abonnement Unibet Coolblue
  maandag 11 december 2017 @ 12:30:56 #151
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_175642259
quote:
10s.gif Op maandag 11 december 2017 10:59 schreef DKUp het volgende:
Ik vind JP3 ook een leuke film :P.
ja was best leuk, maar ik vind the lost world alleen al leuk door Roland Tembo oftewel Pete Postlethwaite, hij had een paar grappige one liners in de film ''let's get this moveable feast under way'' ''i've been on way too many safari's with rich dentists to listen to any more suicidal ideas okay''

:D
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  maandag 11 december 2017 @ 12:55:43 #152
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_175642845
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 12:30 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

ja was best leuk, maar ik vind the lost world alleen al leuk door Roland Tembo oftewel Pete Postlethwaite, hij had een paar grappige one liners in de film ''let's get this moveable feast under way'' ''i've been on way too many safari's with rich dentists to listen to any more suicidal ideas okay''

:D
Daar zat dan ook een gedachte achter. Dat mis ik bij Jurassic World en deze trailer.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 11 december 2017 @ 12:59:32 #153
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_175642945
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 12:55 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Daar zat dan ook een gedachte achter. Dat mis ik bij Jurassic World en deze trailer.
JW vond ik wel leuk, vanwege de nieuwe karakters en Indominus Rex, met haar camouflage trucje :D

en raptor dna in die indominus, toen dacht ik al meteen van die raptors luisteren naar haar omdat ze hun nieuwe alpha is ;)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  maandag 11 december 2017 @ 13:19:47 #154
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_175643527
JP3 een goede film vinden :’) Op een paar aardige scenes na heeft die film werkelijk waar niets te bieden wat JP (en op een aantal punten toch ook wel TLW) zo goed maakte.
  maandag 11 december 2017 @ 13:29:54 #155
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_175643818
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 13:19 schreef Hankster het volgende:
JP3 een goede film vinden :’) Op een paar aardige scenes na heeft die film werkelijk waar niets te bieden wat JP (en op een aantal punten toch ook wel TLW) zo goed maakte.
Als je even terugleest zie je niemand zeggen dat het een goede film is...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 11 december 2017 @ 13:34:03 #156
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_175643930
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 13:29 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Als je even terugleest zie je niemand zeggen dat het een goede film is...
:')
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_175644047
JP mist een type The Rock/Downey.
wooblabalurg
  maandag 11 december 2017 @ 13:45:35 #158
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_175644268
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 13:38 schreef Baconbus het volgende:
JP mist een type The Rock/Downey.
die passen niet echt in het genre van de JP/JW Franchise



deze karakter of een karakter a la The Rock, is een wereld van verschil :')
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_175645296
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 12:30 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

ja was best leuk, maar ik vind the lost world alleen al leuk door Roland Tembo oftewel Pete Postlethwaite, hij had een paar grappige one liners in de film ''let's get this moveable feast under way'' ''i've been on way too many safari's with rich dentists to listen to any more suicidal ideas okay''

:D
Ookal zijn dat niet de hoofdrolspelers ze hebben meer karakter dan chris pratt en bryce bij elkaar. Dat mistte echt in JW maar ik denk dat het bij volgende deel op dat level wel wat beter is maar ben gewoon niet te spreken over de presentatie van de trailer en de cgi.
  maandag 11 december 2017 @ 14:25:03 #160
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_175645450
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 14:19 schreef Xan21 het volgende:

[..]

Ookal zijn dat niet de hoofdrolspelers ze hebben meer karakter dan chris pratt en bryce bij elkaar. Dat mistte echt in JW maar ik denk dat het bij volgende deel op dat level wel wat beter is maar ben gewoon niet te spreken over de presentatie van de trailer en de cgi.
ja, nu hebben we James Cromwell en ik vond hem best goed in star trek first contact as zefram cochrane en ook in american horror story asylum

:D

Toby Jones ken ik van Wayward Pines, Rafe Spall ken ik van Prometheus

dus alleen Daniella Pineda en Justice Smith zijn wat onbekend voor mij

Geraldine Chaplin, zat in de film chaplin geregisseerd door richard attenborough, ook een leuk feitje
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_175851642
Wat een trailer zeg. :') Zoals iemand al terecht opmerkte lijkt het wel een Michael Bay film. Waar is in vredesnaam de angst gebleven? De opbouw? Het subtiele? Huiverig voor deze film iig.
  donderdag 21 december 2017 @ 13:26:58 #162
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_175891245
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 22:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een trailer zeg. :') Zoals iemand al terecht opmerkte lijkt het wel een Michael Bay film. Waar is in vredesnaam de angst gebleven? De opbouw? Het subtiele? Huiverig voor deze film iig.
de tweede deel van de film komt er meer angst denk ik
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_175921846
Het vasteland? Dat klinkt vreselijk..
  vrijdag 22 december 2017 @ 15:26:34 #164
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_175923211
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 14:35 schreef Funzel het volgende:
Het vasteland? Dat klinkt vreselijk..
waarom, veel actiescènes dan
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_175925072
Nja, ik zie leiver de ouderwetse suspense.
  zaterdag 23 december 2017 @ 00:09:18 #166
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_175937534
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:26 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

waarom, veel actiescènes dan
Dat is voor zwakzinnigen met een aandachtsspanne van een goudvis...
Don't let my username fool you...
pi_175937797
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:26 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

waarom, veel actiescènes dan
Rennen, schreeuwen en overdreven onrealistische close calls bedoel je. De filmmakers snappen er de ballen niet meer van of ze willen gewoon cashen met cheapo actie. Ik zie liever leuke karakters maar Bryce en Chris zijn nou niet echt een power couple. Zag wel een interview met Laura Dern dat ze wellicht te zien zal zijn in dit deel... alhoewel ik haar ook niet te pruimen vond in JP3.
  zaterdag 23 december 2017 @ 00:23:50 #168
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_175937903
Don't feed the troll
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 23 december 2017 @ 15:05:40 #169
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_175946458
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 00:18 schreef Xan21 het volgende:

[..]

Rennen, schreeuwen en overdreven onrealistische close calls bedoel je. De filmmakers snappen er de ballen niet meer van of ze willen gewoon cashen met cheapo actie. Ik zie liever leuke karakters maar Bryce en Chris zijn nou niet echt een power couple. Zag wel een interview met Laura Dern dat ze wellicht te zien zal zijn in dit deel... alhoewel ik haar ook niet te pruimen vond in JP3.
echt, ik vind Laura best wel een leuke actrice,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_175947699
Ik vind Laura geweldig, maar in deel 3 zijn de scenes met haar tenenkrommend... alhoewel het niet echt haar schuld is (Charlie & Barney wtf!).
  zaterdag 23 december 2017 @ 18:42:12 #171
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_175952319
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 15:58 schreef Xan21 het volgende:
Ik vind Laura geweldig, maar in deel 3 zijn de scenes met haar tenenkrommend... alhoewel het niet echt haar schuld is (Charlie & Barney wtf!).
Charlie vond ik juist schattig :D
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  dinsdag 26 december 2017 @ 12:53:18 #172
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_176011482
omg ik heb gedroomd van de Indoraptor, hij zag er nogal gevaarlijk uit
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_176012661
ok
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 2 januari 2018 @ 11:00:21 #174
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_176232560
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_176232655
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 11:00 schreef TheVoice4ever het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat hebben we aan een paar scenes als de trailer lijkt op Transformers met dino’s -O-
Leuk ook dat ze de eerste helft van de film zo spoileren....
SOONY
  dinsdag 2 januari 2018 @ 14:51:36 #176
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_176237116
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 11:08 schreef DKUp het volgende:

[..]

Wat hebben we aan een paar scenes als de trailer lijkt op Transformers met dino’s -O-
Leuk ook dat ze de eerste helft van de film zo spoileren....
zo zie ik het echt niet hoor, en daarom zeggen ze niks over de tweede helft van de film, tenminste niet te veel ;)

sorry maar ik als the lost world fan kijk er wel naar uit :D

Jurassic Park in 1993 was goed omdat er meer van die horror momentjes in zaten dus ik snap jou wel, alleen als dino fans moeten we gewoon blij zijn met nog een film voor de collectie

ik vind IndoRaptor er wel mooi uitzien, veel tanden en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_176240697
De trailer is gewoon slecht gemaakt en volgens mij helemaal niet representatief voor de uiteindelijke film (ookal is die cgi tijdens de stampede echt om te janken). Het komt allemaal erg wanhopig over. Gemistte kans en de superbowl trailer huiver ik al helemaal voor.
pi_176262933
Ik vond JP vooral erg goed doordat het verhaal gewoon sterk was. Nedry die een deal sluit met een ander bedrijf en daarom alle security uitschakelt, Hammond die ondertussen de goedkeuring van experts nodig heeft, het verhaal van hoe de dino's zijn gecreeerd en natuurlijk de eerste kennismaking met de raptors die pas later in de film terug komt op ijzingwekkende wijze.

Nu is de T-rex verworden tot een soort van waakhond die mensen structureel red uit benarde situaties, wordt de Rex vervangen voor twee rexen, voor een Spino, voor een Indominus en wat volgt? Het is gewoon niets meer dan een hersenloze dino actiefilm geworden en dat vind ik persoonlijk doodzonde.
  woensdag 3 januari 2018 @ 17:15:47 #179
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_176262989
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 17:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik vond JP vooral erg goed doordat het verhaal gewoon sterk was. Nedry die een deal sluit met een ander bedrijf en daarom alle security uitschakelt, Hammond die ondertussen de goedkeuring van experts nodig heeft, het verhaal van hoe de dino's zijn gecreeerd en natuurlijk de eerste kennismaking met de raptors die pas later in de film terug komt op ijzingwekkende wijze.

Nu is de T-rex verworden tot een soort van waakhond die mensen structureel red uit benarde situaties, wordt de Rex vervangen voor twee rexen, voor een Spino, voor een Indominus en wat volgt? Het is gewoon niets meer dan een hersenloze dino actiefilm geworden en dat vind ik persoonlijk doodzonde.
JP kan het beste fusen met een andere creatief mislukte franchise.
wooblabalurg
  woensdag 3 januari 2018 @ 18:00:12 #180
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_176263967
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 17:15 schreef Baconbus het volgende:

[..]

JP kan het beste fusen met een andere creatief mislukte franchise.
Transformers.

Ik zou het enkele jaren met rust laten en terug naar het begin gaan en minder familiefilm maken. Het boek was redelijk gory.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_176263988
quote:
10s.gif Op woensdag 3 januari 2018 18:00 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Transformers.
Dat is goed gelukt......
SOONY
pi_176280503
Michael Bayona
  donderdag 4 januari 2018 @ 15:54:41 #183
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_176282912
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 14:14 schreef Xan21 het volgende:
Michael Bayona
het zat eraan te komen dat met die vulkaan eigenlijk, en explosies nou ja
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind Michael Bay films wel goed, als we maar dino actie krijgen, de Mosasaur bv dat ze in de oceaan komt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik geniet nu vooral ook meer van alle backstage momenten, ik vond het bv ook leuk dat alle cast en crew voor Bayona zongen, de dag dat hij jarig was op de set O+

ik ben gewoon een echte dino fan, ik snap dat er veel horror momenten in een dino film moeten zitten, maar the lost world vond ik als dino actie film wel geslaagd voor mij dan
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_176302775

Uhh
SOONY
  vrijdag 5 januari 2018 @ 15:55:50 #186
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_176303982
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 17:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik vond JP vooral erg goed doordat het verhaal gewoon sterk was. Nedry die een deal sluit met een ander bedrijf en daarom alle security uitschakelt, Hammond die ondertussen de goedkeuring van experts nodig heeft, het verhaal van hoe de dino's zijn gecreeerd en natuurlijk de eerste kennismaking met de raptors die pas later in de film terug komt op ijzingwekkende wijze.

Nu is de T-rex verworden tot een soort van waakhond die mensen structureel red uit benarde situaties, wordt de Rex vervangen voor twee rexen, voor een Spino, voor een Indominus en wat volgt? Het is gewoon niets meer dan een hersenloze dino actiefilm geworden en dat vind ik persoonlijk doodzonde.
Hier ben ik het helemaal mee eens. De opbouw van die eerste film was gewoon briljant. Niet meteen in de eerste scene alles al prijs geven, eerst de teleurstelling tijdens de tour dat ze geen dino's zien en dan langzaam die spanning opbouwen. Ook het verhaal van Hammond met de gaten in het DNA die ze hebben weten te fixen met kikker DNA, dat ze alleen vrouwtjes fokken en dat dat dan later ook allemaal bij elkaar komt als ze die eieren vinden...

Toen ze in Jurassic World al begonnen met dat mensen de gewone dino's maar saai vonden en ze iets moesten creëren wat interessant genoeg was, begon ik al af te haken. Ik blijf die nieuwe richting echt iets vinden voor mensen met een IQ van kleiner dan 70 die hun aandacht niet langer dan 30 seconden vast kunnen houden. Maar goed, dat tekent wel een beetje de films van de laatste tijd. Het lijkt wel alsof er alleen nog maar kinderachtige superheldenfilms uitgebracht kunnen worden die van de eerste tot de laatste seconde aan elkaar hangen van actiescenes. Ik kan me van afgelopen jaar geen enkele film herinneren waarbij spanning echt subtiel wordt opgebouwd.
Don't let my username fool you...
pi_176304463
Een voorbeeld: mijn neefje en nichtje keken eerst Jurassic world en vonden het geweldig, maar het was duidelijk dat ze het geen moment echt eng vonden (JP light). Een andere keer Jurassic park aangezet... Na een half uur konden ze hun aandacht er al niet meer op houden en ze begonnnen te vragen wanneer die dino's nou eens kwamen. Enter de breakout T-rex scene en de kids waren gefascineerd en vonden het echt eng. De film is gewoon minder dom cliche en voelt veel intiemer. Gelukkig gaat J.A. Bayona in het tweede uur wel voor dat intiemere gevoel en heb ik het idee dat de eerste helft van Colin Trevorrow is .
  zaterdag 6 januari 2018 @ 13:51:39 #188
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_176322094
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:21 schreef Xan21 het volgende:
Een voorbeeld: mijn neefje en nichtje keken eerst Jurassic world en vonden het geweldig, maar het was duidelijk dat ze het geen moment echt eng vonden (JP light). Een andere keer Jurassic park aangezet... Na een half uur konden ze hun aandacht er al niet meer op houden en ze begonnnen te vragen wanneer die dino's nou eens kwamen. Enter de breakout T-rex scene en de kids waren gefascineerd en vonden het echt eng. De film is gewoon minder dom cliche en voelt veel intiemer. Gelukkig gaat J.A. Bayona in het tweede uur wel voor dat intiemere gevoel en heb ik het idee dat de eerste helft van Colin Trevorrow is .
yep ben ik het mee eens, ik hoop bv op het vasteland dat het eerst lijkt alsof er niks aan de hand is, en dat ze dan plotseling wakker worden van de verdoving, zoals we al dat kleine stukje hebben gezien dat rexy wakker wordt voor owen en claire

het moet bv geen king kong actiescenes worden of godzilla, maar dat echte dino gevoel moet erin zitten

bij the lost world vond ik de baby t rex zo schattig, en daar vond ik het wel top dat ze de t rex als ouders lieten zien dat ze hun kind ten koste van alles doen beschermen

dus ja ik hoop met je mee, dat jij gelijk hebt over het tweede uur
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  zaterdag 6 januari 2018 @ 15:03:26 #189
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_176323422

intro van Jurassic world fallen kingdom O+
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  woensdag 10 januari 2018 @ 15:03:19 #190
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_176412152
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_176423589
Legendary heeft er niks mee te maken deze keer en muziek is regelrecht van JP (wat is het toch mooi) maar leuk gemaakt.

Ja het is Ted Levine... zal wel weer een bad guu zijn.
  donderdag 11 januari 2018 @ 11:19:02 #192
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_176428942
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 23:19 schreef Xan21 het volgende:
Legendary heeft er niks mee te maken deze keer en muziek is regelrecht van JP (wat is het toch mooi) maar leuk gemaakt.

Ja het is Ted Levine... zal wel weer een bad guu zijn.
ik denk eerder
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
muziek for FK komt weer van Michael Giacchino gemixt met de originele JP muziek van john Williams :D dus hetzelfde als JW

ik denk dat de Bayona scenes leuker kunnen zijn dan het eerste uur met Trevorrow, alhoewel als we de mosasaur nog wat meer zien wat we verder niet meer zagen in het water, dat zou ik top vinden, want ik vind de mosasaur wel een leuke dino, en dat ie echt zo heeft bestaan zo groot wow
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_176429853
Ik vind Michael Giacchino niet zo geweldig eigenlijk... maar wie weet verrast hij ons.
  donderdag 11 januari 2018 @ 13:55:09 #194
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_176432010
de vulkaan op nublar heet Mount Sibo, in jurassic park the game werd al iets over verteld dat de inboorlingen de Tuna Si geloofden dat deze vulkaan alles creerden op dat eiland

voor de details alleen maar, en degene die dit nog niet weet :D
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_176432819
Alleen jammer dat in de films zelf nooit gerefereerd werd naar de vulkaan terwijl op de kaarten altijd wel stond aangeduid.
  donderdag 11 januari 2018 @ 15:52:57 #196
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_176434416
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:31 schreef Xan21 het volgende:
Alleen jammer dat in de films zelf nooit gerefereerd werd naar de vulkaan terwijl op de kaarten altijd wel stond aangeduid.
ja klopt, beetje raar vind ik dat ook wel

in dat spel had Gerry Harding ook een grotere rol, en die man die Nedry belde heet Miles Chadwick
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_176437895
Funko's

pi_176439281
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 15:55 schreef Metalfreak het volgende: Ik kan me van afgelopen jaar geen enkele film herinneren waarbij spanning echt subtiel wordt opgebouwd.
Volledig mee eens. Een grote kaskraker die ook nog redelijk in elkaar zit bestaat helaas niet meer.
  donderdag 11 januari 2018 @ 22:57:22 #199
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_176443013
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 20:29 schreef Deckard het volgende:

[..]

Volledig mee eens. Een grote kaskraker die ook nog redelijk in elkaar zit bestaat helaas niet meer.
Daarom zijn me van afgelopen jaar ook totaal geen films bijgebleven en ik heb het idee dat nieuwe films me ook weinig meer gaan interesseren. Series interesseren me sowieso al niet, dus kan beter maar de TV het huis uit doen :+
Don't let my username fool you...
  dinsdag 23 januari 2018 @ 13:56:42 #200
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_176693496
Colin Bayorrow :+
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')