SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: Elsevier
Hamburg zet zich schrap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: Telegraaf
Wapenarsenalen anti-G20-demonstranten gevonden bij HamburgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: NOS
Voor de geïnteresseerden:
Zeer gekleurd dagboek van Anne-Fleur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De rellers kunnen er niet zoveel aan doen. Een bijeenkomst van grotendeels democratisch gekozen regeringsleiders moet je ergens op een onbewoond eiland organiseren om de lokale linkse bevolking niet te provoceren.![]()
Beetje anoniem op het internet mensen demoniseren is dan ook waar je beter in bent.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:56 schreef Jaroon het volgende:
Met jou een extractie doen lijkt mij een bitch.![]()
Ik vindt je een nul. Dat is heel persoonlijk. Heb je ooit een inval gedaanquote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:59 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Beetje anoniem op het internet mensen demoniseren is dan ook waar je beter in bent.![]()
Waar heb je het over? Al gevonden waar ik geweld buiten een zelfverdediging context goedpraat?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 15:00 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik vindt je een nul. Dat is heel persoonlijk. Heb je ooit een inval gedaan![]()
Je zag geweld tegen een groep als okay.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 15:02 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Al gevonden waar ik geweld buiten een zelfverdediging context goedpraat?![]()
Een groep plunderaars.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 15:03 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je zag geweld tegen een groep als okay.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
PR gemacht.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 15:03 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je zag geweld tegen een groep als okay.![]()
Vertel.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 15:05 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Wat niet wil zeggen dat je daar keihard op in moet gaan. Ik ken dit soort dingen.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Toch idioot dat studentjes wie je met 1 vinger neer kan halen (geen eens bij wijze van...) een stad kunnen verklotenIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Heb je volgens mij al 3-4x gevraagd om te laten zien wat ''dit'' is. Echt een ondermaatse manier van discussie voeren heb jij. Karaktermoordje plegen en dan klagen over het gedrag van een ander.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 15:05 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Wat niet wil zeggen dat je daar keihard op in moet gaan. Ik ken dit soort dingen.![]()
Jij pleegde karaktermoord op jezelf.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 15:09 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Heb je volgens mij al 3-4x gevraagd om te laten zien wat ''dit'' is. Echt een ondermaatse manier van discussie voeren heb jij. Karaktermoordje plegen en dan klagen over het gedrag van een ander.![]()
Denk je dat het zwarte blok bestaat uit studentjes?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 15:08 schreef hollandia02 het volgende:
Toch idioot dat studentjes wie je met 1 vinger neer kan halen (geen eens bij wijze van...) een stad kunnen verklotenIn Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Mijn Duits is heel slecht. Wat roepen die mensen met die rode vlaggen?Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?![]()
Kan je normaal de discussie voeren? Of is dat te moeilijk?quote:In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Dit is niet links, dit is gewoon anarchisme... geen doel, geen ideologie, gewoon pakken wat je pakken kan en dingen slopen die niet van jou zijn...
Treurig.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam![]()
Ik ben wat te boos nu misschien. De discussie is oneerlijk.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 15:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kan je normaal de discussie voeren? Of is dat te moeilijk?![]()
Het lijken me niet sportschool gastjes met een baan...quote:Op zaterdag 8 juli 2017 15:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Denk je dat het zwarte blok bestaat uit studentjes?In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
In welke stream?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 15:11 schreef NgInE het volgende:
Mijn Duits is heel slecht. Wat roepen die mensen met die rode vlaggen?In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Vragen om de post waar je zo boos over bent geworden is oneerlijk?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 15:12 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik ben wat te boos nu misschien. De discussie is oneerlijk.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: