niet als je zulke aidsletters gebruiktquote:Op donderdag 6 juli 2017 15:51 schreef Toto69 het volgende:
ík vøel mè ëeñzãåm êñ ållëên vândâåg wïl íémàñd mêt mé prátê
Nee, klopt gewoon Elan.quote:
hee maatquote:Op donderdag 6 juli 2017 15:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
niet als je zulke aidsletters gebruikt
kan ik niks aan doenquote:Op donderdag 6 juli 2017 15:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
word ik zomaar naar de sc gelokt
For fuck's sake maat, ga er gewoon lekker hier over door. Ik kan er in de FB niks mee, dat heb ik echt al 100x gezegd, er is daar alles gezegd wat er vanuit de moderatie op dit moment te zeggen valt.quote:Op donderdag 6 juli 2017 16:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is er mis mee?
Dit was toch gewoon nette feedback :S
Dan heeft brad natuurlijk ook heel snel een ban hequote:Op donderdag 6 juli 2017 15:59 schreef Toto69 het volgende:
Maar nee, ik stel voor dat we hem nu openen.
Idioten gewoon bannen.
Verder: Brad will be brad.
Mwa, denk dat zolang ik geen debiele dingen meer doe (streamen in de auto) het allemaal wel oke gaat.quote:Op donderdag 6 juli 2017 16:06 schreef marsan het volgende:
[..]
Dan heeft brad natuurlijk ook heel snel een ban he
Je quote me toch hier johquote:Op donderdag 6 juli 2017 16:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
For fuck's sake maat, ga er gewoon lekker hier over door. Ik kan er in de FB niks mee, dat heb ik echt al 100x gezegd, er is daar alles gezegd wat er vanuit de moderatie op dit moment te zeggen valt.
Ik word er moe vanwacht gewoon ff tot Fopje terug is
Ik quote je hier omdat ik het aso vind als ik zonder pardon een post verwijder maar ik wel vind dat men lekker hier door kan keuvelen ipv in het FB topicquote:Op donderdag 6 juli 2017 16:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Je quote me toch hier johmoet je ongesteld worden of wat is deze gelijk para doen.
Maar dat is het hem juist. Je ziet t steeds wel wat je fout doet. Je belooft beterschap en daarna doe je of hetzelfde weer of iets anders wat niet zo snugger is.quote:Op donderdag 6 juli 2017 16:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mwa, denk dat zolang ik geen debiele dingen meer doe (streamen in de auto) het allemaal wel oke gaat.
Daarvoor ging het prima en kwamen er best leuke discussies uit voort.
Maar vanaf het moment dat ik die shit ging doen was het
En transgenders die van man naar vrouw gaan laten sporten tegen vrouwen moeten we ook mee stoppen.quote:Op donderdag 6 juli 2017 14:02 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Er is toch wel tegenwoordig een tendens om alles maar gelijk aan elkaar te trekken. Persoonlijk denk ik dat gelijkheid een illusie is. Gelijke kansen geven ben ik een groot voorstander van, maar je kunt nou eenmaal niet op alle punten met elkaar gelijk zijn. Het is bijvoorbeeld prachtig dat mannen en vrouwen niet belemmerd worden qua beroepskeuze, maar voor sommige beroepen is het moeilijk om vrouwen te vinden die fysiek hetzelfde werk aankunnen als mannen. Soms lees je wel eens bij dat ze bij defensie speciale standaarden voor vrouwen willen maken om zo meer vrouwen aan te nemen. Ik denk dat je zoiets niet moet willen.
wutquote:Op donderdag 6 juli 2017 16:44 schreef Argo het volgende:
[..]
En transgenders die van man naar vrouw gaan laten sporten tegen vrouwen moeten we ook mee stoppen.
Ja, Brad will be Bradquote:Op donderdag 6 juli 2017 17:12 schreef PierreTT het volgende:
Wat gaan deze topics hard, heb ik nog iets gemist?
Naar wat ik terug gelezen heb IS DIT het nieuwe topic van braadquote:
Oh, dan gaan we hier verderquote:Op donderdag 6 juli 2017 17:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Naar wat ik terug gelezen heb IS DIT het nieuwe topic van braad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |