Heavies wel denk ik , dat is ook lekker
Awwquote:
*Beelddenker*quote:Op zondag 9 juli 2017 06:03 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind dit leuk omdat Lynn zo'n type is die je kruis eraf bijt als je braaf een kopje suiker gaat lenen bij de buurvrouw![]()
Nee nee, dat is een wolf in schaapskleren, bijna bang van zelfsquote:Op zondag 9 juli 2017 06:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
*Beelddenker*![]()
![]()
ehm Ik vind haar stem wat aan de zoete kant, maar dat was ook een heel andere tijd![]()
Marva? Lekkere stem he?quote:Op zondag 9 juli 2017 06:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee nee, dat is een wolf in schaapskleren, bijna bang van zelfs![]()
En ok, wtf wat is die plaat dan, staat nu al in mijn top 5 denk ik met die schreeuwstem
Zo zondequote:
ik luisterde overigens nooit naar haar muziekquote:
Dit is een nieuwer nummer denk ik?quote:
In dat nummer zit op het einde het mooiste laid back gitaarrif stukje uit de popmuziek ooitquote:Op zondag 9 juli 2017 06:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit is een nieuwer nummer denk ik?
Ik was heel erg gek op de Peppers ,maar Na Californication heb ik niks meer van ze geluisterdIk was zo ontzettend afgeknapt
![]()
Maar naar hun oude albums luister ik nog steeds graag en regelmatig
Dit nummer was mijn eerste kennismaking met de Peppers
Johnny Frusciante ?quote:Op zondag 9 juli 2017 06:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In dat nummer zit op het einde het mooiste laid back gitaarrif stukje uit de popmuziek ooit
Ik geloof dat hij 5 jaar eenzaam heeft zitten oefenen hiervoor in Alaska ergens en als dat verhaal niet waar is wil ik nooit horen dat het niet waar isquote:
Ik heb geen ideequote:Op zondag 9 juli 2017 06:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij 5 jaar eenzaam heeft zitten oefenen hiervoor in Alaska ergens en als dat verhaal niet waar is wil ik nooit horen dat het niet waar is
Ik zet hem nu hardquote:Op zondag 9 juli 2017 06:56 schreef UitStraling het volgende:
Zet deze eens zo hard als je kunt? (wel jaren 80) maar ik vind hem nog steeds prachtig, eenzaam maar mooi
Nee ik hoor hetquote:
Volgens mij over verdwenen liefde ofzo, denk ik danquote:Op zondag 9 juli 2017 07:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee ik hoor het![]()
Ik met mijn drukke add hoofd heb natuurlijk weer niet gehoord waar het over ging
Dat nummerquote:
Koffiequote:
Okquote:Op zondag 9 juli 2017 18:48 schreef Molurus het volgende:
Maar niet te hard he... het moet wel een beetje muzikaal verantwoord blijven.
Mijn hemel... da's echt letterlijk 6 minuten lang hetzelfde.quote:
Het neemt je over en het duurt voor eeuwig. Heeeerlijk.quote:Op zondag 9 juli 2017 18:56 schreef Molurus het volgende:
[..]
Mijn hemel... da's echt letterlijk 6 minuten lang hetzelfde.![]()
Zoiets dan?
Jet is wel een heel ander tikkie,...maarrrquote:
Moest ff eten. Sorry. Ik vindt je geweldig Puzziepiequote:Op zondag 9 juli 2017 19:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jet is wel een heel ander tikkie,...maarrr
Dit is verdomde lekkerr
![]()
Awwquote:Op zondag 9 juli 2017 19:35 schreef heracles het volgende:
[..]
Moest ff eten. Sorry. Ik vindt je geweldig Puzziepie![]()
quote:
Dan vind je deze ook geil. Ken je Voxs al. Die is ook altijd goedquote:
Natuurlijk ken ik Voxsquote:Op zondag 9 juli 2017 19:59 schreef heracles het volgende:
[..]
Dan vind je deze ook geil. Ken je Voxs al. Die is ook altijd goed![]()
En ik Puzziequote:Op zondag 9 juli 2017 19:59 schreef heracles het volgende:
[..]
Dan vind je deze ook geil. Ken je Voxs al. Die is ook altijd goed![]()
quote:Op zondag 9 juli 2017 20:06 schreef Voxs het volgende:
Sorry, behoefte aan klassiek en zoals zo vaak, re-posten.
Een grote fav dit.
quote:
Ik hou ook van klassiek. Vooral klassieke muziek met een klavecimbel. Barok.quote:Op zondag 9 juli 2017 20:06 schreef Voxs het volgende:
Een grote fav dit.
quote:Op zondag 9 juli 2017 20:06 schreef Voxs het volgende:
Een grote fav dit.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |