zou je deze kunnen toelichten ?quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:55 schreef pindakaas7750 het volgende:
ik zorgde voor een online inkomen en ging naar peru.
ik heb een web design bedrijfje en wat andere inkomen het leven daar is heel erg goedkoop dus ik kon rond komen.quote:
terug kijkend zijn inderdaad niet mijn reacties goed opgestelt en ik had in de op heel veel weg kunnen laten en beter een verkorte versie neer kunnen zetten.quote:Op donderdag 6 juli 2017 19:23 schreef Sigaartje het volgende:
Beste Pindakaas,
Het is misschien kinderachtig om te zeggen maar alleen al het feit al dat je niet je best doet om je reacties goed op te stellen, geeft al een beetje aan dat je niet veel zin hebt om je best te doen in alles.
Ik heb het maar over een heel klein dingetje. Maar kleine dingetjes kunnen veel zeggen.quote:Op donderdag 6 juli 2017 19:48 schreef pindakaas7750 het volgende:
[..]
terug kijkend zijn inderdaad niet mijn reacties goed opgestelt en ik had in de op heel veel weg kunnen laten en beter een verkorte versie neer kunnen zetten.
ik heb ook nog moeite met nederlands en normale zinnen opstellen maar ik ben ook daarmee bezig te leren.
kan verwachten als je van die warrige troep neer plaats dat je geen goede reacties krijg mischien moet ik het later nog eens proberen
Hou eens op.quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:04 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ik heb het maar over een heel klein dingetje. Maar kleine dingetjes kunnen veel zeggen.
Ik heb het al eerder gezegd, je shift-toets. Dat het warrig is, daar kun je niks aan doen.l aan.
Ben je klaar? Ja? Mooi.quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:04 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ik heb het maar over een heel klein dingetje. Maar kleine dingetjes kunnen veel zeggen.
Ik heb het al eerder gezegd, je shift-toets. Dat het warrig is, daar kun je niks aan doen.l aan.
Wat gebeurd is, is gebeurd en kan n je niet meer veranderen. Waar je nog wat mee kunt doen is de toekomst. En je weet nu dus beter hoe je zaken niet moet doen.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:58 schreef pindakaas7750 het volgende:
nee ik voel mij schuldig om 3 jaar van haar tijd heb verspild als ik om normale redenen de relatie verbrak (zoals uit verliefd raken) dan had ik mij niet schuldig gevoeld.
maar ik denk dat ik niet een verliefd kan zijn of met mensen kan binden
Ja daar zit ook over na te denken soms denk ik dat mijn ex mij misbruikt heeft ik moest haar huur betalen en ze dwong mij om een ring te kopen enzo ik had niet echt door dat het vreemd was.quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:13 schreef Angst het volgende:
Even om denken hoor. Ik overdrijf wat om het punt duidelijk te maken.
Jouw Ex:
Zoek en misleid een veel jongere vriend, die niet tegen haar op kan vanwege leeftijdsverschil. Hij is ook mentaal instabiel en ze haalt hem uit zijn vertrouwde omgeving. Hij zit min of meer in isolement in haar huis, ze ziet hem afzakken en ondanks het grote leeftijdsverschil voelt ze geen verantwoordelijkheid hem te helpen en terug naar Nederland te sturen.
Ze heeft de hele relatie macht over hem gehad, omdat hij sociaal zwak/autistisch was, in de war was, in een vreemde omgeving zat en jonger was.
Zij heeft het ook niet netjes gedaan dan toch?
Daarbij heeft schuldgevoel ook geen zin. Relaties die uit gaan zijn gewoon altijd kut.
Misschien tegen je psychiater zeggen dat je een intensiever traject nodig hebt? Of echt een opname. Dit gaat je niet snel genoeg volgens mij.
Maar heb je je ex nu vermoord, overhoop gestoken met een mes, of alleen maar verlaten???quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:37 schreef pindakaas7750 het volgende:
[..]
Ja daar zit ook over na te denken soms denk ik dat mijn ex mij misbruikt heeft ik moest haar huur betalen en ze dwong mij om een ring te kopen enzo ik had niet echt door dat het vreemd was.
want mij ouders behandelde elkaar ook heel erg vreemd.
het komt ook allemaal over die leugen door het leeftijdsverschil wants als 18 jarige dacht ik ook niet echt aan kinderen dus ik ging die relatie in met goede bedoelingen.
ik heb pas in het tweede jaar mij fout gaan gedragen liegen enzo. maar dat komt zeker door mijn mentalegesteld heid ik had hele antisociale gedachtes zoals iemand neersteken voor zijn laptop enzo.
de psycholoog vertelde mij dat het kan komen als je extreem depresief bent en nooit behandeld wordt dat je in een soort overlevings mode gaat ik had ook geen geweten en empathie vermogen.
ik kan nu wel helder na denken en ben een beetje de oude ik zoals toen ik 17 was niet aggresief en niet ¨gemeen¨.
soms ben ik bang dat ik weer een paar jaar verliest maar ik heb al mijn geld gegeven aan mijn broer dus ik kan ook niet vluchten naar peru ofzo.
ik heb ook nu door als ik weer gek begin te worden dan begin ik dingen in mijn oog hoeken te zien rare gedachtes en dan bel ik de huis arts
maar ik zal inderdad ingeven dat ik zwaarder moet worden behandeld.
ik heb ook niet ouders die echt mij kunnen helpen ik ben autistisch verklaard en ik vermoedt nu ook dat mijn ouders dat zijn ze hebben helemaal geen connectie met mij.
bijvoorbeeld toen ik 17 was en zei dat ik rare dingen zag deden ze niks.
maar mijn ex was mischien slecht en dom maar ze verdiendt dit niet allemaal ze had ook een huis voor ons gekocht omdat ze niet wist dat ik niet 100% voor de relatie was.
en toen ze het huis kocht werdt ze opgelicht :/ en is nu 15000 euro kwijt wat voor peru heel erg veel is.
mij ex benaderde mij ook in nederland en ik vertelde haar dat ik 17 was en bijna 18 ik dacht echt dat ze 21 was. en toen ik haar in nederland date dacht ik dat alles goed ging dus ik dacht na een jaar ken ik haar wel. alleen in peru kwam ik er achter en ik dacht niet echt na over het leeftijds verschill.
ik had ook niet door dat fertiliteit daalt en dat mensen op die leeftijd trouwen enzo ik heb ook geen tijds nood omdat ik jong was dus ik nam de tijd.
In zijn beleving alledrie, maar in de praktijk alleen het laaste.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maar heb je je ex nu vermoord, overhoop gestoken met een mes, of alleen maar verlaten???
het topic titel is kut ik bedoelde meer dat het ziek is dat ik 3 jaar verward daar ben geweest en mij bijna niks meer herinnert en dat ik haar tijd zo verspild had als ik haar gewoon had verlaten omdat ik niet meer verliefd was bijvoorbeeld had ik mij niet schuldig gevoelt. maar ik schat dat ik 2 jaar lang te lang in de relatie ben gebleven haar en mij zelf voor de gek gehouden hebt :/.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:36 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
In zijn beleving alledrie, maar in de praktijk alleen het laaste.
Misschien moet je wat meer zorgen over jezelf maken in plaats van een anderquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:21 schreef pindakaas7750 het volgende:
[..]
het topic titel is kut ik bedoelde meer dat het ziek is dat ik 3 jaar verward daar ben geweest en mij bijna niks meer herinnert en dat ik haar tijd zo verspild had als ik haar gewoon had verlaten omdat ik niet meer verliefd was bijvoorbeeld had ik mij niet schuldig gevoelt. maar ik schat dat ik 2 jaar lang te lang in de relatie ben gebleven haar en mij zelf voor de gek gehouden hebt :/.
in dat land kan je op je 28 en 29 nog een partner vinden maar op je 30ste wordt dat erg moeilijk. ik had dat niet echt door. dus ik heb het er zwaar mee omdat ik haar 2 jaar lang voor de gek hield haar toekomst heel erg negatief beinvloedt.
Dat snap ik, maar zij is er zelf ook bij geweest. Zij heeft zelf ook de situatie voort laten duren. Zij is er ook niet uitgestapt omdat ze zichzelf 30 zag worden en van jou geen duidelijkheid kreeg. Plus dat ze heeft gelogen over haar leeftijd.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:21 schreef pindakaas7750 het volgende:
[..]
het topic titel is kut ik bedoelde meer dat het ziek is dat ik 3 jaar verward daar ben geweest en mij bijna niks meer herinnert en dat ik haar tijd zo verspild had als ik haar gewoon had verlaten omdat ik niet meer verliefd was bijvoorbeeld had ik mij niet schuldig gevoelt. maar ik schat dat ik 2 jaar lang te lang in de relatie ben gebleven haar en mij zelf voor de gek gehouden hebt :/.
in dat land kan je op je 28 en 29 nog een partner vinden maar op je 30ste wordt dat erg moeilijk. ik had dat niet echt door. dus ik heb het er zwaar mee omdat ik haar 2 jaar lang voor de gek hield haar toekomst heel erg negatief beinvloedt.
Peru is echt niet de middeleeuwen hoor. Ze gaat het prima redden 👍quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:21 schreef pindakaas7750 het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal excuses.quote:Op donderdag 6 juli 2017 19:02 schreef pindakaas7750 het volgende:
ik kan best voorstellen dat je me ziet als een lui varken die zijn mentale problemen gebruikt als excuses. Zo dacht ik ook vroeger over mentale ziektes en waarschijnlijk mijn ouders ook.
maar er is wel dergelijk iets wat ik niet in de hand heb (ik slik ook medicijnen nu).
Dat is typisch voor autisten, want dan hoeven ze niet naar hun eigen emoties te kijken.quote:Op donderdag 6 juli 2017 14:20 schreef Ticootje het volgende:
Maar je bent vooral boos op iedereen om je heen ook?
Geen zin hebben in alles is een symptoom van depressie.quote:Op donderdag 6 juli 2017 19:23 schreef Sigaartje het volgende:
Beste Pindakaas,
Het is misschien kinderachtig om te zeggen maar alleen al het feit al dat je niet je best doet om je reacties goed op te stellen, geeft al een beetje aan dat je niet veel zin hebt om je best te doen in alles.
Wie is jouw avatarplaatje?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:35 schreef Micson het volgende:
De avonturen van ts vermaken mij zeer, maar ik hoop dat het hem vanaf nu beter zal vergaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |