Zou ik noooiiiit doenquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]...............Wil niet door de mangel worden gehaald hier.......
Billyquote:
De vriendschappelijke liefde tussen Jacco en Karin was toch al deels overquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:20 schreef Prisha het volgende:
ahh ligt Jacco alleen in z'n huisje straks. Misschien vind ie dat ook wel fijn.
We gaan niet vloeken hèquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:21 schreef utopia2.0 het volgende:
Die zwerver komt terug...............make my words............
utopiatv.nl/news/detail/50129/geweldig-nieuws-voor-jaccoquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh geen idee...ben ook niet op de hoogte. Juli en Augustus zijn wel festival maanden dus kan.
Raar dat ie daarvoor buiten de poort mag. Over de oer-wetten en regels gesproken
ja? Waren ze niet meer zo goed samen? ah dat is jammer.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:22 schreef FokkerM het volgende:
[..]
De vriendschappelijke liefde tussen Jacco en Karin was toch al deels over
Die kwal heeft daar nog nooit iets aan gedaan. Smerige gluiperd.quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:59 schreef 5thencounter het volgende:
Bassie is met Sjlemiel aan het dealen om geld voor zijn kinderboek vrij te cashen na de Markt... gluiperdje gaat weer voor eigenbelang, snel snel voor het te laat is
aangezien Billy's favo onderwerp Billy is, kan hij dat gewoon blijven doenquote:
Madi duikt altijd op tijdens geroddelquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Met Madi, die heeft het roddelen zowat uitgevonden
Jawel hoor, nog 13 anderen.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:23 schreef markdeajaxfan het volgende:
Er blijft niet veel over nu jessie en karin weg gaan
Kun jij ook van meegenieten he, ik ook een beetje.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik dacht Spaarnwoude... Dance Valley
Rienk?quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:21 schreef utopia2.0 het volgende:
Die zwerver komt terug...............make my words............
Ja met zuidweste wind hoor ik hier de bassenquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:24 schreef eskil het volgende:
[..]
Kun jij ook van meegenieten he, ik ook een beetje.
Werkse Prish tot laterssquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:24 schreef Prisha het volgende:
nah ik ben weer op de hoogte...ben eigenlijk aan t werk, ga maar weer eens wat doen![]()
Karin weg...damn zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |