abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172215309
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 14:28 schreef zarGon het volgende:
En even nog een vraag...

- Wil je het hebben over wat je hebt gedaan en beleefd om dat te verwerken?
- Of wil je vooruit kijken en aan je problemen werken?

Bij de ene blijf je terugkijken en in het verleden leven (en kom je niet vooruit), bij de andere kun je weer vooruit kijken en het verloop van je leven weer in eigen handen nemen...
nu meer over het verwerken omdat ik zo mentaal in de knoop zit dat ik niet echt verder kan

mijn therapist focust niet echt verwerken maar meer op mijn depressie.

ik weet ook niet echt hoe ik het moet verwerken

het klinkt logisch dat over het verleden piekeren geen nut heeft maar hellaas is het niet zo simpel

het is ook niet het schuldgevoelens alleen waar ik over pieker.

het is dat ik bijna mijn hele leeftijd verward rond dwaalt en nu pas dat door heeft en ik een hele grote rommel heb gemaakt in mijn verwarde staat

[ Bericht 7% gewijzigd door pindakaas7750 op 06-07-2017 14:41:40 ]
  Spellchecker donderdag 6 juli 2017 @ 14:38:08 #27
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_172215382
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 14:33 schreef Ticootje het volgende:
"Je kan pas goed je weg vooruit zien als je stopt met steeds achteruit kijken"

Dat verhaal.
Daarom is de voorruit van een auto meestal groter dan de achterruit. :)
pi_172215403
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 14:38 schreef maily het volgende:

[..]

Daarom is de voorruit van een auto meestal groter dan de achterruit. :)
Nice!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_172215447
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 14:34 schreef pindakaas7750 het volgende:

[..]

nu meer over het verwerken omdat ik zo mentaal in de knoop zit dat ik niet echt verder kan

mijn therapist focust niet echt verwerken maar meer op mijn depressie.

ik weet ook niet echt hoe ik het moet verwerken

het klinkt logisch dat over het verleden piekeren geen nut heeft maar hellaas is het niet zo simpel

Toch begint het met verantwoording nemen over je eigen beslissingen en je eigen leven. Jij en alleen jij kan bepalen hoe je je leven leidt.

Jij bent naar Peru gegaan, en nu ben je boos op je ouders dat ze je niet vaak genoeg belden... Maar het was jouw keus, jouw leven.
Dat die keus niet zo uitpakte als gedacht, ja dat heet leven en leren. Leer ervan en ga door.
pi_172215761
Gewoon lekker genieten man. Exxen zijn exxen.
U MAD?
pi_172216239
Wat is dit voor clickbait titel :')

Ik ging dit lezen met het idee alsof je drie meiden levend had begraven in je achtertuin, maar eindstand ben je gewoon niet helemaal eerlijk geweest over je gevoelens :')
pi_172216456
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 15:08 schreef Fifa.17 het volgende:
Wat is dit voor clickbait titel :')

Ik ging dit lezen met het idee alsof je drie meiden levend had begraven in je achtertuin, maar eindstand ben je gewoon niet helemaal eerlijk geweest over je gevoelens :')
sorry dat het tegen viel , maar ik voel aardig dat ik haar leven heb verpest omdat in die 3 jaar zij iemand anders kon vinden. en in peru is het na je 30ste heel erg moeilijk om een partner te vinden.

het is ook een andere maatschapij dus als je daar kinderloos/ongetrouwd ben je zwaar de sjaak
pi_172216494
Pics?
pi_172217194
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 15:15 schreef pindakaas7750 het volgende:

[..]

sorry dat het tegen viel , maar ik voel aardig dat ik haar leven heb verpest omdat in die 3 jaar zij iemand anders kon vinden. en in peru is het na je 30ste heel erg moeilijk om een partner te vinden.

het is ook een andere maatschapij dus als je daar kinderloos/ongetrouwd ben je zwaar de sjaak
Trouw jij dan met haar.
pi_172217238
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 15:15 schreef pindakaas7750 het volgende:

[..]

Dat is haar keuze geweest, daar ben jij niet voor verantwoordelijk.
pi_172217302
Maar heb je haar nou ook neergestoken?
pi_172218140
Het is een akelig verhaal, maar het heeft volgens mij niks met autisme te maken.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  donderdag 6 juli 2017 @ 16:28:54 #38
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_172218520
Depressie, verwardheid, hartkloppingen en haaruitval zijn symptomen van een vitamine b12 tekort. Ik zou zeggen laat je bloed eens checken.
Laat dan ook gelijk je magnesium meten. Bij stress heb je verhoogd behoefte daaraan en tekort daarvan lijkt ook op dat van b12.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  donderdag 6 juli 2017 @ 16:30:18 #39
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_172218568
O en voor wat betreft dat meisje, ze heeft zelf ook een verantwoordelijk in die relatie hè? Als ze het nergens heen zag gaan Had ze het zelf ook uit kunnen maken.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_172220583
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 16:30 schreef Elpis het volgende:
O en voor wat betreft dat meisje, ze heeft zelf ook een verantwoordelijk in die relatie hè? Als ze het nergens heen zag gaan Had ze het zelf ook uit kunnen maken.
ik ga er er van uit dat zij ook niet 100% is want zij had ook niet echt tegen mij gepraat al die jaren. ik spreek mischien 30 woorden spaans
pi_172220707
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 17:32 schreef pindakaas7750 het volgende:

[..]

ik ga er er van uit dat zij ook niet 100% is want zij had ook niet echt tegen mij gepraat al die jaren. ik spreek mischien 30 woorden spaans
Na drie jaar spreek je nog maar zo weinig Spaans?
Je zou beter je best moeten doen.
pi_172220731
Wat heb je al die tijd gedaan? Want zonder Spaans kom je niet bijster ver in een land als Peru.
pi_172220796
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 17:36 schreef Sigaartje het volgende:
Wat heb je al die tijd gedaan? Want zonder Spaans kom je niet bijster ver in een land als Peru.
verward in mijn kamer gezeten ik leed aan mentale problemen maar had dat niet door. die 3 jaren herinner ik mij ook niet echt het voelt net een maand.
pi_172220930
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 17:38 schreef pindakaas7750 het volgende:

[..]

verward in mijn kamer gezeten ik leed aan mentale problemen maar had dat niet door. die 3 jaren herinner ik mij ook niet echt het voelt net een maand.

vandaar dit topic het is niet alleen de relatie maar dat ik heel erg lang rond dwaald met mentale problemen terwijl ik dat niet door had waar ik het erg moeilijk mee heb momenteel
pi_172220938
Ik merk tegenwoordig dat de jeugd heel erg veel problemen heeft. Er zijn erg veel autisten en ADHDers. Dat zijn woorden die ik pas de laatste jaren heb leren kennen. Ik had er nog nooit van gehoord. Vroeger waren de tijden heel anders. Als je niet naar school ging, vloekte of niet ging werken kreeg je een schop onder je reet. Heel soms denk ik dat de tijden van tegenwoordig veel te goed zijn.

Het spijt me verschrikkelijk om te zeggen, maar niemand zou het van mij gepikt hebben dat ik drie jaar op een kamer voor me uit zou zitten kijken. Het klinkt hard. Maar soms denk ik: het sterft hier van de autisten op Fok!, maar ze hebben er totaal geen moeite mee om hele verhalen neer te pennen op dit forum. Dat kunnen ze nou weer wel. Ik vind dat gewoon heel erg vreemd.
pi_172221248
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 17:43 schreef Sigaartje het volgende:
Ik merk tegenwoordig dat de jeugd heel erg veel problemen heeft. Er zijn erg veel autisten en ADHDers. Dat zijn woorden die ik pas de laatste jaren heb leren kennen. Ik had er nog nooit van gehoord. Vroeger waren de tijden heel anders. Als je niet naar school ging, vloekte of niet ging werken kreeg je een schop onder je reet. Heel soms denk ik dat de tijden van tegenwoordig veel te goed zijn.

Het spijt me verschrikkelijk om te zeggen, maar niemand zou het van mij gepikt hebben dat ik drie jaar op een kamer voor me uit zou zitten kijken. Het klinkt hard. Maar soms denk ik: het sterft hier van de autisten op Fok!, maar ze hebben er totaal geen moeite mee om hele verhalen neer te pennen op dit forum. Dat kunnen ze nou weer wel. Ik vind dat gewoon heel erg vreemd.
ik heb ook niet op iemand geteerd ofzo dus er was niet echt iemand die het door had de enigste die daar waren mijn kat en mijn vriendin. ik heb altijd voor mij zelf gezorgd sinds mijn 18de.

ik werd mentaal ziek en helaas was er niemand bij mij en ik had ook niet door dat ik gestoord was.

nu kan ik helder nadenken omdat ik behandeld wordt maar het is natuurlijke moeilijk om het te verwerken allemaal. ik zag er ook gewoon normaal uit en maakte niet allemaal vreemden geluiden ik was gewoon extreem erg in mij zelf gekeerd en had niet echt door wat er afspeelde.
pi_172221320
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 17:57 schreef pindakaas7750 het volgende:

[..]

ik heb ook niet op iemand geteerd ofzo dus er was niet echt iemand die het door had de enigste die daar waren mijn kat en mijn vriendin. ik heb altijd voor mij zelf gezorgd sinds mijn 18de.

ik werd mentaal ziek en helaas was er niemand bij mij en ik had ook niet door dat ik gestoord was.

nu kan ik helder nadenken omdat ik behandeld wordt maar het is natuurlijke moeilijk om het te verwerken allemaal. ik zag er ook gewoon normaal uit en maakte niet allemaal vreemden geluiden ik was gewoon extreem erg in mij zelf gekeerd en had niet echt door wat er afspeelde.
Het zou wat gemakkelijker praten als je je shift-toets eens zou gebruiken.
  FOK!fotograaf donderdag 6 juli 2017 @ 18:48:45 #48
145146 Andyy
pi_172222367
On

Lees

Baar
pi_172222378
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 17:43 schreef Sigaartje het volgende:

'Grappig' dat je het zo benadert. Ik denk juist dat de jeugd te weinig een luisterend oor /wijs advies /veilige plek in hun directe omgeving vindt waardoor ze hun toevlucht zoeken tot het internet. Het geeft te denken... Misschien moeten we in de samenleving meer oog voor elkaar hebben en niet direct veroordelen.
Somebody that I used to know
  FOK!fotograaf donderdag 6 juli 2017 @ 18:49:37 #50
145146 Andyy
pi_172222387
quote:
9s.gif Op donderdag 6 juli 2017 13:55 schreef pindakaas7750 het volgende:

Ik ben autistisch maar jammer genoeg heb ik dat nooit door gehad en ben net gediagnoseerd.
Joh, wat verandert dat aan alles dat je net bent gediagnosticeerd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')