Bij een beetje gemeente kan datquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:13 schreef Krollie het volgende:
Je wil op zaterdag het gemeentehuis bezoeken?
Klopt, "Over 5 werkdagen kun je hem ophalen."quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:27 schreef Sigaartje het volgende:
Bij het aanvragen krijg je toch te horen hoe lang het duurt?
Niet iedereen woont in een dorp met 500 inwonersquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:13 schreef Krollie het volgende:
Je wil op zaterdag het gemeentehuis bezoeken?
Ligt aan de drukte bij de drukker. Bestel je in de morgen en het is daar niet druk is het mogelijk dat ze hem verwerken en met de zending van die dag meesturen. Dan heb je hem de dag erna. Ik daar nu niet op rekenen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:28 schreef Ranzbal het volgende:
[..]
Klopt, "Over 5 werkdagen kun je hem ophalen."
Maar omdat ik dus verschillende dingen hoor en lees, vraag ik naar meer ervaringen.
Bij mij is het precies hetzelfde. Ik moest laatst mijn rijbewijs verlengen, vijf werkdagen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:28 schreef Ranzbal het volgende:
[..]
Klopt, "Over 5 werkdagen kun je hem ophalen."
Maar omdat ik dus verschillende dingen hoor en lees, vraag ik naar meer ervaringen.
Hmm, ik kan gelukkig ophalen zonder afspraak. Neem morgen wel gewoon ff een kijkje. Brommert staat al op me te wachten.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:37 schreef Diqiu-Long het volgende:
Kan best, maar mijn gemeente werkt met afsprakenDus je moet dan echt een spoed aanvraag doen, want ik kwam ook vragen: hey ligt mij rijbewijs er al?
Nou dat willen ze gewoon niet vertellen, want dan moet je een afspraak maken. Die stond natuurlijk al, maar ik was ongeduldig uiteraard!
Dus of die daadwerkelijk zo snel klaar zijn? Het zal best, maar als je gemeente net zoals de mijne is dan moet je echt 1 week wachten.
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:45 schreef Fe2O3 het volgende:
Als je hem in 1 dag had willen hebben, had je meer moeten betalen voor een spoedaanvraag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |