abonnement Unibet Coolblue
pi_172214443




[ Bericht 17% gewijzigd door Diqiu-Long op 06-07-2017 14:02:29 ]
pi_172214455
Jammer deze TT
blablablabla
pi_172214475
Marco!
pi_172214477
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 13:56 schreef Elan het volgende:
Jammer deze TT
Had niet veel tijd om een leuke te bedenken: "Braddie heeft zijn Polo schoongemaakt" zou veel te lang geweest zijn :(
pi_172214514
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 13:57 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Had niet veel tijd om een leuke te bedenken: "Braddie heeft zijn Polo schoongemaakt" zou veel te lang geweest zijn :(
Liever totaal geen referentie naar Braddie eigenlijk.
blablablabla
pi_172214516
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 13:53 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

We missen je topics Braddie. ;(

Voordeel is hier wel dat je niet off-topic kunt gaan. 8-)
Ik mis het topic ook, maar het is beter dat het ff dicht is.
Zal vast of van het weekend, óf na het weekend weer open gaan.
Het is actie, reactie. Wat zich afspeelde, en heb gister een behoorlijk goed gesprekje gehad met wat mensen, en het live streamen in de auto gaat niet meer gebeuren, heb alle benodigdheden daarvoor (Zuignap>Mount>Stabilisator) Er uit gegooid en in een tas gedumpt.

En ik ga nog minder op de trolls reageren en minder happen, zoals het een paar topics terug ging was het tof, en ik deed iets doms en toen ontspoorde het weer..
Maar nu best wel erg ook, dus voorlopig maar ff dicht, ff herpakken, ff op adem komen, en dan hopelijk weer verder.
pi_172214521
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 12:59 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Ja, gewoon producten voor de gevoelige huid gebruiken. Nivea Men Sensitive Aftershave Balsem is wel goed, voor na het scheren.

Maar ook niet te vaak scheren, want daar krijg je ook irritaties van.
Ik heb mij al 4 jaar niet meer geschoren, dus dat komt wel goed.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  donderdag 6 juli 2017 @ 14:02:35 #8
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_172214603
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 13:53 schreef Toto69 het volgende:

Hoezo?
Er is toch wel tegenwoordig een tendens om alles maar gelijk aan elkaar te trekken. Persoonlijk denk ik dat gelijkheid een illusie is. Gelijke kansen geven ben ik een groot voorstander van, maar je kunt nou eenmaal niet op alle punten met elkaar gelijk zijn. Het is bijvoorbeeld prachtig dat mannen en vrouwen niet belemmerd worden qua beroepskeuze, maar voor sommige beroepen is het moeilijk om vrouwen te vinden die fysiek hetzelfde werk aankunnen als mannen. Soms lees je wel eens bij dat ze bij defensie speciale standaarden voor vrouwen willen maken om zo meer vrouwen aan te nemen. Ik denk dat je zoiets niet moet willen.
pi_172214646
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 14:02 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Er is toch wel tegenwoordig een tendens om alles maar gelijk aan elkaar te trekken. Persoonlijk denk ik dat gelijkheid een illusie is. Gelijke kansen geven ben ik een groot voorstander van, maar je kunt nou eenmaal niet op alle punten met elkaar gelijk zijn. Het is bijvoorbeeld prachtig dat mannen en vrouwen niet belemmerd worden qua beroepskeuze, maar voor sommige beroepen is het moeilijk om vrouwen te vinden die fysiek hetzelfde werk aankunnen als mannen. Soms lees je wel eens bij dat ze bij defensie speciale standaarden voor vrouwen willen maken om zo meer vrouwen aan te nemen. Ik denk dat je zoiets niet moet willen.
^O^ eens
pi_172214647
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 13:58 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ik heb mij al 4 jaar niet meer geschoren, dus dat komt wel goed.
Ha, eigenlijk wil ik daar wel een foto van zien :)
pi_172214657
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 14:02 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Er is toch wel tegenwoordig een tendens om alles maar gelijk aan elkaar te trekken. Persoonlijk denk ik dat gelijkheid een illusie is. Gelijke kansen geven ben ik een groot voorstander van, maar je kunt nou eenmaal niet op alle punten met elkaar gelijk zijn. Het is bijvoorbeeld prachtig dat mannen en vrouwen niet belemmerd worden qua beroepskeuze, maar voor sommige beroepen is het moeilijk om vrouwen te vinden die fysiek hetzelfde werk aankunnen als mannen. Soms lees je wel eens bij dat ze bij defensie speciale standaarden voor vrouwen willen maken om zo meer vrouwen aan te nemen. Ik denk dat je zoiets niet moet willen.
_O_
blablablabla
pi_172214661
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 13:55 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja want mannen en vrouwen zijn gelijk toch, maar dat is stiekem helemaal niet zo.
Bij ons zijn vrouwen en mannen best gescheiden ook qua gesprekken, ga niet opeens diep gesprek voeren met mijn schoonzusje of mijn vriendin met mijn broertje dat is gewoon raar.
Gelijk =/= gelijkwaardig
pi_172214673
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 14:05 schreef Elan het volgende:

[..]

_O_
zij is slim jonguh
pi_172214678
Zo dadelijk naar Düsseldorf rijden, maar eerst even mijn ramen goed schoonmaken: zicht is het belangrijkste in de auto!
pi_172214727
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 14:06 schreef Diqiu-Long het volgende:
Zo dadelijk naar Düsseldorf rijden, maar eerst even mijn ramen goed schoonmaken: zicht is het belangrijkste in de auto!
Onderschat benzine niet
-Braddie 2017
blablablabla
pi_172214729
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 14:06 schreef Diqiu-Long het volgende:
Zo dadelijk naar Düsseldorf rijden, maar eerst even mijn ramen goed schoonmaken: zicht is het belangrijkste in de auto!
Goed idee, mijn raam aan de binnenkant is wat vettig, straks maar ff een doekje er doorheen jassen
pi_172214755
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 14:08 schreef Braddie het volgende:

[..]

Goed idee, mijn raam aan de binnenkant is wat vettig, straks maar ff een doekje er doorheen jassen
Binnenkant hoef ik niet vaak schoon te maken, maar buiten is een ramp. Tijdens de roadtrip door England, was het eerste wat ik morgens deed even met glassex weer de vooruit schoonmaken.
pi_172214776
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 14:09 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Binnenkant hoef ik niet vaak schoon te maken, maar buiten is een ramp. Tijdens de roadtrip door England, was het eerste wat ik morgens deed even met glassex weer de vooruit schoonmaken.
glassex? :~
pi_172214787
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 14:08 schreef Elan het volgende:

[..]

Onderschat benzine niet
-Braddie 2017

Braad zijn lijflied.
pi_172214788
Ja huismerk wel natuurlijk, werkt ja even goed.
pi_172214793
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 14:09 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Binnenkant hoef ik niet vaak schoon te maken, maar buiten is een ramp. Tijdens de roadtrip door England, was het eerste wat ik morgens deed even met glassex weer de vooruit schoonmaken.
Als ik m`n auto was spoel ik `m logischerwijs altijd na :') Maar ik droog hem ook nog ff na (Zodat vlekken weggaan) Met een doekje _O-
Had hem gewassen vanochtend, zaten er allemaal strepen in m`n lak, ff een doekje er langs en hoppa.

Raam aan de buitenkant glimt als een malle, raam aan de binnenkant (Voornamelijk voorraam) Is in't midden erg fatsig)
pi_172214799
quote:
Is dit nieuw? _O-
pi_172214806
Oh 2008 RIP
pi_172214823
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 14:11 schreef Braddie het volgende:

[..]

Als ik m`n auto was spoel ik `m logischerwijs altijd na :') Maar ik droog hem ook nog ff na (Zodat vlekken weggaan) Met een doekje _O-
Had hem gewassen vanochtend, zaten er allemaal strepen in m`n lak, ff een doekje er langs en hoppa.

Raam aan de buitenkant glimt als een malle, raam aan de binnenkant (Voornamelijk voorraam) Is in't midden erg fatsig)
Wanneer komt je stift? Voor die plekkies :P
blablablabla
pi_172214830
:') Op 0:25 doen ze het " I Can't Dance" Dansje, godver _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')