Daar denk je nu aan?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Goed nieuws, vraag me af wat dit voor zijn toekomst betekent..
als er geen vertrouwen en hoop zou zijn dan zou hij heus niet de helikopter in gaanquote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe ver hij ingepakt is...
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee ze zijn er nog omheen aan het voetballen.
Dat kan echt alle kanten op. Genoeg topsporters met hartritmestoornissen. Soms met aanpassingen best te doen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Goed nieuws, vraag me af wat dit voor zijn toekomst betekent..
Idd, het nieuws gaat enorm snel gelukkig.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:18 schreef klaasweetalles het volgende:
oke de paniek is over.....
goed dat we tegenwoordig twitter hebben om de wereld te informeren
Dat weet ik, jij kunt niet zonder mij. Zonder Peppie geen Kokkie.quote:
Positief nieuws, voor zover positief mogelijk is in dit soort gevallen. Sowieso invloed op zijn leven en carrière. Maar oke, er zijn belangrijkere dingen dan een carrière.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 08-07-2017 om 18:14:06UPDATE NOURI | Er was sprake van hartritmestoornissen. Hij is stabiel, heeft hartslag & wordt in slaap gehouden. reageer retweet
Jup, prioriteit is leven natuurlijk. Voetballen zie ik somber in maar dat is hopelijk voor latere zorg.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Positief nieuws, voor zover positief mogelijk is in dit soort gevallen. Sowieso invloed op zijn leven en carrière. Maar oke, er zijn belangrijkere dingen dan een carrière.
Ajax tv content makerquote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Positief nieuws, voor zover positief mogelijk is in dit soort gevallen. Sowieso invloed op zijn leven en carrière. Maar oke, er zijn belangrijkere dingen dan een carrière.
Gast, doe normaal.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:22 schreef Zelus het volgende:
Nouri afgevoerd en Ajax verliest ook nog eens.
Welkom in 2017. Dit is al paar jaar aan de gang...quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:22 schreef beantherio het volgende:
Angstaanjagend nieuws en hopelijk loopt het goed af. Waar ik trouwens wat vraagtekens bij zet is dat allerlei nieuws-apps gelijk weer met "breaking news" meldingen komen: denken die lui nog na over hoe zoiets overkomt op familieleden van deze jongen die nog helemaal van niets weten? Echt grof.
Boeien dat ajax verliestquote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:22 schreef Zelus het volgende:
Gezien dat lichaampje van hem lijkt het me sterk dat die aan de rotzooi zitquote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:22 schreef klaasweetalles het volgende:
nu kunnen we ons gaan afvragen hoe zoiets kan gebeuren....
je ziet het steeds vaker gebeuren
ik wijd het aan allerlei soorten middeltjes die sporters tegenwoordig gebruiken om fysiek sterker te worden..... waardoor er hartritmestoornissen kunnen ontstaan
een bekende is natuurlijk anabolen......
Ga weg.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:22 schreef Zelus het volgende:
Nouri is inderdaad wel een schoolvoorbeeld van anabolengebruik. Wat een hulk.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:22 schreef klaasweetalles het volgende:
ik wijd het aan allerlei soorten middeltjes die sporters tegenwoordig gebruiken om fysiek sterker te worden..... waardoor er hartritmestoornissen kunnen ontstaan
Hartritmestoornissen hoeven totaal niet to komen door middelmisbruik, het merendeel komt spontaan een keer opzetten, zelfs bij mensen die al jaren gezond en vitaal leven en veel sporten.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Hij leeft nog, maar Nouri kennende gaat hij alsnog helemaal kapot als hij nooit meer tegen een bal kan trappen. Die jongen ademt in alles voetbal.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
hoop ik ook, maar het allerallerallerbelangrijkste is dat hij nog leeft!
Ja nouri zit vol onder de roidsquote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Anabolen is geen soort middel, idioot. Anabolen omvat alle spiergroeivorderende middelen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Deze wedstrijd werd live uitgezonden. Als nieuwssites het niet brengen dan brengt een random twitteraar het wel. Sorry maar zo werkt de wereld anno 2017 niet.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:22 schreef beantherio het volgende:
Angstaanjagend nieuws en hopelijk loopt het goed af. Waar ik trouwens wat vraagtekens bij zet is dat allerlei nieuws-apps gelijk weer met "breaking news" meldingen komen: denken die lui nog na over hoe zoiets overkomt op familieleden van deze jongen die nog helemaal van niets weten? Echt grof.
Veel sporten is niet per se gezond.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:24 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Hartritmestoornissen hoeven totaal niet to komen door middelmisbruik, het merendeel komt spontaan een keer opzetten, zelfs bij mensen die al jaren gezond en vitaal leven en veel sporten.
Dit soort insinuaties meteen maken is jammer.
juist dan worden ze gepusht om fysiek sterker te worden.....quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gezien dat lichaampje van hem lijkt het me sterk dat die aan de rotzooi zit
Gij is geen arts, ondergetekende wel.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:26 schreef klaasweetalles het volgende:
IK vind het alleen buitengewoon vreemd dat een 20 jarige topsporter met zoiets te maken krijgt.
Dit hele forum zit vol met experts.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:27 schreef Evertjan het volgende:
gelukkig zitten er gelijk allemaal doktoren in dit topic die precies kunnen uitleggen waarom deze speler vandaag last heeft gekregen van hartritmestoornissen
Toen was klaas zeven jaar.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:28 schreef Marsenal het volgende:
Toen met Sno is er toch bij het simpele voetbalpubliek ook al een beetje uitgelegd dat dit iedereen kan overkomen?
Ja, sportershart heeft er niks mee te maken.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:28 schreef Marsenal het volgende:
Toen met Sno is er toch bij het simpele voetbalpubliek ook al een beetje uitgelegd dat dit iedereen kan overkomen?
Zelfs op Feyenoord netwerk alleen maar positieve berichten. Zelfs op FN. Al zullen de grapjes nog wel komen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:29 schreef Droopie het volgende:
De haat bij de meeste feyenoord supporters blijkt met dit soort zaken ook wel een grens te hebben.
Dit was de grens blijkbaar
uitzonderingen daargelaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |