Als ik ze zo hoor praten (in het Engels), zitten er ook veel lui tussen die hier niks te zoeken hebben.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:34 schreef Physsic het volgende:
Ik hoor/lees telkens dat Hamburg een grote (extreem)linkse gemeenschap heeft.
Betekent dat dat een deel van de relschoppers momenteel bezig is hun eigen stad af te breken?
Ehhh legia is extreem rechtsquote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:34 schreef Windhapper het volgende:
[..]
St. Pauli, Livorno, Liverpool, Celtic, Standard Luik, Boca Juniors itt 1860 Munich, Dinamo Zagreb, Legia Warschau, Atletico Madrid.
In tegenstelling tot.quote:
Ze slopen de huizen en auto's van witte mensen en hiermee vechten ze tegen het kapitalisme. Wat snap je er niet aan ?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:34 schreef Physsic het volgende:
Betekent dat dat een deel van de relschoppers momenteel bezig is hun eigen stad af te breken?
Er zullen ook wel heel wat migranten zijn die hun auto, baan of winkel kwijt zijn doordat dat progressieve tuig het in brand heeft gestoken.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:34 schreef Physsic het volgende:
Maar ze moeten zelf natuurlijk wel een gratis kraakpandje krijgen, want anders is het oneerlijk.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:37 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ze slopen de huizen en auto's van witte mensen en hiermee vechten ze tegen het kapitalisme. Wat snap je er niet aan ?
Dat is ook wel weer zo, binnen de harde kern heb je ze van alle politieke lagen (ook standen trouwens, ken genoeg kakkers die in het weekend gingen rellen). Maar hoor toch wel vaak PVV, en ook wel SP. GroenLinks heb ik eigenlijk nog nooit gehoord.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat de verhouding 90/10 is maar een heel groot deel is gewoon links, bij voetbal wordt er dan sowieso ook niet over politiek gepraat. Voor een groot deel natuurlijk gewoon de sociale onderlaag die op de tribune zit.
Toont ook meteen aan dat het weinig met politieke voorkeur te maken heeft want links en rechtse hooligans staan gewoon naast elkaar op de andere club in te rammen als het er op aan komt.
Best raar, zie je als winkelman ineens 80 blanken in je winkel alles meenemen, zit je toch te knipperen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:37 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ze slopen de huizen en auto's van witte mensen en hiermee vechten ze tegen het kapitalisme. Wat snap je er niet aan ?
Met name de zwart geklede mennekes kijken nergens naar....anarchie is hun doel.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Er zullen ook wel heel wat migranten zijn die hun auto, baan of winkel kwijt zijn doordat dat progressieve tuig het in brand heeft gestoken.
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:40 schreef skysherrif het volgende:
Allemaal fietsen ook kapot, helft is wss nog Nederlands ook.
Mijn opa zijn fietsquote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:40 schreef skysherrif het volgende:
Allemaal fietsen ook kapot, helft is wss nog Nederlands ook.
En volgens mij valt oproer niet onder de verzekering.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:40 schreef LTVDK het volgende:
Die arme winkelier die morgen zo zijn winkel aantreft![]()
Die is even klaar met ondernemen ja.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:40 schreef LTVDK het volgende:
Anarchie rules.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:40 schreef LTVDK het volgende:
Mutti Merkel zal wel met geld over de brug komenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:41 schreef Resistor het volgende:
[..]
En volgens mij valt oproer niet onder de verzekering.
Dan mag ik hopen dat ze genoeg van dat afa tuig oppakken die kunnen gaan werken om de schade terug te betalen. Al zal dat wel een cultuurshock zijn voor ze, werken.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:41 schreef Resistor het volgende:
[..]
En volgens mij valt oproer niet onder de verzekering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |