abonnement Unibet Coolblue
pi_172509215
Promotie van je YouTube kanaal. Zelfde als bijna alle Flat Earth joeptoebers, die geloven er zelf ook niet in.
pi_172518149
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 10:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Aandacht?
Klopt, aandacht, geld, ego, etc..
Maar was al benoemd.
Alleen gaat dat er niet in.
De makers van hoax video's hebben kennelijk alleen altruïstische motieven...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 19 juli 2017 @ 02:43:00 #128
239746 BoonDockSaint
WinterSoldier
pi_172518829
Er zijn al meer regimes in de geschiedenis ondermijnd en weg door oa de Amirikaanse CIA en weet ik veel wat voor organisaties ik snap niet dat Noord Korea schijnbaar zo moeilijk is voor een coup of staats greep
I will do what i must !!
pi_172519876
quote:
3s.gif Op woensdag 19 juli 2017 02:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
Er zijn al meer regimes in de geschiedenis ondermijnd en weg door oa de Amirikaanse CIA en weet ik veel wat voor organisaties ik snap niet dat Noord Korea schijnbaar zo moeilijk is voor een coup of staats greep
Sja, de wereld zit natuurlijk niet zo in elkaar dat het "land A" tegen "land B" is.

Het is de Elites van land A en B tegen het gewone volk van A en B.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_172519959
quote:
3s.gif Op woensdag 19 juli 2017 02:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
Er zijn al meer regimes in de geschiedenis ondermijnd en weg door oa de Amirikaanse CIA en weet ik veel wat voor organisaties ik snap niet dat Noord Korea schijnbaar zo moeilijk is voor een coup of staats greep
Het ene land is het andere niet.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172566786
schepen in de buurt

- Kiso , vernoemd naar geschrapte torpedo cruiser 1945?
- Miho
transponders beide uit na incident.

- tijdstip nalopen, eerste bocht naar stuurboord ontwijking of aanvaring
tijdstippen uitvaren na noodsignaal, tracks nalopen

MIHO Speed Avg/Max 12.3 kn / 18.1 kn

[ Bericht 30% gewijzigd door 2600 op 21-07-2017 05:43:39 ]
pi_172567944
Het is geen aflevering van inspector gadget ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172613750
quote:
Regels voor als een schip voor anker ligt...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 23 juli 2017 @ 09:15:02 #135
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_172614079
Ik wou al zeggen, de relevantie hiervan is? :P
  Moderator zondag 23 juli 2017 @ 10:11:56 #136
249559 crew  Lavenderr
pi_172614768
quote:
12s.gif Op woensdag 19 juli 2017 08:33 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Sja, de wereld zit natuurlijk niet zo in elkaar dat het "land A" tegen "land B" is.

Het is de Elites van land A en B tegen het gewone volk van A en B.
Ja, ben het een keer met je eens :o
pi_172615404
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 09:15 schreef Erasmo het volgende:
Ik wou al zeggen, de relevantie hiervan is? :P
Denk dat hij verwachtte dat een lampje op het marineschip wat had uitgemaakt. ..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172615991
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 08:27 schreef Wantie het volgende:

[..]

Regels voor als een schip voor anker ligt...
Inderdaad, al die regels gaan over óf een schip dat voor anker ligt, óf eentje "aground," of eentje kleiner dan 50/7/12/20 meter respectievelijk.
pi_172620500
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 09:15 schreef Erasmo het volgende:
Ik wou al zeggen, de relevantie hiervan is? :P
De Fitz moest stilliggen om laws te kunnen gebruiken, maar missie van anti-icbm.

Of ze lag stil (rule 30) en was zichtbaar, of ze lag niet stil, zoals cap ACX verklaarde, en aan het manouvreren.

Dat laatste sluit een ongeval uit, ACX gaf immers aan te hebben gemanouvreerd om te ontwijken, Fitz voer op dat moment parallel met 14 knopen, de hele aanvaring was dus camo voor de eerdere aanval .
pi_172631218
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 14:42 schreef 2600 het volgende:

[..]

De Fitz moest stilliggen om laws te kunnen gebruiken, maar missie van anti-icbm.

Of ze lag stil (rule 30) en was zichtbaar, of ze lag niet stil, zoals cap ACX verklaarde, en aan het manouvreren.

Dat laatste sluit een ongeval uit, ACX gaf immers aan te hebben gemanouvreerd om te ontwijken, Fitz voer op dat moment parallel met 14 knopen, de hele aanvaring was dus camo voor de eerdere aanval .
Je geeft nu zelf toe dat geen van beide voor anker lag...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172631532
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 21:55 schreef Wantie het volgende:

[..]

Je geeft nu zelf toe dat geen van beide voor anker lag...
ik geef helemaal niets toe, ik zet twee verhalen van twee schippers tegenover elkaar, en kijk welke het meest voor de hand ligt, daarna welk bewijs er te vinden is.

...en ik ben nog lang niet klaar, dus je kunt blijven zoeken in elke post die erbij komt, .... en je zult niets vinden....

als je wilt weten hoe het zit, ga dan op zoek naar de missende stukjes, niet de stukken die al op tafel liggen.
pi_172631656
En dan is er nog het feit dat dit helemaal niet breed uitgemeten wordt in de media - je hoort er helemaal niks over, dus waarom zou het nog een false flag zijn? Niemand ziet die vlag überhaupt zwaaien.
pi_172631804
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 22:10 schreef illusions het volgende:
En dan is er nog het feit dat dit helemaal niet breed uitgemeten wordt in de media - je hoort er helemaal niks over, dus waarom zou het nog een false flag zijn? Niemand ziet die vlag überhaupt zwaaien.
maakt het alleen maar verdachter, toen de Porter een aanvaring had was het groot nieuws, werden ze als helden binnengehaald, en was er binnen een dag video van het incident, audio van de brug, foto's uit alle hoeken, en een openbaar onderzoek.

Het feit dat dit in totale stilte is gehuld maakt het alleen maar verdachter, net zoals de matroos niet niet werd gevonden na 7 dagen, maar die "zich overgaf" aan de zoekende collega's het zijn van die kleine woordjes die meer zeggen...
pi_172631865
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 22:15 schreef 2600 het volgende:

[..]

maakt het alleen maar verdachter, toen de Porter een aanvaring had was het groot nieuws, werden ze als helden binnengehaald, en was er binnen een dag video van het incident, audio van de brug, foto's uit alle hoeken, en een openbaar onderzoek.

Het feit dat dit in totale stilte is gehuld maakt het alleen maar verdachter, net zoals de matroos niet niet werd gevonden na 7 dagen, maar die "zich overgaf" aan de zoekende collega's het zijn van die kleine woordjes die meer zeggen...
Waarom zou het verdachter zijn, wat is dan het nut van het hele false flag gebeuren? Een oorlog in Noord Korea rechtvaardigen, toch?
pi_172632021
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 22:17 schreef illusions het volgende:

[..]

Waarom zou het verdachter zijn, wat is dan het nut van het hele false flag gebeuren? Een oorlog in Noord Korea rechtvaardigen, toch?
euhhh nee ?

De "aanvaring" was geen aanvaring maar een torpedo, dat is al wel duidelijk, de vraag is alleen of de Fitz dood in het water lag op het moment van impact, en of dat al dan niet kwam omdat ze ge magnetron'd waren, of omdat ze actief bezig waren met hun missie als anti-icbm platform

Het wegvallen van de Fitz als anti-icbm maakte 3 grote jongens in de regio daar blij, en ze hebben alle drie andere motieven en redenen , ieder van hen kan het gedaan hebben, of iedere denkbare combi van die 3
  zondag 23 juli 2017 @ 22:26:21 #146
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172632126
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 22:22 schreef 2600 het volgende:

[..]

euhhh nee ?

De "aanvaring" was geen aanvaring maar een torpedo, dat is al wel duidelijk, de vraag is alleen of de Fitz dood in het water lag op het moment van impact, en of dat al dan niet kwam omdat ze ge magnetron'd waren, of omdat ze actief bezig waren met hun missie als anti-icbm platform

Het wegvallen van de Fitz als anti-icbm maakte 3 grote jongens in de regio daar blij, en ze hebben alle drie andere motieven en redenen , ieder van hen kan het gedaan hebben, of iedere denkbare combi van die 3
Dan is het toch juist geen false flag? :?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_172632169
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 22:26 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dan is het toch juist geen false flag? :?
Wel als je er een uur later een tanker overheen jaagt om een reden voor de schade te kunnen geven.
pi_172632247
Ik snap er geen reet meer van.
pi_172632300
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 22:29 schreef illusions het volgende:
Ik snap er geen reet meer van.
Geeft niet, ik heb het overzicht.
pi_172632308
Denk dat je de enige bent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')