abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172238264
Ola,

Gister geslaagd voor motor rijbewijs, gister om 16:00 aangevraagd.
Nu kreeg ik te horen van mijn instructeur dat deze vaak al de dag erna klaar ligt op het gemeentehuis.

Zijn er fokkers die hier ervaring mee hebben? Waard om morgen een bezoekje te brengen?
Gaat trouwens om een normale aanvraag, geen spoed dus.
pi_172238313
Je wil op zaterdag het gemeentehuis bezoeken?
pi_172238320
Gefeliciteerd! Volgens mij drie werkdagen ofzo.
pi_172238413
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 11:13 schreef Krollie het volgende:
Bij een beetje gemeente kan dat
  vrijdag 7 juli 2017 @ 11:19:35 #5
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_172238490
Vakantietijd dus de pasjesdrukker zal het druk hebben. Ik zou er niet op rekenen.
And so is the past
pi_172238654
Bij het aanvragen krijg je toch te horen hoe lang het duurt?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_172238687
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 11:27 schreef Sigaartje het volgende:
Bij het aanvragen krijg je toch te horen hoe lang het duurt?
Klopt, "Over 5 werkdagen kun je hem ophalen."

Maar omdat ik dus verschillende dingen hoor en lees, vraag ik naar meer ervaringen.
pi_172238716
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 11:13 schreef Krollie het volgende:
Niet iedereen woont in een dorp met 500 inwoners :')
  vrijdag 7 juli 2017 @ 11:31:52 #9
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_172238780
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 11:28 schreef Ranzbal het volgende:

[..]

Maar omdat ik dus verschillende dingen hoor en lees, vraag ik naar meer ervaringen.
Ligt aan de drukte bij de drukker. Bestel je in de morgen en het is daar niet druk is het mogelijk dat ze hem verwerken en met de zending van die dag meesturen. Dan heb je hem de dag erna. Ik daar nu niet op rekenen.
And so is the past
pi_172238787
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 11:28 schreef Ranzbal het volgende:

[..]

Bij mij is het precies hetzelfde. Ik moest laatst mijn rijbewijs verlengen, vijf werkdagen.
Maar als het goed is moest je ook je e-mail-adres opgeven (nou, ja, moest.....)
Ik heb dat doen gedaan en dan krijg je via e-mail bericht wanneer het rijbewijs klaar ligt.
Ik kreeg na drie dagen bericht dat ik hem op kon halen.

Maar ja, inderdaad, het is vakantietijd nu, dus druk met paspoort-gedoe natuurlijk, dus ik zou gewoon vijf werkdagen rekenen.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_172238920
Kan best, maar mijn gemeente werkt met afspraken :( Dus je moet dan echt een spoed aanvraag doen, want ik kwam ook vragen: hey ligt mij rijbewijs er al?

Nou dat willen ze gewoon niet vertellen, want dan moet je een afspraak maken. Die stond natuurlijk al, maar ik was ongeduldig uiteraard!

Dus of die daadwerkelijk zo snel klaar zijn? Het zal best, maar als je gemeente net zoals de mijne is dan moet je echt 1 week wachten.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 11:45:02 #12
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_172239137
Als je hem in 1 dag had willen hebben, had je meer moeten betalen voor een spoedaanvraag.
Dum de dum
pi_172239370
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 11:37 schreef Diqiu-Long het volgende:
Kan best, maar mijn gemeente werkt met afspraken :( Dus je moet dan echt een spoed aanvraag doen, want ik kwam ook vragen: hey ligt mij rijbewijs er al?

Nou dat willen ze gewoon niet vertellen, want dan moet je een afspraak maken. Die stond natuurlijk al, maar ik was ongeduldig uiteraard!

Dus of die daadwerkelijk zo snel klaar zijn? Het zal best, maar als je gemeente net zoals de mijne is dan moet je echt 1 week wachten.
Hmm, ik kan gelukkig ophalen zonder afspraak. Neem morgen wel gewoon ff een kijkje. Brommert staat al op me te wachten. :7

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 11:45 schreef Fe2O3 het volgende:
Als je hem in 1 dag had willen hebben, had je meer moeten betalen voor een spoedaanvraag.
pi_172239656
bij een kleine gemeente in een rustigere periode zal je hem wel eerder kunnen afhalen.

bij een grotere gemeente waar té bureaucratisch gewerkt wordt zou ie misschien na twee dagen ook al klaar zijn maar kan je hem alsnog pas na vijf dagen afhalen omdat het nou eenmaal zo vastgelegd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')